حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فلیپ 5G یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی زد فلیپ 5G با اسنپدراگون ۸۶۵ ارایه خواهد شد. امروز با دریافت گواهی TEANAA گلکسی زد فلیپ 5G یک قدم به معرفی نزدیکتر شده است. گفته می شود که این دستگاه با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس ارایه خواهد شد.

گلکسی زد فلیپ 5G

صفحه پشتیبانی سامسونگ Galaxy Z Flip 5G که شایعه معرفی در تاریخ ۱۵ مرداد را دارد به طور زنده در سایت رسمی کره جنوبی منتشر شده است. این در وب سایت با کد مدل SM-F707N ذکر شده است، که از گزارشی قبلی که می دانیم نسخه کره جنوبی از گوشی هوشمند قابل تاشو است.

صفحه پشتیبانی هیچ گونه مشخصات گلکسی Z Flip 5G را نشان نمی دهد، اما این تلفن هوشمند توسط TENAA تأیید شده است، که راه خود را برای معرفی در چین پاک می کند. گلکسی Z Flip 5G در مجموع شش مدل دارد و مدلی که دارای گواهینامه TENAA است مدل عددی SM-F7070 را ارایه کرده است.

گلکسی زد فلیپ 5G

گلکسی زد فلیپ 5G

لیست در وب سایت مجوز چینی نشان می دهد که Galaxy Z Flip 5G دارای صفحه نمایش ثانویه 1.05 اینچی است و به همراه دو باتری – 2500mAh و 704mAh – اریه خواهد شد، برخلاف سلول 3300 میلی آمپری که نوع 4G با آن حمل می شود.

لیست جداگانه ای در TENAA با مشخصات کامل Galaxy Z Flip 5G هنوز قابل مشاهده نیست اما گزارشی این مشخصات را به اشتراک گذاشته است که شامل اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و نمایشگر اصلی 6.7 اینچی AMOLED با وضوح 2636×1080 پیکسل است.

صفحه نمایش ثانویه در گلکسی Z Flip 5G از نسخه 4G کمی کوچکتر خواهد بود، اما از رزولوشن یکسانی برخوردار است – 300×112 پیکسل. علاوه بر این ، دوربین سلفی از 10MP به 12MP به روز شده است و تنظیم دوربین دوگانه در حال حاضر شامل یک واحد 12MP و یک 10MP است. وزن، ابعاد و سرعت شارژ گلکسی Z Flip 5G به اندازه همتای 4G خود باقی مانده است.

فکر می کنید نسخه 5G گلکسی زد فلیپ با تراشه به روز اما همان طراحی قبلی بتواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

فقط چیپش خوبه بقیه افتزاه👎👎

pooria

کسی که اینو میگیره برا پوزش میگیره نه سخت افزار

AŁɪ

مثلا چه پوزی داره🤔 آهان ( گوشی شکننده)🤣🤭

alone wolf

چیبستش خوبه ولی بقیه 🔫😐

Milad7

الان با اسنپ 865 یکم ارزش خرید را داره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)