حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوگو جدید نوبیا را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | نوبیا

سه هفته پیش بود که در ترنجی شاهد لوگو جدید وان پلاس بودیم. معمولا تغییر لوگو به دلیل نشان دادن تغییرات بزرگی است که در راه خواهد بود. به نظر می رسد که زیربرند ZTE یعنی نوبیا هم به فکر تغییرات بزرگی است و آن ها از لوگو جدید خود رونمایی کرده اند. در ادامه با ترنجی هرماه باشید تا لوگو جدید نوبیا را ببینید و درباره آن با یکدیگر صحبت کنیم.

لوگو جدید نوبیا

لوگو جدید نوبیا

لوگو جدید نوبیا

درباره ZTE کمی اوضاع پیچیده است. آن ها موبایل های کمی تحت برند خود معرفی می کنند و این کار را بیشتر نوبیا انجام می دهد. جالب اینجاست که نوبیا خود یک زیربرند دارد به نام Red Magic که موبایل های گیمینگ می سازد و حقیقتا جدیدترین محصول آن ها یعنی ردمجیک 5G دستگاه جالبی است. ماه گذشته بود که گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G با اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر ۱۴۴ هرتز به قیمت ۵۴۰ دلار رسما معرفی شد.

مدیرعامل شرکت نوبیا، Ne Fei به طور رسمی از لوگوی جدید شرکت خود رونمایی کرد، لوگویی که تصویر بالا می بینید. به گفته Ne Fei لوگوی قبلی شرکت طراحی پیچیده‌ای داشت و یکی از گیج کننده‌ترین بخش‌های لوگوی قبلی حرف a آخر لوگو بود که بیشتر شبیه O بود. اما لوگوی جدید این پیچیدگی را از دست داده است و تبدیل به یک حرف ساده nubia شده است تا کاربران برای تلفظ آن مشکلی نداشته باشند.

لوگو قدیمی نوبیا

لوگو قدیمی نوبیا

لوگو قدیمی نوبیا به نوعی من را به یاد لوگو vaio می اندازد، لوگویی که سونی با فلسفه انتقال از آنالوگ به دیجیتال با شکل موج طور حروف VA و دیجیتال با حروف IO ساخته بود. به هر صورت نوبیا این را تغییر داده است.

نظر شما درباره لوگو جدید نوبیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

لوگوی زیاد جالبی نیست به دل نمیشینه!

JAVAD

یه گوشی ازین برند داشتم چندسال پیش، از چین خریدم با این سایتای که سفارش میدن مدلش هم Z7 Max بود، فوق العاده راضی بودم ازش، همه چیش عااااااااالی بود

bh974

جذاب نیس!فک کنم از اول خواسن یه چی بذارن شبیه نوکیا خونده شه

Amir galaxy

نوبیا = وقتی فردی یک فرد نوب را خطاب قرار میدهد

Amir galaxy

صرفا جهت فان
_______
لوگوش هم جذاب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)