حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ بلک شارک ۲ با رابط کاربری Joy UI 11 ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، شیائومی

کمی بیشتر از دو سال پیش بود که بلک شارک ۲ با اسنپدراگون ۸۵۵، دوربین ۴۸ مگاپیکسل و رم ۱۲ گیگابایتی رسما معرفی شد. این گوشی مخصوص بازی شیائومی حالا قرار است به جدیدترین سیستم عامل گوگل ارتقا پیدا کند در همین راستا آپدیت اندروید ۱۰ بلک شارک ۲ با رابط کاربری Joy UI 11 ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۰ بلک شارک ۲

سرانجام ، گوشی هوشمند مخصوص بازی شیائومی Black Shark 2 به روزرسانی JoyUI 11 را بر اساس اندروید ۱۰ برای نسخه های جهانی دریافت کرده است. بلک شارک ۲ و بلک شارک ۲ پرو هر دو به روزرسانی را دریافت کرده اند که شامل جدیدترین ویژگی ها است و بسیاری از ویژگی های جدید را به ارمغان می آورد.

با اولین حضور رابط کاربری JoyUI 11 در بلک شارک ۲ و بلک شارک ۲ پرو شاهد معرفی Shark Space 3.0 ارتقا یافته، برنامه Mi Share، یک مدیر پرونده جدید و تم‌های گرافیکی جدید هستیم.

آپدیت اندروید ۱۰ بلک شارک ۲

آپدیت اندروید ۱۰ بلک شارک ۲

تابستان گذشته، شیائومی بلک شارک ۲ پرو را در چین عرضه کرده است. این دستگاه بازی جدید قبلا لو رفته بود و توجه به داشتن یک تکامل خیلی زود Black Shark 2 داشت. این دستگاه پردازنده جدید اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس را مورد استفاده قرار داد. به این ترتیب، این دستگاه به یکی از قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی تبدیل می شود.

هنگامی که بازی های موبایل غیر قابل توقف رشد می کنند، تولید کنندگان ارایه‌های خود را با این روند تطبیق می دهند. به طور فزاینده ای برای تولید کنندگان متمرکز شده است که توجه خود را از گیمرهای تلفن همراه جلب کنند. با مدل های قابل توجه که نوید کیفیت بیشتری نسبت به تلفن های هوشمند سنتی دارند.

نظر شما چیست؟ شما به خرید گوشی گیمینگ فکر کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)