حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ لنوو Legion با شارژر ۹۰ واتی عرضه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | لنوو

حدودا یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم گوشی گیمینگ لنوو با برند Legion مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ در راه است. امروز در پوسترهای رسمی می بینیم که گوشی گیمینگ لنوو Legion با شارژر ۹۰ واتی عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی گیمینگ لنوو Legion

گوشی گیمینگ لنوو Legion

گوشی گیمینگ لنوو Legion

بله، شارژر ۹۰ واتی! اگر این وعده لنوو واقعی باشد و مانند دیگر بازرایابی‌های فریب‌کارانه‌اش در دنیای موبایل نباشد؛ یک پیشرفت جذاب در قدرت شارژرها در مقیاس تجاری است.

صفحه رسمی شرکت لنوو در شبکه اجتماعی Weibo یک پوستر درباره پشتیبانی لنوو Legion از فناوری شارژ سریع ۹۰ وات را به اشتراک گذاشت. با توجه به این که جدیدترین نسل از فناوری شارژ سریع سیمی 65 وات توسط دو شرکت اوپو و شیائومی (تلفن بلک شارک 3) معرفی شده‌اند، معرفی فناوری شارژ سریع 90 وات توسط لنوو سایر شرکت‌ها را به چالش خواهد کشید.

پشتیبانی تلفن گیمینگ لنوو از این قابلیت توسط یکی از افشاگران مشهور در شبکه اجتماعی Weibo نیز تایید شده است. این فرد با انتشار تصویر یک پوستر دیگر، نشان داد که باتری محصول جدید لنوو توسط یک فناوری جدید شارژ خواهد شد.

اگر تمامی موارد ذکر شده توسط لنوو و افشاگران معتبر باشند، باید منتظر ماند و دید که فرآیند شارژ باتری دستگاه جدید چینی‌ها چگونه خواهد بود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید شارژر ۹۰ وات چقدر برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali

اگه سلامت باتری رو در طولانی مدت به خطر نندازه عالیه .

afsoon

خعلی عالیه .بیست دقیقه فول شارژ

mehrdad_ma

والا شیاف شارژر ۶۵ هم تو جعبه گذاشته
ولی رو ۵۰ محدود کرده بخاطر سلامت باتری

آدم بعضی اوقات یه چیزایی تو زندگی میبینه و با اینکه خودش از واقعیت خبر داره اما ترجیح میده سؤال کنه ، یعنی جوابی که میخواد بده با سؤال مطرح می‌کنه .
الآنم سؤالی که میخوام بپرسم اینه ؛ خداوکیلی به خاطر چی کامنتت این تعداد مثبت گرفته اونم بدون حتی یه منفی؟!!
به خاطر تلفظ زیبات بوده که شیائومی رو به عمد شیاف تلفظ کردی یا به خاطر اینکه برای می ۱۰ پرو ۶۵ وات داده اما به ۵۰ وات محدودش کرده؟؟ از یه طرف اسم برندو با تلفظ نادرست مسخره می‌کنی از طرفی پشت بندش میای ازش تعریف می‌کنی که به خاطر سلامت باتری ۱۵ وات توان ساپورت پرچمدارشو کاهش داده!! حالا اگه بعداً همین برند یه گوشی با شارژر بالای ۶۵ وات بزنه اون موقع میای میگی شیاف از سلامت باتری اطمینان داره که همچین شارژر قوی زده . دیگه پیش خودت فکر نمیکنی این ۹۰ وات رو گوشی گیمینگیه که هم ضخامت بیشتری از پرچمداری مثل می ۱۰ پرو داره هم ورودی خروجی هوا و خنک کننده ی قوی داره که براش ۹۰ وات گذاشته .حتی یکم فکر نمیکنی که شاید مدار شارژ متفاوتی داره . و باز پیش خودت فکر نمیکنی که همین شیاف از شارژر ۶۵ وات با تمام توانش رو بلک شارک سری ۳ هم استفاده کرده.
واقعاً در عجبم که این تعداد مثبتت برای چی بوده و کیا بهت مثبت دادن…؟؟
خدایا اعتراف میکنم تو هدف خلقت بعضی مخلوقاتت موندم…

فرایند بلک‌شارک و mi 10 فرق داره… Mi 10 اگر فرایند بلک‌شارک رو رو همین توان میتونست اجرا کنه شارژرش 100 وات میشد!
بلک‌شارک مثل اوپو باتری دوگانه داره و هر دو باتری همزمان شروع به پرشدن میکنن… برای همین 65 وات شده… اما mi 10 باتری یگانه 50 وات هست…
مهرداد هم به شیائومی کاری نداشته… تیکه انداخته اگر دقت کنی…

بله در جریانش هستم
برای همین میگم متعلقات سخت افزاری گوشی گیمینگ رو نباید با پرچمدارهای عادی مقایسه کرد…

نه دقت نکردم چون دلیلی برای تیکه انداختن جز تلافی کردن و شباهت به رفتارهای یکسری نمیبینم و اگه کسی قراره ترول باشه بهتره بذاریم تو همون حال و هوای ترول بودنش بمونه چون دلش به همین رفتارا خوشه . اگه اینجور افراد ارزش وقت گذاشتن ندارن و به اصطلاح نباید بهشون غذا داد! پس بهتره کلاً باهاشون به هر بهونه ای چه مستقیم چه غیر مستقیم بحث نشه …
تلفظ تمسخر آمیزه اسم هر برندی با هدف و مضمون تیکه انداختن در انظار عمومی وجهه ی مثبتی نداره پس بهتره لااقل در عمل خودمون کاری نکنیم که فرقی با ترول نداشته باشیم …

The Destroyer

جناب مهرداد با هیچ برندی شوخی نداره… به همه تیکه میندازه…

The Destroyer

بین جناب و مهرداد یه ویرگول جا انداختم…

امیرحسین ملکی

55W wired + 30W wireless + 5W reverse =90W
جالبه لنوو هیچ وقت دست از سر این حقه های تبلیغاتی برنمیداره
امسال سومین ساله

شارژر ۹۰ واتی می‌تونه یه باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر رو در مدت زمان ۱۵ دقیقه ۰ تا ۱۰۰ فول شارژ کنه …
✓http://uupload.ir/files/9mn5_img_20200414_165328.jpg

m.b

اگر مثل دفعات قبل شوخی نباشه و واقعی باشه خیلی جالبه… 👌

Finch

دیگه کم کم بلک شارک باید با دنیای گیمینگ خداحافظی کنه چون چیزی جز ادعای فناش واسه رقابت نداره

Milad7

اوپس محشره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)