حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوبیا XZ907J دو ماه بعد از رویت در تنا، درGFXBench رویت شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | ZTE، اسمارت‌فون، شایعات

گوشی‌های سری نوبیا زد‌تی‌ای به خاطر خاص بودنشان در بازار میان‌رده‌ها همیشه جای در بین مابقی شرکت‌ها دارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نوبیا NX907J چند وقت پیش در وبسایت تنا رویت شده بود و با موفقیت گواهینامه خود را دریافت کرده بود. اما بعد از گذشت 2 ماه، این گوشی اینبار در بنچمارک GFXBench سر درآورده است. جی‌اف‌ایکس بنچ جزئیات این گوشی را دوباره برای ما تایید کرده است و معلوم شد که این گوشی از پردازنده اسنپدراگونی با سرعت فرکانس 1.4 گیگاهرتز و معماری کورتکس A53 برخوردار است. همچنین این پردازنده از چیپ گرافیکی آدرنو 505 نیز برخوردار است. مدل این پردازنده هنوز معلوم نشده است اما ما باور داریم که این پردازنده، اسنپدراگون 435 است که چند وقت پیش در نوبیا ام 2 پلی استفاده شد.

از مشخصات معلوم شده می‌توان به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت رم اشاره کرد. از 32 گیگابایت حافظه داخلی تنها 22 گیگابایت آن قابل دسترس است. ظاهرا مشخصاتی که در سایت تنا گفته شده بود به کلی با این مشخصات فرق دارد. در تنا مشخصات رم و حافظه داخلی این گوشی به ترتیب 2 و 16 گفته شده بود؛ گرچه می‌توان حدس زد که شاید این گوشی در دو نسخه مختلف رونمایی شود. برای تکمیل مشخصات باید بگوییم که این گوشی از دوربین اصلی با سنسور 12 مگاپیکسلی در کنار سنسوری 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده می‌کند، صفحه نمایش این گوشی HD است و رزولیشنی 720×1280 دارد.

مورد جالب این است که این گوشی در تنا با صفحه نمایش 5.5 اینچی رویت شده بود اما در GFXBench با سایز بزرگ 9.2 اینچی مشاهده  شده است.

نظر شما درباره این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

9.2 اینچ؟!!
این که دیگه گوشی نیست یه تبلت بزرگه

Sample

عجب اسم ومدل مسخره‌ای!
گوشیت چیه؟
نوبیا NX907J ?
خو لامصب حالا که اسم برندت ایقد مسخره‌س لااقل تو مدلاتو مث ادم شماره‌گذاری کن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji