حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلک شارک ۳ با اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر ۶.۷ اینچی رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

پس از اینکه با بلک شارک ۳ پرو مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر ۷.۱ اینچی همراه با باتری ۵۰۲۵ میلی آمپری آشنا شدیم، حالا نوبت به نسخه عادی پرچمدار گیمینگ شیائومی یعنی بلک شارک ۳ است که با همکاری تنست به بازار عرضه می شود. بلک شارک ۳ با اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر ۶.۷ اینچی رسما معرفی شده و در ادامه با هم در ترنجی درباره Black Shark 3 صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

بلک شارک ۳

بلک شارک ۳

بلک شارک ۳

اکثر مشخصات بلک شارک ۳ و بلک شارک ۳ پرو با یکدیگر یکسان است. فناوری های مخصوص بازی در این دو دستگاه تقریبا مشابه بوده و تفاوت اصلی در اندازه نمایشگر، حافظه رم و اندازه باتری است. مشخصا قیمت آن هم کمتر خواهد بود.

در حقیقت چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ که مهم‌ترین بخش یک گوشی گیمینگ است در Black Shark 3 و مدل پرو یکسان است. حافظه رم این دستگاه ۸ گیگابایت در نظر گرفته شده و باتری آن ۴۷۲۰ میلی آمپری است.

در حقیقت این دستگاه  هم دارای سیستم باتری دوتایی است و از شارژ سریع فلاش ۶۵ وات پشتیبانی می کند و می تواند 2780mAh را در 15 دقیقه شارژ کند. از شارژ مغناطیسی 18W در پشت پشتیبانی می کند.

نمایشگر مقداری کوچکتر شده و اندازه ۶.۷ اینچی را با رزلوشن کمتر یعنی رزلوشن FHD+ ارایه می کند. البته تفاوت رزلوشن این دو دستگاه خیلی زیاد نیست.

گوشی گیمینگ Black Shark 3 از دوربین سه گانه هوشمند 64 مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی بهره می برد. دو سنسور دیگر عبارتند از: عمق سنج ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده وسیع.

نمایشگر امولد ۶.۷ اینچی با JNCD <055 بلک شارک ۳ که قابل مقایسه با نمایشگرهای حرفه ای است. با استفاده از رفرش ریت ۹۰ هرتز به همراه MEMC و همکاری با Tencent Games ، اولین کسی بود که به حد فریم بازی Dragon Valley 2 دست یافت.

نظر شما درباره Black Shark 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

واقعا مشخصات عالیی داشتند این سری

Milad7

به نظر من به نسبت نسل قبلی خیلی بهتر عمل کرده و الان واقعا ارزش خرید خوبی داره 🙂

AAAA_.reza._AAAA

چرا کامنتا کلا دوتان؟

باز هم عطا.یی وارد عرصه ساnسور شده؟

VITO

گوشی عالیه ولی واقعا اندازش و وزنش زد تو ذوقم یه پا تبلته متاسفانه طراحی پشتشم االبته نظر ها متفاوته ولی خوشم نیومد ولی کلا من خیلی رو گوشی گیم نمیزنم برای همین می ۱۰ پرو مشخصاتش بهتره و مورد پسند تره برام همینطور طراحیش

Mortazavi

پشمام از قیمتش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)