حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord اولین گوشی این شرکت با دوربین سلفی دوگانه خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | وان‌پلاس

ما منتظر گوشی اقتصادی وان پلاس هستیم و ماه گذشته پیش بینی می کردیم که این دستگاه OnePlus Z نامیده شود، اما با نزدیک شدن به معرفی شایعات نام دیگری را به ما می گیوند. در این بین ما فقط به یک تأیید رسمی نیاز داریم. به جز نام امروز شایعه جالبی به ما می گوید که وان پلاس Nord اولین گوشی این شرکت با دوربین سلفی دوگانه خواهد بود. نکته مهم این که دوربین دوم عمق سنج نیست و من این را دوست دارم.

وان پلاس Nord

طبق جدیدترین گزارش AndroidCentral گوشی اقتصادی وان پلاس Nord یک دوربین سلفی دوگانه در بخش جلویی خواهد داشت. این شایعه برخلاف تمام رندرهایی است که تا کنون از این دستگاه دیده ایم. پیش از این رندرهای منتسب به وان پلاس ۸ لایت که بعدها وان پلاس Z یا وان پلاس Nord نامیده شده بود، یک دوربین سلفی تکی درون سوراخ وسط نمایشگر را به ما نشان می داد، همانطور که در تصویر زیر شاهد هستید.

رندر وان پلاس ۸ لایت

رندر وان پلاس ۸ لایت

این منبع تأیید کرده که این تصمیم نهایی است و آرایه دوربین جلوی وان پلاس Nord از یک دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی و همچنین یک ماژول ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض تشکیل شده است. این دوربین دوگانه سلفی در گوشه بالا سمت چپ قرار خواهد گرفت. این چیزی شبیه به مثلا هواوی P40 را به ما نشان خواهد داد.

طی چند سال گذشته وان پلاس به استفاده از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در تلفن های خود پایبند بوده است. این شرکت همچنین به طور مداوم از سنسورهای سونی در تلفن های خود استفاده می کند. در دنیای رقابت همیشه اعداد ارتقا پیدا می کنند بنابراین نباید جای تعجب داشت که این تغییر ناگهانی قطعا یکی از موارد بسیار مورد نیاز است و وان پلاس را از دستگاه های قبلی خود و حتی رقابت جدا خواهد کرد.

بر اساس گزارش جدید تاکنون وان پلاس Nord یک اسنپدراگون 765G و یک صفحه نمایش 90 هرتزی AMOLED نیز به همراه خواهد داشت. وان پلاس تأیید کرده است که این تلفن در ابتدا اروپا و هند در هند روانه بازار خواهد شد. با این حال، ما نمی دانیم کی دقیقاً به آمریکای شمالی و مناطق دیگر راه می یابد. با توجه به قیمت گذاری، در یک چرخش حیرت انگیز از وقایع، کارل پی اظهار داشت که این گوشی 299 دلار قیمت دارد. این بدان معنی است که Nord مستقیماً با Pixel 4a و iPhone SE رقابت خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ دوربین سلفی دوگانه با دوربین زاویه دید عریض اختصاصی جذاب نیست؟ برای من که هست.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

کل ترنجی میدرتش

نیما عرفانی

در این صورت میشه گفت: جهش وان پلاس به سمت ارتقاء دوربین سلفی موبایل هاش که استارتش از این گوشی زده میشه.
کمپانی های زیر مجموعه ی BBK در مواردی رویکرد تقریباً مشابهی دارن ؛ مثلاً بعد از ارائه ی ویوو ایکس ۵۰ و اوپو رینو ۴ پرو با چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G و نمایشگر ۹۰ هرتزی حالا نوبت وان پلاس شده که یه میان رده ی لوکس با قیمت رقابتی معرفی و عرضه کنه . قبلاً گفته بودم که وان پلاس نیازی به اثبات نداره چون ثابت شدست و این گوشی معادلات رقبای هم سطحش رو به هم میریزه، حالا زمان معرفی و انتشار خبرهای تکمیلی مشخص میشه اعتقادم درست بوده یا نه اما چیزی که واضحه اینه که وان پلاس Nord یا وان پلاس Z نسبت به گوگل پیکسل 4a و آیفون SE 2020 قطعاً طراحی و دیزاین بهتر و دلچسب تری ارائه میده و چیپستش هم از نماینده ی گوگل سرتره(طبق شایعات اسنپدراگون ۷۳۰/۷۳۰G) و همچنین در بخش نمایشگر هم به احتمال زیاد یکی دیگه از نقاط قوتش نسبت به دو رقیب دیگه هست کمااینکه در دوربین سلفی ، ظرفیت باتری و توان شارژر بدون شک کفه ی ترازو به سمت وان پلاس سنگینی می‌کنه و همین چیزاست که ارزش خرید نسبت به قیمت رو بالا میبره.
*******
نمره ی دوربین سلفی اوپو فایند ایکس ۲ پرو و دوربین سلفی و اصلی آیفون SE 2020 اعلام شد… .

نیما عرفانی

ترکیب دوربین سلفیش مشابه هواوی نوا ۶ نوا 6 5G و آنر وی ۳۰،وی ۳۰ پرو، آنر ۳۰ پرو و ۳۰ پرو پلاس هست که می‌تونه نویدِ خروجی با کیفیت رو بده البته به عنوان یه گوشی میان رده ی سلفی محور … .

نیما عرفانی

و همچنین نوا ۷ پرو و مابقی گوشی هایی که این نوع ترکیب دوربین سلفی رو دارن.

نیما عرفانی

گلکسی A51 5G هم در آمریکا قراره با چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G به جای اگزینوس ۹۸۰ ارائه بشه .

Milad7

خیلی هم خوب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)