حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلک شارک ۳ پرو با اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر ۷.۱ اینچی همراه با باتری ۵۰۲۵ میلی آمپری رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 53 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

گوشی گیمینگ شیائومی تحت برند بلک شارک رسما معرفی شد و این دستگاه در دو نسخه پرو و معمولی ارایه خواهد شد. این دو دستگاه اشتراکات فراوانی دارند اما تفاوت‌هایی هم در بین هست. بلک شارک ۳ پرو با اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر ۷.۱ اینچی همراه با باتری ۵۰۲۵ میلی آمپری با همکاری تنسنت رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بلک شارک ۳ پرو

بلک شارک ۳ پرو

بلک شارک ۳ پرو

برند Black Shark گوشی هوشمند Black Shark 3 را معرفی کرد که به طور مشترک با Tencent Games ساخته شده است. در این مراسم، تنسنت گفت که برای مدت طولانی با این شرکت همکاری خواهد کرد تا محصولات هیجان انگیز را به دسترس بازیکنان بیاورد.

در مدت دو سال ، Black Shark یک دسته از تلفن های هوشمند بازی را ایجاد کرد و ۴ تلفن بازی Black Shark و بیش از ۱۰ محصول جانبی را که مخصوص بازی طراحی شده بودند، منتشر کرد. در حال حاضر بیش از ۱ میلیون کاربر دارد.

در حقیقت در بلک شارک ۳ دو جنبه وجود دارد و ما هنگام انتخاب تلفن هوشمند مخصوص بازی به آنها توجه می کنیم: ظاهر و عملکرد. اما اگر تلفن های هوشمند معمولی باید زیبا به نظر برسند، معیارهای کاملاً متفاوتی برای گوشی های بازی داریم. آنها باید عضلات (!) خود را نشان دهند. از این نظر Black Shark 3 کاملاً شگفت انگیز به نظر می رسد. علاوه بر این، سازنده طراحی دوربین ویژه ای را به ارمغان می آورد.

بلک شارک ۳ پرو

بلک شارک ۳ پرو

اگرچه بسیاری از عناصر طراحی وجود دارد که گوشی را از نظر طراحی، عضلانی به نظر می رساند اما سازنده همه چیز را متقارن ساخته است. به علاوه، همانطور که در ابتدا اعلام شد، دوباره به جک هدفون 3.5 میلی متری بازگشته است و این خبر خیلی خوبی است.

جدا از تمام عناصر طراحی، این شرکت همچنین یک نوع رنگ جدید از صورتی روشن را به آن اضافه کرده است. سه گزینه دیگر از Lightning Black ، Armor Grey و Star Silver وجود دارند.

بلک شارک ۳ پرو صورتی

بلک شارک ۳ پرو صورتی

گوشی گیمینگ Black Shark 3 از قدرتمندترین پلتفرم موبایل یعنی کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می کند. رم و ظرفیت های مختلف ذخیره سازی نیز وجود دارد. حداکثر حافظه رم 12 گیگابایت LPDDR5 است و همچنین از یک حافظه داخلی UFS 3.0 استفاده می کند.

با این حال، این بزرگترین و برجسته‌ترین ویژگی این گوشی نیست. بلک شارک ۳ همراه با صفحه محور وسط به همراه راه حل معماری باتری دوتایی متقارن سمت چپ و راست ارایه شده است. در مدار باریک باریک به طول ۱۱۶ میلی متر ، عناصر گرمایش به طور پراکنده چیده شده اند تا از قرار گرفتن دستگاه در معرض حرارت جلوگیری شود. به طور خاص، مودم AP و 5G در قسمت های فوقانی و پایین مادربرد قرار گرفته است و فاصله آن 39 میلی متر است. این در معماری سنتی نیم-تخته و تخته-پشته غیرقابل تصور است.

به منظور از بین بردن سریع حرارت از مادربرد، Black Shark دو تخته خنک کننده مایع با طول نزدیک به ۱۰۰ میلی متر برای تخته های مدار طراحی کرده است. آنها اجازه می دهند تا برد مدار و واحد خنک کننده مایع در یک قسمت قرار بگیرند و سپس با مساحت زیادی از گرافیت از دو طرف تکمیل شوند.

خنک کننده قوی تا ۵۰٪ نسبت به نسل قبل

بلک شارک ادعا می کند که چنین معماری، چیدمان دستگاه و سیستم برطرف‌کردن گرما با خنک کننده مایع سه بعدی باعث می شود منطقه دفع گرما منبع حرارت کلیدی کل دستگاه ۱۰۰ درصد بالاتر از نسل قبلی باشد. به صورت کلی ظرفیت دفع حرارت ۵۰٪ افزایش یافته است. به خصوص هنگامی که دست ها به صورت افقی نگه داشته می شوند، درجه حرارت در ناحیه در دست، قابل توجه است.

گوشی گیمینگ Black Shark 3 همچنین دو موتور بازی را پشتیبانی می کند. یکی بازی BlackShark’s GameEngine و دیگری SolarCore Tencent است که بازی های مختلف را بهینه می کند.

گوشی گیمینگ مورد بحث ما از دو حالت 5G، دو باند Wi-F6 و X + X یا معماری آنتن پشتیبانی می کند. حالت دوم در هنگام نگه داشتن تلفن به صورت افقی، هیچ زاویه ای مرده را تضمین نمی کند. همچنین با Tencent Games برای راه اندازی یک حالت دو کانال 5G + Wi-Fi همکاری کرد و از 460ms خداحافظی کرد (!).

این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش امولد ۷.۱ اینچی با JNCD <055 استفاده می کند که قابل مقایسه با نمایشگرهای حرفه ای است. با استفاده از رفرش ریت ۹۰ هرتز به همراه MEMC و همکاری با Tencent Games ، اولین کسی بود که به حد فریم بازی Dragon Valley 2 دست یافت.

البته از ۴ محافظت از چشم پشتیبانی می کند و دارای گواهینامه HDR10+ است. گوشی گیمینگ Black Shark 3 دارای بالاترین میزان نمونه برداری لمسی چند انگشت 270Hz در جهان است، با تاخیر در پاسخ لمس انگشت به حداقل 24ms و تاخیر در پاسخ چند لمسی تا 28ms. همچنان این صنعت را در سرعت پاسخگویی به لمس بازی هدایت می کند.

این تلفن از فناوری سنجش فشار صفحه نمایش ۳ استفاده می کند. تعداد سنسورهای سنجش فشار به 4 و مساحت 48٪ افزایش یافته است.

در زیر قاب پشتی این گوشی از سیستم باتری دوگانه ۵۰۲۵ میلی آمپر ساعتی استفاده شده است که از شارژ فلاش ۶۵ وات پشتیبانی می کند. بنابراین 50٪ باتری در ۱۲ دقیقه پر می شود. برای شارژ کامل باتری فقط 38 دقیقه زمان نیاز دارد.

گوشی گیمینگ Black Shark 3 از دوربین سه گانه هوشمند 64 مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی بهره می برد. دو سنسور دیگر عبارتند از: عمق سنج ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده وسیع.

بلک شارک ۳ پرو 5G اولین پرچمدار بازی 5G است. این دستگاه صفحه نمایش ۷.۱ اینچی AMOLED با رزولوشن 1440 در 3120 پیکسل را ارایه می کند و از 1.07 میلیارد رنگ با عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی می کند.

به دلیل خنک کننده، مدت زمان شارژ فلاش سریع تر است. بنابراین باتری نسبت به بلک شارک ۳ بزرگتر است اما سریعتر شارژ می شود.

بلک شارک گفت که در حال حاضر دو راه حل اصلی باتری وجود دارد: شارژ کردن رشته و شارژ و تخلیه. اولی مزیت شارژ سریع را دارد، اما معایب آن حافظه بزرگ و از بین رفتن زیاد باتری است. دومی آهسته تر شارژ می شود و از دست دادن قدرت زیادی برخوردار است. اما مزیت آن و مزیت آن ماندگاری طولانی باتری است.

دکمه های پاپ آپ برای بلک شارک ۳ پرو

تیم Black Shark پس از گذشت یک سال و نیم از دو مجموعه دکمه مکانیکی و یک ساختار بالابر اتوماتیک را در Black Shark 3 Pro طراحی کرد. این سیستم بلند کردن هوشمند را متوجه شد که به طور خودکار کلیدها را در طول بازی بالا می برد و هنگام اتمام بازی از بین می رود. این پس از جمع شدن با ظاهر یکپارچه شده است و به هیچ وجه در ظاهر و استفاده روزانه از گوشی تأثیر نمی گذارد.

این مجموعه از دکمه های مکانیکی بالابر مطابق با ارگونومی خوب در حالت افقی دستی طراحی شده است. صفحه کلید به طول 21 میلی متر و ضربات کلید 1.5 میلی متر است. می تواند بیش از 300000 بالابر و بیش از 1 میلیون کلیک را تحمل کند. حتی هنگام افتادن کلیدها، یک عملکرد جمع آوری خودکار را نیز اضافه می کند.

بلک شارک ۳ پرو از بلندگوهای فوق خطی استریو دوگانه 1217 استفاده می کند که صدای استریو مثبت را ارائه می دهد. دارای گواهینامه های‌رز است و از صدای خاص بازی پشتیبانی می کند. این گوشی مانند Mi 10 نیز از موتورهای خطی افقی تنظیم شده برای بازی استفاده می کند.

نظر شما درباره بلک شارک ۳ پرو چیست؟ آن را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
53 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

طراحیش در کل خوبع
و طراحی جولو هم منو ی لحظه یاد اس ۹ انداخت ک طراحی خبی بود و الانم هست
و چیزای خبی مثل بلند گو و کنترل دما ک صحت داشته باشه
با ی قیمت خب میتونه فروش خبی تجربه کنه

SASAN.T

همانا پشمام…😨
این بیاد ایران ،با اینکه قیمت اقتصادی داره ، سلطان دلار هم بیضه نمیکنه بخرتش

Mani

میخوامش

AAAA_.reza._AAAA

عالیه

قیمتش چقدره؟

MORTEZA

احسنت به شیائومی یه مجموعه کامل

ARMTIN

یک خبر شگفت انگیز استودیو تنسنت گیم برای خریداران شری بلک شارک 3 :
.
.
.
یک سال اشتراک پرمیوم پلاس رایگان بازی call of duty mobile 😁

Amir galaxy

برای اولین بار از گوشی گیمینگ خوشم اومد
بابا دمت گرم😍⁦♨️⁩⁦♨️⁩⁦♨️⁩⁦♨️⁩

saeed_l

بچه هاااا شیاومی به خریداران
بلک شارک 3 لوازم جانبی های زیر
هدیه میده
😍😍😍😍😍
Bluetooth Gaming Headset pro
Blackshark Gamepad 3.0
Clip-on Fan launched

منبع :
https://www.gizmochina.com/2020/03/03/blackshark-gamepad-3-0-bluetooth-gaming-headset-clip-on-fan-launched/

max03

اینهمه توضیح دادین ولی اخرش نگفتین قیمتش چقدره؟

m.b

500 تا 720 دلار…

M.irani

اوفففففففف😍

Amir galaxy

مصطفی قیمت مدل پرو و معمولی رو بگو اینجا چیزی نگفته

m.b

بالا گفتم…

ممد بمولا

خوراک پابجی…واقعا مشخصاتش حیرت آوره

Mahdi.L

گوشی بسیار خوبیه و رسما با این سایز نمایشگر وارد دنیای تبلت ها(تا همین چند وقت پیش) شده

κıɔκвαхεя

وری وری وری وری گود⁦❤️⁩⚡👌

AAAA_.reza._AAAA

عه علیهههه ، علی؟
علیییییی؟
علیییی!؟😂

m.b

ترجمه زیاد چنگی به دل نمیزد… 🙂

☆NINJA CAT☆

عالی

Milad7

واقعا دستخوش داره… هم سیستم خنک کننده اش و هم سرعت شارژر باتریش

VITO

گوشی عالیه ولی واقعا اندازش و وزنش زد تو ذوقم یه پا تبلته متاسفانه طراحی پشتشم االبته نظر ها متفاوته ولی خوشم نیومد ولی کلا من خیلی رو گوشی گیم نمیزنم برای همین می ۱۰ پرو مشخصاتش بهتره و مورد پسند تره برام همینطور طراحیش

AAAA_.reza._AAAA

شده کلیه مو میفروشم اما این گوشی رو میخرم!

(جوگیر شدم شرمنده 😂)

Amin

واقعا عالیه خوبیش اینه از ناچ و پانچ و این داستانا خبری نیست مشخصاتش هم جای حرف و حدیثی رو باقی نمیذاره 🙂

VITO

به نظرتون با اینکه خیلی گیم بازی نمیکنم این بهتره یا می ۱۰ پرو لطفا قاطعانه جواب بدید دو سه نفر بگید راهنمایی میحوام

κıɔκвαхεя

این بهتره صد درصد ….البته توی دوربین به پای می ۱۰ پرو نمیرسه ولی مطمعنم دوربینش مثل پرچمداری قبلی برند ها عکسای خوبی میگیره 🌹
قیمتشم عالیه⁦❤️⁩
یعنی مزایا این خیلی بیشتر از مزایای می ۱۰ پرو هست .

VITO

قیمتش که تقریبا مثل می ۱۰ پروعه ولی یکم بزرگ نیست برای یه گوشی وزنش زیاد نیست؟ یا توی عرضش خیلی بکار نرفته ۷.۱ اینچ؟

κıɔκвαхεя

نه گرون ترین نسخه می ۱۰ پرو از گرون ترین نسخه بلک شارک ۳ گرون تره…
نه زیاد بد دست نیست ارگونومی خوبی داره با خمیدگی هایی که بهش دادن اگه من بودم اینو بر میداشتم البته بلک شارک ۳ معمولی رو می‌گرفتم چون زیاد تفاوت نداره و کوچیک تر و سبک تر هم هست….
ولی بتو که گوشی با وزن زیاد دوست نداری همون می ۱۰ پرو رو پیشنهاد میکنم…
_____________________
راستی کی گفته فقط با گوشی گیمینگ میشه بازی کرد؟؟من همین الان نوت هشت پرو دارم که امتیاز بنچمارکش ۲۸۰٫۰۰۰ تا میشه و با بالاترین کیفیت پابجی و کال آف دیوتی رو اجرا می‌کنه بدون لگ،
اتفاقا این روزا با یه میان رده هم میشه بازی نصب کرد و بازی کرد …داریم راجب می ۱۰ پرویی صحبت میکنیم که امتیاز بنچمارک بالای ۶۰۰٫۰۰۰ هزار آورده و با این گوشی زیاد اختلاف بنچمارک ندارن حدودا ۲۰٫۰۰۰ هزار ناچیز …
تازه می ۱۰ پرو دوربین خفنی هم داره …
دیگه هیچ برتری بر این گوشی نداره فقط دوربین ،در باقی چیزا این برتری داره بهش.
______________________
دیگه خودت می‌دونی با توجه به سلیقت انتخاب کنی
۱_گوشی گیمینگ همه فن حریف با کلی ارتقا گیمینگ
۲_ پرچمدار غول و اقتصادی(نسبت به سایر برند ها مثل سامسونگ)
__________________________

david2arc

این عالیه ولی واسه کسی که گیم زیاد میزنه . اگه اهل بازی سنگین نیستی تن بهتره

VITO

برتری تن رو بگو خب

Amir galaxy

اهل گیم نیستی mi 10 pro شک نکن
این یکم بد دسته و برای تو که گیم نمی‌زنی هم خوب نیست

VITO

او بد دسته😑 گیم میزنم ولی نه خیلی بعضی اوقات

VITO

لمس ۲۷۰ هرتز خیلی بهتره ۱۸۰ هرتزه ؟! اصن چقدر مهمه تو گوشی

κıɔκвαхεя

بله تاثیر زیادی در اسکرول کردن در صفحات و بازی کردن میزاره…
🌹

VITO

چند نیت این گوشی؟ کسایی که میگن می تن پرو بهتره لطفا دلیل بیارن

ممد بمولا

لمس 270 هرتز بیشتر واسه گیم بدرد بخوره و واسه کار های روزانه تاثیر زیادی نداره صفحه هردو 90 هرتز هست که تفاوتی نداره…درکل من می10 پرو برمیدارم

ممد بمولا

قطعا می 10 پرو

VITO

نتیجه گرفتم من دوربین خیلی برام مهم نیست تازه این خیلیی دوربینش خوبه و اینکه خیلییی مزایای بیشتری نسبت به می ۱۰ پرو داره اندازش هم که طوله ّو اینکه از اندروید وان پشتیبانی میکنه و رزولشن ۲ کا داره پس قطعا بلک

κıɔκвαхεя

پس باید ۴/۵ ماه منتظر باشی تا سایت هایی مثل تکنوکده موجودش کنن🌹
منم اگه قیمتش مناسب باشه شاید خریدم ،البته به وانپلاس ۸،ریلمی ایکس پنجاه پرو فایو جی ،ویو ای کیو او او ۳ هم یه نگاهی میندازم بازم اگه گزینه بهتری معرفی شد صبر میکنم…
ولی همین الان از ردمی کی بیست پرو پرمیوم خیلی خوشم میاد .

VITO

۴/۵ ماه!!!! دیگه حداکثر تا اردیبهشت میاد من از یه سایت میگیرم از امازون میاره بعید بدونم انقدر دیر

κıɔκвαхεя

کدوم سایت بگو ما هم مشرف بشیم🤣

VITO

مالتینا من که زیاد بیرون میرم و خیلی کار میکنم با گوشی احساس میکنم گوشیو که بیرون میبرم یه جوری 😅 حالا نمیدونم باید بیشتر پرس و جو کنم

κıɔκвαхεя

لینکشو برام بفرست.🌹

κıɔκвαхεя

همین بلک شارک ۳ بخر مردم راه بری ببینن تو دست پشماشون می‌ریزه چیزی که زیاده گوشی پرچمدار این دفعه گیمینگ بردار 🤣

VITO

حالا ببینیم چی میشه شایدم می ۱۰ گرفتم حالا معلوم نیست سایت malltina.com

κıɔκвαхεя

ازون سایت نگیری بیچاره میشی خیلی دیر کرد داره و محصولاتش رو یک الی دو میلیون روش می‌کشه.😊🌹

VITO

خودم ازش یبار خرید کردم دو هفته ای برام اورد بیشتر دلال های گرامی ایران که نمیکشه روش پس بهترین کار همینه جنساش هم اصله

VITO

ممکنه هم یه ماه طول بده ولی بازم سریع تر ایران میاد دستت

κıɔκвαхεя

داداش می نوت ۱۰ رو به قیمت خون مادرش میده بعد میگی نمی‌کشه روش صد رحمت به دلال های شهرستان و سایت های محترم🤣
بخدا امیدوار شدم…
هزینه ارسال داره هزینه کارمزد داره هزار کوفت و زهرمار دیگه داره…😊

κıɔκвαхεя

داداش شما فکر کنم از سایتی مثل تکنوکده یا موبایل آبی خرید نکردی خیلی کمتر از اون سایتی که گفتی رو کشی داره خیلی .‌‌‌‌…
😊
به هر حال خودت می‌دونی.🌹

VITO

نمیدونم والا😐یه سایت دیدم می ۱۰ پرو رو میداد ۱۳ نسخه ۸ رم گفتم این ۱ دو میلیون بکشه روش ارزون تر میشه حالا باید صبر کنیم موقع که اومد

ممد بمولا

رابط کاربریش کاملا گیمینگه و اندروید خام نداره دوربین هم اصلا درحد پرچمدار نیست درضمن گوشی گیمینگ اصلا خوش دست نیست

VITO

دوربین برای من اصلا مهم نیست تازه دوربینش خیلی بهتره اینه که دارم بددست نیست ولی خوش دست هم نیست اما بیام این دو تا مسخره رو به کلی ویژگی دیگه بفروشم؟؟

VITO

شارژ باتری سریع تر باتری گنده تر رزولشن 2k قیمت کمتر خنک کننده بهتر تاچ لمس بالا تر و…… راستش من جوری نیستم که نیم ساعت یه بار برم سر گوشی این مزایا خیلی برای من مهمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)