حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ لنوو با برند Legion مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ در راه است

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | لنوو

به نظر می رسد که لنوو پس از تلاش های فراوان برای ورود موفق به بازار موبایل های هوشمند حالا می خواهد فرمول گوشی گیمینگ را امتحان کند!‌ گفته می شود که گوشی گیمینگ لنوو با برند Legion مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ در راه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی گیمینگ لنوو با برند Legion

گوشی گیمینگ لنوو با برند Legion

گوشی گیمینگ لنوو با برند Legion

ظاهرا لنوو قرار است در سال جاری وارد بازار رقابتی گوشی های مخصوص بازی شود. این برند در اواخر امسال، نخستین گوشی هوشمند گیمینگ خود را معرفی خواهد کرد. این کمپانی تایید کرده که محصول آینده به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز می شود.

گوشی های هوشمند گیمینگ با برند لنوو لژیون، هم پای برندهای برجسته ای نظیر ریزر، بلک شارک، نوبیا رد مجیک و ایسوس ROG وارد بازار می شود. پرچمداران گیمینگ اندرویدی معمولا از بهترین ویژگی ها و سیستم های خنک کننده برخوردار هستند تا مدت زمان طولانی جهت بازی کردن را تضمین دهند. بنابراین انتظار می رود که گوشی های گیمینگ آینده لنوو نیز دارای چنین مشخصاتی باشند.

پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ در حال حاضر یکی از بهترین تراشه های موبایل در بازار است. چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 865  متعلق به کمپانی کوالکام شامل چهار هسته Kryo 585 مبتنی بر Cortext-A77 بوده که سه عدد از آن ها دارای فرکانس 2.4 گیگاهرتز و دیگری دارای فرکانس 2.84 گیگاهرتز است. چهار هسته دیگر از نوع Kryo 585 مبتنی بر Cortext-A55 هستند که با فرکانس 1.8 گیگاهرتز فعالیت می کند.

انتظار می رود گوشی مخصوص بازی لنوو Legion از قابلیت های پیشرفته مانند شبکه ارتباطی 5G، فناوری Wi-Fi 6، رم LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی UFS 3.0 و UFS 3.1 پشتیبانی کند. این ویژگی های استاندارد در پرچمدار شیائومی می 10 به چشم می خورند. باید خاطر نشان کرد که هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه گوشی گیمینگ جدید اعلام نشده و جزییات بیشتر احتمالا در هفته های آتی در دسترس قرار می گیرند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی گیمینگ لنوو با برند Legion هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

این هم گوشی گیمینگ میزنه😐😐😐

Aпɢεʟ

آله⁦☺️⁩

smartiz

Spam

دوستان کسی نمیدونه چرا گوشیهای جدید مثل اس 10 لایت ، نوت 10 لایت ،آ71، پوکو ایکس 2 به ایران نیومدن با اینکه به بازار هم عرضه شدن

Aпɢεʟ

من یه سایت میدونم داره ریجستر شده ولی بهت نمیگم😋

smartiz

دستت دردنکنه🙄

Mahdi

از بین اینا اس۱۰لایت خیلی بهتره

Aпɢεʟ

آره اس ۱۰ لایت یه غول کوچولو موچولو 😋😚
نمرش هم ۲۰ته⁦✌️⁩👌

Mahdi

کلا گوشیهای سامسونگ با پردازنده اسنپ که کم پیدا میشن تو ایران رو عشقه

CAT

عالی.

نیما عرفانی

جای لنوو با زیر برند Legion در بین کمپانی هایی که گوشی گیمینگ تولید میکنن خالیه.
قطعاً میره برای رقابت با راگ فون ۳ ، نوبیا رد مجیک ۵جی و بلک شارک ۳

Milad7

سری لژیون عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)