حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ وان پلاس ۸ و مدل پرو آن رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۲، وان‌پلاس

در حالی که آپدیت Android 12 ماه هاست برای اکثر پرچمدارهای گوگل و سامسونگ ارائه شده است اما برندهای کم مدلی مانند وان پلاس هم از رقابت عقب هستند. خبر خوش اولین روز سال ۱۴۰۱ این است که آپدیت اندروید ۱۲ وان پلاس ۸ و مدل پرو آن رسما ارایه شد.

آپدیت اندروید ۱۲ وان پلاس ۸

اولین نسخه بتای عمومی اندروید 12 ماه گذشته برای دستگاه‌های OnePlus 8 عرضه شد که نشان می‌داد نسخه پایدار آن چندان دور نیست. امروز بالاخره OnePlus شروع به عرضه نسخه رسمی سیستم عامل اندروید ۱۲ مبتنی بر رابط کاربری اکسیژن ۱۲ و برای گوشی‌های OnePlus 8، OnePlus 8 Pro و OnePlus 8T کرد.

وان پلاس ۸ پرو

وان پلاس ۸ پرو

با این حال، یک موضوع جزئی در مورد این خبر وجود دارد. این به‌روزرسانی فقط برای کاربران سری OnePlus 8، 8T و 9R منتشر می‌شود که در حال حاضر نسخه بتای باز Oxygen OS 12 را نصب کرده‌اند.

به گفته OnePlus این به‌روزرسانی به زودی به همه کاربران OnePlus می‌رسد، اگرچه ساکنان اتحادیه اروپا احتمالاً باید کمی بیشتر منتظر بمانند، زیرا مراحل دیگری برای تأیید اعتبار نرم‌افزار جدید وجود دارد.

شما از خانواده وان پلاس ۸ دستگاهی دارید؟ آپدیت OxygenOS 12 را که مبنی بر اندروید ۱۲ است را دریافت کردید؟ فکر می کنید سرعت عمل وان پلاس به خصوص با توجه به دستگاه های کم تعدادی که دارد مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)