حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ آزمایشی وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اندروید ۱۱، وان‌پلاس

دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم اولین نسخه بتا اندروید ۱۱ رسما عرضه شد. پس از آن برندهای اندرویدی در تلاشند تا اولین نامی باشند که دستگاه‌شان به جدیدترین نسخه اندروید آزمایشی ارتقا پیدا می کند. امشب اما آپدیت اندروید ۱۱ آزمایشی وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو ارایه شده است. اگر شما از کاربرانی هستید که ریسک کار با نرم افزار آزمایشی را برای هیجان رویارویی با ویژگی های جدید به جان می خرید (مثل ما!) این خبر خوبی برای شماست.

آپدیت اندروید ۱۱ آزمایشی وان پلاس ۸

با اولین بتا، گوگل چهارشنبه پیش نمایش نسل بعدی سیستم عامل خود را ارائه کرد. با این حال، در دسترس بودن آن در ابتدا محدود بود. گوگا فقط دستگاه هایی از سری پیکسل های خود به اندروید ۱۱ آزمایشی آپدیت کرد. در همین زمان، این شرکت اعلام کرد که سایر تولید کنندگان در هفته های آینده از این آپدیت پیروی می کنند و اکنون سریعتر از حد انتظار است که پیش از آن زمان اعلام شده OnePlus 8/8 Pro به روزرسانی Android 11 Beta را دریافت کرده است.

وان پلاس اولین تولید کننده شخص ثالث است که نسخه بتا اندروید ۱۱ را برای تلفن های هوشمند خود عرضه می کند. به طور خاص، این آغاز با دستگاه های پرچمدار فعلی OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro است. کاربران علاقه مند می توانند نسخه بتا را از وب سایت وان پلاس دانلود کنند. ما برای راحتی شما این لینک ها را اینجا آماده کرده ایم:

دانلود اندروید ۱۱ برای وان پلاس ۸ پرو

دانلود اندروید ۱۱ برای وان پلاس ۸

آپدیت اندروید ۱۱ وان پلاس ۸

آپدیت اندروید ۱۱ وان پلاس ۸

با این حال OnePlus تأکید می کند که ثبات تضمین نمی شود. این بدان معنی است که نسخه بتا هنوز به طور رسمی به عنوان پیش نمایش توسعه دهنده ذکر شده و برای استفاده روزانه مناسب نیست. به عنوان مثال، نه دستیار Google و نه Face Unlock در حال حاضر کار نمی کنند. بسیاری از برنامه های دیگر نیز کار نمی کنند و خطای دید و مشکلات پایداری در سیستم و برنامه ها وجود دارد. علاوه بر این، تمام داده های کاربر در حین نصب از بین می رود، بنابراین باید سیستم دوباره تنظیم شود.

آپدیت اندروید ۱۱ وان پلاس ۸ پرو

آپدیت اندروید ۱۱ وان پلاس ۸ پرو

ظاهرا سایر تولید کنندگان نیز می خواهند به زودی نسخه های آزمایشی خود را دنبال کنند. شیائومی اعلام کرد که بتا به زودی برای Mi 10 و Mi 10 Pro در دسترس خواهد بود. نسخه آزمایشی Poco F2 Pro نیز باید در آینده نزدیک در دسترس باشد. Oppo قول می دهد بزودی Beta را برای یافتن Find X2 و Find X2 Pro منتشر کند. تولیدکنندگان دیگری مانند نوکیا ، هواوی و سونی احتمالاً به زودی دنبال خواهند شد زیرا همیشه در سالهای گذشته در برنامه بتا شرکت کرده اند.

شما وان پلاس ۸ دارید؟ آپدیت اندروید ۱۱ آن را دانلود کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چندتا گوشی دیگه هم اضافه شدن به صف دریافت اولین نسخه ی آزمایشی اندروید ۱۱ …
علاوه بر اونایی که فرستادم اینا هم هستن…
بعضی از گوشی های iQOO ویوو و سری نکس ۳ و Realme X50 Pro – Early July.
همچنین یه زمزمه هایی بود که برای پوکو x2 , mi A2 lite , redmi note 8 pro هم ارائه میشه که خبرش جعلی و فیک بود .

اینم از فیک نوکیا ۹ PureView ساخت چین که گفتن چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ داره😂…
✓http://uupload.ir/files/lcqu_20200612_221125.jpg
✓http://uupload.ir/files/pogj_20200612_221123.jpg
✓http://uupload.ir/files/v3m6_20200612_221122.jpg

pedram_01

به صورت رسمی چه زمانی معرفی میشه ؟ یک ماه نیم بیشتر طول می‌کشه ؟

طبق هر سال نوت سامسونگ با یه نسخه قبل اندروید معرفی میشده امثال فکر کنم با اندروید ۱۱ معرفی بشه . یا اینکه از قصد توی معرفی هیچ تاخیری نداد که با اندروید ۱۱ معرفی نکنه .

alone wolf

شاهد باگ های فراوانش خواهیم بود😂

Milad7

ایول سرعت عمل 🙂

Milad7

قابلیت های شخصی سازی وان پلاس حرف نداره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)