حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فلیپ 5G در رنگ مسی ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

امروز در ترنجی با هم رندر رنگ های گلکسی نوت ۲۰ اولترا را دیدیم که رنگ مسی هم در آن بود. پیش از آن گلکسی واچ ۳ را دیدیم که همین رنگ را داشت. با جدیدترین گزارشی که می گوید گلکسی زد فلیپ 5G در رنگ مسی ارایه می شود، به نظر که رنگ مسی برای نیمه دوم سال ۲۰۲۰ سامسونگ یک ترند خواهد بود.

گلکسی زد فلیپ 5G

سامسونگ می خواهد که Galaxy Note20 همراه با Galaxy Watch3 در رنگ “برنز” یا به عبارت خارجکی طور در “Mystic Bronze” در دسترس باشد. اکنون نوبت Galaxy Z Flip 5G است. گزارش جدید ازevleaks این دستگاه را از همه زوایا نشان می دهد.

مانند گلکسی نوت ۲۰ اولترا، رنگ برنز Mystic در گلکسی Flip با یک شیشه براق تکمیل شده است. گلکسی Z Flip فعلی هم دارای نمای شیشه ای براق در قسمت بیرونی است (همانند مدل های Note10). علاوه بر این هیچ طراحی مجدد عمده ای در خارج وجود ندارد.

اما در داخل باید تغییراتی وجود داشته باشد. گفته می شود که تراشه قدیمی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس اصلی به چیپست جدید اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس در Galaxy Z Flip 5G می دهد. این اولین چیپست موبایل خواهد بود که از کلاک ۳ گیگاهرتز عبور می کند و در تلفن های آینده Galaxy Note 20 نیز استفاده خواهد شد.

اگر امیدوار بودید که به صفحه نمایش خارجی یا دوربین کوچک ارتقا پیدا کنید، باید صبر کنید تا Z Flip 2 ارایه شود و منتظر باشید که احتمالاً سال آینده این تغییر ارایه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ این رنگ جدید را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
❤Mohamad_reza.81❤

بنظرم برا اونا خوبه که از نسخه اگزینوس سری اس و نوت سامسونگ شاکی هستن😂
حداقلش اینه که از نظر پردازشی همه چیزش ردیفه
اینکه وقتی باز میشه نسبت تصویر 21 به 9 (اگه اشتباه نکنم) بدست میاد برای من جذاب نیست
ولی بنظرم بین تمام گوشی های تاشو بهترین و زیبا ترین “طراحی” رو میت ایکس داره(البته سلیقه ایه)😃

Milad7

رنگ زشتیه 😐

alone wolf

😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)