حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فلیپ 5G تاریخ ۱ مرداد رسما معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اولین گوشی سامسونگ در نیمه دوم سال، Galaxy Z Flip 5G است و حالا خبر می رسد که فردا معرفی خواهد شد. پیش فروش برنامه ریزی شده در چین از ۱ مرداد آغاز می شود. گلکسی زد فلیپ 5G یک رنگ جدید برنزی به ارمغان می آورد. همچنین، این دستگاه به یکی از اولین مدل های جهان که مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است، تبدیل خواهد شد.

گلکسی زد فلیپ 5G

سامسونگ Galaxy Z Flip 5G از ماه پیش در وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین لو رفت. بنابراین حتی در آن زمان، ما می دانستیم که این تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس را ارایه خواهد کرد. بعلاوه، ما آموخته ایم که این تلفن با صفحه نمایش 6.7 اینچی 2636×1080 تاشو AMOLED با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی و یک صفحه نمایش ثانویه AMOLED ثانویه 1.05 اینچی به رزلوشن 300×112 با پنل AMOLED به بازار عرضه می شود.

گلکسی زد فلیپ 5G

گلکسی زد فلیپ 5G

باتری گلکسی زد فلیپ 5G دو سلول 2500 + 704 میلی آمپری را ارایه می دهد. در قسمت جلویی، می توانیم دوربین ۱۲ مگاپیکسلی را پیدا کنیم، در حالی که پشت تلفن دارای دوربین دوتایی 12MP + 10MP است. در مقایسه با Galaxy Z Flip، این دستگاه از شبکه 5G و همچنین شارژ سریع 15W پشتیبانی می کند. علاوه بر این، سامسونگ گلکسی Z Flip 5G دارای اندازه بدنه 7.7 در 167.3در 7.2 میلی متر و وزن آن 183 گرم است.

به هر حال فردا ۱ مرداد ۹۹ یک تلفن هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس معرفی خواهد شد. همانطور که باید بدانید، لنوو گوشی گیمینگ لژیون را با همین تراشه منتشر خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر نسخه 5G گلکسی زد فلیپ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ArmanBgold

ایشالا با قیمت ارزون بیاد(البته واسه خارجیا☹)

Milad7

نسل اولش اصلا خوب نبود!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)