حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رفرش ریت صفحه نمایش رد مجیک ۶ نوبیا شاید ۱۶۵ هرتز باشد!

نوشته

3 سال قبل | 27 دیدگاه | شایعات، نوبیا

در حالی که یک هفته تا معرفی رسمی رد مجیک ۶ باقیمانده است، ‌هر لحظه شایعات بیشتری در رابطه با این دستگاه منتشر می شود. آخرین مورد مربوط به مدیر عامل نوبیا، Ni Fei است که یک تیزر مربوط به رفرش ریت صفحه نمایش رد مجیک ۶ را منتشر کرده است. گوشی های هوشمند نوبیا در برخی موارد پیشگام بوده اند و این بار نیز به نظر می رسد که میخواهند در استفاده از برخی فناوری ها همراه با پیشگامان این صنعت باشند.

رفرش ریت صفحه نمایش رد مجیک ۶ نوبیا شاید ۱۶۵ هرتز باشد!

در پست مدیرعامل نوبیا اذعان شده است که رفرش ریت صفحه نمایش رد مجیک ۶ بیشتر از نمونه ۱۴۴ هرتزی رد مجیک 5S خواهد بود. هرچند میزان آن مشخص نشده است. متن پست منتشر شده مدیرعامل نوبیا به شرح زیر است:

« رد دویل ۳ با رفرش ریت صفحه نمایش ۹۰ هرتز معرفی شد و آغازگر عصر گوشی های موبایل با رفرش ریت بالاتر بود. رد مجیک 5G با بالاترین رفرش ریت صفحه نمایش در این صنعت یعنی ۱۴۴ هرتز عرضه شد تا بتواند یک تجربه بصری روان و قابل مقایسه با سطح بازی در رایانه های شخصی را ارائه دهد. دستاورد رفرش ریت صفحه نمایش یکبار دیگر پیشرو در توسعه ترند این صنعت خواهد بود.»

بر اساس گمانه زنی ها، رفرش ریت صفحه نمایش رد مجیک ۶ برابر با ۱۶۵ هرتز می باشد. گوشی های رد مجیک معمولا با رفرش ریت بالاتر نسبت به نمونه قبلی عرضه شده اند و رد مجیک 5G اولین گوشی بود که در ماه مارس ۲۰۲۰ با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز معرفی شد.

پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات در رد مجیک ۶

پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات در رد مجیک ۶

بر اساس اطلاعات منتشر شده، رد مجیک ۶ به همراه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸، سیستم فن خنک کننده بهتر، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و با شارژ سریع دیوانه وار ۱۲۰ وات عرضه خواهد شد که می تواند در عرض ۵ دقیقه درصد باتری شما را از ۰ به ۵۰ برساند.

انتظار می رود که در کنار رد مجیک ۶، ZTE از ساعت رد مجیک نیز رونمایی کند که پیش از این تصاویر آن منتشر شده بود و  مشخصات کلیدی و طراحی آن نیز در FCC مشاهده شده بود.

اشتراک در
اطلاع از
27 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

والا امروز آیس یونیورس گفت تا 240 هم برنامه دارن که برن… خداییش زیاده روی نیست؟ باز اگر میشد باتری ها رو کوچکتر و بهتر کنن باز خوبه اما اینطوری باید منتظر باتری های 5-6 هزار باشیم که وزن گوشی ها بازم بالاتر میره…
سرعت بیشتر شدن مصرف باتری خیلی بیشتر از سرعت پیشرفت باتری ها بوده این چند ساله…

UnderTaker

حدود 8 – 9 ماه پیش شارپ اولین گوشی رو با نمایشگر 240Hz زد. نمایشگر اولد هم داره.
Sharp Aquos Zero 2

فکر کنم ترنجی این گوشیه شارپ رو یادش نبوده که میگه نمایشگر 165Hz ردمجیک قراره مرزهای دنیای گوشی‌ها رو جا به جا کنه!!!!!!

UnderTaker

درود. خواهش 🙏

ali_s

باتری ۴۵۰۰ جواب این گوشیو میده؟😐

Taha

باتری۴۵۰۰ جواب نمی‌ده؟ خب بایا کن😉

نیما عرفانی

ای جان
comment image

Taha

😂😂
comment image

ali_s

اوه چرا بایا به فکرم نرسید😂😐

Pouya

تو این موبایل دات آی ار تو صفحه ۵ تی میگن emui 11 براش منتشر شده ولی من نه جایی خبرش رو خوندم نه برا گوشیم اومده 🤔
اینجا کسی ۵ تی نداره ؟
براش اومده اپدیت؟
فک کنم در آینده هارمونی بگیره انگار قرار بود گوشی هایی که emui11 رو میگیرن هارمونی هم براشون منتشر بشه

نیما عرفانی

۵تی تو ایرانو اطلاع دقیقی ندارم اما برای سایر بازارها دیدم که اومده . حتی چند شب پیش داشتم به همین منظور تو یوتیوب می‌چرخیدم که دیدم برا اروپا هم نوا ۵تی رابط کاربری EMUI 11 رو گرفته .
هر روز قسمت آپدیت رو چک کن ، قاعدتاً باید همین حوالی نیمه ی اسفند یا نهایتاً قبل از عید برات آپدیت جدید همراه با پچ امنیتی ماه ژانویه یا فوریه بیاد.
در مورد آپدیت سیستم عامل هم آره ؛ اگه دیگه برای اندروید ۱۱ برنامه ای نداشته باشه(که از سری پی ۵۰ مشخص میشه، اگه اونا با اندروید ۱۱ بیان میشه امیدوار بود که بعداً اندروید ۱۱ رو به ما هم بده) که دیگه عملاً تمرکز می‌ره رو هارمونی… حالا باید دید چی پیش میاد…
ولی خب خوبه راضیم ؛ تا الان ۴ تا آپدیت رابط کاربری داده با یه سیستم عامل که اگه این شرایط برای اندروید ۱۱ پیش نمیومد ، طبق تجربه اونم لااقل همراه EMUI 11 می‌داد.

persepolis

حالا میگم که برات اندروید 11 بیاد…

نیما عرفانی

ممنون👌
فقط من عاشق اون یه مثبتم اونم تو این تایم حد فاصل کامنت خودمو خودت 😂👏 ، دیگه بقیش مهم نیست🙌👍

persepolis

خودم دادم خخخ
من پیام ها را چند بار می خونم خخخ

Pouya

ممنون نیما جان 😁❤️

نیما عرفانی

تی فدا ♥️🎼

Taha

عجب حرفی بَزی دَما گرم، رشتی ایسی که آقا نیما 😁

Pouya

نیما جان الان یه چیزی فهمیدم
تو اپلیکیشن support که میرم آپدیت جدید اومده
۱‌.۹۴ گیگ هم حجم داره
ولی توی تنظیمات که میرم نیست هنوز تو تنظیمات تو بخش آپدیت نیومده
فردا آپدیت میکنم 😎
ببینم هواوی چه کرده
Emui 10 رو که دوس داشتم در کل

نیما عرفانی

آره حجمش همینقدره
(آپدیت های قبلی حالا چه فقط رابط کاربری چه رابط کاربری همراه با سیستم عامل نزدیکِ ۴ گیگ و بالای ۲ گیگ بود)
نیازی نیست ، بزن از همون ساپورت آپدیت کن .
لیست تغییرات ایناست ؛
https://www.huaweicentral.com/finally-huawei-nova-5t-started-receiving-emui-11-global/
https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/32802-huawei-p30-mate-20-series-emui-11-build
به علاوه ی اون توضیحاتی که تو بخش آپدیت هستش و تغییر افکت تنظیم حجم صدا …
فکر کنم پچ امنیتی که همراه باهاش برات اومده هم ژانویه باشه…
امیدوارم در مجموع راضیت کنه🙂
فقط یه نکته ای ، ممکنه بعد از آپدیت با باگ و لگ های متعدد مواجه بشی که بهتره از اطلاعاتت قبل از آپدیت ، بک‌آپ بگیری و بعد از آپدیت ریست فکتوری کنی.
موفق باشی

نیما عرفانی

یعنی تجربه ی گیمینگ رو گوشی اینقدر اهمیت داره که باید به خاطرش قید تبلت ، کنسول ، لپ تاپ و پی سی رو زد؟؟!
رفرش ریت ۱۶۵ هرتز با سمپل ریت ۴۰۰ هرتز براش محتمله ولی خب حتی اگه رزولوشن رو همون +FHD بمونه(که طبیعتاً همینطوره … رو لپ تاپ های گیمینگ تا ۳۰۰ هرتزش با رز FHD پیش رفتن که البته منبع تغذیه همش پریز برقه🥴) با تکنولوژی فعلی دو راه بیشتر نداره؛ یا ظرفیت باتری رو بیاره رو ۵۰۰۰ منتها با پنل LTPO یا مثل بزرگواران راگ فون ۶۰۰۰ یا m51 7000 ش کنه که خب در این صورت با ترکیب متریال شیشه و آلومینیوم مسلماً تعریفی هم نباید از ارگونومی داشته باشه یا اینکه بره سمت باتری با فناوری گرافنی با حداقل ۴۵۰۰ میلی آمپر ظرفیت و باز به همراه همون پنل LTPO. در هر دو حالت میطلبه که بهینه سازی فوق العاده دقیقی صورت بگیره در کنار یه پانل گیم مود که بالانسی رو بین کارایی و مصرف انرژی برقرار کنه.

نیما عرفانی

سمپل ریت ۴۲۰

نیما عرفانی

سخت افزاری و روتین فکر نکنم از این میزان کمتر باشه اما اگه قرار باشه مثل ویوو رو iQOO 7 ، اینبار زد تی ای برای رد مجیک ۶ بازاریابی کنه شاید اینجا هم مجدد عدد عجیب و غریب =۱۰۰۰ و یا حتی >1000 هرتز نرخ حساسیت تاچ رو ببینیم!🤔

Mohammadr

حس میکنم باتری جوابگو نباشه… مگر اینکه خیلی رو بهینه سازی عالی کار کنه
اگه قرار باشه شارژدهی عادیی داشته باشه، مطمئنا سریع باتریش خراب میشه…
چون کسی این گوشیو میگیره که کلی از وقتشو در حال بازی کردنه و با این سرعت شارژر که خیلی زیاده (و سرعت تخلیه شدنش با توجه به اینکه صفحه نمایش بالاتر از 144 هرتزه)،،، در مدت کوتاه، تعداد مرتبه بیشتری، پر و خالی میشه و این یعنی عمر کوتاه تر باتری…
حالا ببینیم چی میشه…

نیما عرفانی

۱۲۰ وات رو اگه با باتری گرافنی نیاره ، می‌تونه به مرور در حین شارژ و دشارژهای مکرر آسیب جدی به باتری بزنه. حالا باید دید چه تدبیری براش اندیشیده. امیدوارم فقط جبران مافات نکنه و یه راه حل هوشمندانه براش لحاظ بشه…
تو گوشی های گیمینگ سری رد مجیک همیشه جزو پایه ثابت favorite هام بوده.

Mohammadr

اره منم امیدوارم یه راه حلی داشته باشه…
و سری رد مجیک اره واقعا عالیه..👌🏻
راستی ممنون بابت عکسای نمای جلویی کا 40🌹

نیما عرفانی

خواهش ♥️🎼
عزیزدلی🌷

aligator

قاعدتا هیچ چیز جای گرافیک و گیم زدن با کنسول و پی سی رو نمیگیره اگه صفحه نمایش آداپتیو باشه مشکلی نیست مشکل اینه که این گوشیا رو برا گیم تولید میکنن و کسی که اینو بگیره هم همیشه میخواد گیم بزنه و صفحه نمایش هم رفرش ریتش بیشتر وقتها روی همون ۱۴۴ یا ۱۶۰ هرتزه پس یه گیمر نباید انتظار زیادی از باطری این گوشی داشنه باشه همین الانشم شارپ یه کوشی زده ۲۴۰ هرتزیه ولی باتری ۳۰۰۰و خورده ای

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد