حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود تصویر زمینه رسمی هواوی پی ۴۰ پرو

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | هواوی

جدیدا پیش از معرفی شاهد موارد جالبی از لورفتن ها هستیم! البته تصویر زمینه موضوع خیلی جدیدی نیست و پیش از این نیز سابقه داشته است. هواوی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو پنج‌نشبه این هفته رسما معرفی خواهند شد و امشب تصویر می توانید تصویر زمینه رسمی هواوی پی ۴۰ پرو را دانلود کنید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تصویر زمینه رسمی هواوی پی ۴۰ پرو

تصویر زمینه رسمی هواوی پی ۴۰ پرو

تصویر زمینه رسمی هواوی پی ۴۰ پرو

تصویر زمینه رسمی هواوی P40 پرو را بالا می بینید. می تواند تصویر زیبایی باشد که خب البته شخصا حس خاصی به آن ندارم ولی ملایم بودن آن برای یک تصویر زمینه رسمی می تواند خوب باشد. تصویر که بالا می بینیم با رزلوشن ۳۲۱۸ در ۱۵۲۵ پیکسل برای شما قرار گرفته است که رزلوشن کامل محسوب می شود و این احتمالا یعنی رزلوشن نمایشگر این دستگاه تقریبا همان FHD+ است. پسوند تصویر بالا JPG است و حجم آن ۱۳۵ کیلوبایت اما اگر فایل اصلی منتشر شده با پسوند PNG و همین رزلوشن را می خواهید، از لینک زیر می توانید آن را با حجم ۷ مگابایت دانلود کنید:

دانلود تصویر زمینه هواوی پی ۴۰ پرو از گوگل درایو

ما تا کنون می دانیم خانواده هواوی پی ۴۰ یک عضو پریمیوم خواهد داشت.  هواوی پی ۴۰ پرو پریمیوم ادیشن از تراشه کایرین 990 5G قدرت گرفته و از نسل پنجم شبکه موبایل پشتیبانی می‌کند. به گفته افشاکننده کره‌ای اطلاعات اخیر، حافظه رم و ظرفیت داخلی به ترتیب 12 گیگابایت و 512 گیگابایت است. درباره وجود نسخه یا نسخه‌هایی دیگر بر اساس تفاوت در حافظه اطلاعاتی در اختیارمان قرار نگرفت.

مشخصات هواوی پی ۴۰ پریمیوم لو رفت

دوربین اصلی پنج گانه بوده و دارای یک سنسور 52 مگاپیکسلی، 40 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی، 3D ToF و یک سنسور دیگر مخصوص لنز پریسکوپی با رزولوشن نامعلوم است. دوربین هواوی P40 Pro به دو لنز مخصوص زوم مجهز است، به همین دلیل از پنج سنسور استفاده می‌کند! به عبارتی با وجود استفاده از لنز پریسکوپی روی یکی از سنسورها، روی دیگر از آن‌ها لنز تله فوتوی معمولی سوار است. دست به دست دادن آن‌ها، قدرت زوم اپتیکال 10 برابری را به ارمغان می‌آورد. برای مقایسه، زوم اپتیکال هواوی پی 30 پرو و سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا به ترتیب 5 برابر و 4 برابر است.

دوربین سلفی سه گانه، دارای یک سنسور رنگی 32 مگاپیکسلی، یک دوربین عریض و یک سنسور کمکی از نوع 3F ToF است. ظرفیت باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعت بوده و از سیستم شارژ سریع کابلی با توان 50 وات و سیستم شارژ سریع بدون سیم با توان 27 وات پشتیبانی می‌کند.

نظر شما چیست؟ تصویر زمینه هواوی پی ۴۰ پرو را پسندیدید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
I love htc

آقای عطایی آپدیت جدیدی برای ماکروسافت اج کرومیوم به دلیل کرونا عرضه نمیشه
https://www.windowscentral.com/microsoft-edge-stable-releases-paused-while-work-schedules-adapt-coronavirus-pandemic

نیما عرفانی

اینو دیروز دیدم اما چون یدونه بود گفتم دیگه نفرستم
https://www.huaweicentral.com/download-the-huawei-p40-series-wallpaper/

نیما عرفانی

قدرتمندترین چیپست میان ردهٔ کایرین ۸۲۰ 5G در سطح بالاتری از اسنپدراگون ۷۶۵G و حتی کایرین ۹۹۰ قرار میگیره.
https://www.huaweicentral.com/kirin-820-5g-most-powerful-mid-range-processor-geekbench-march-2020/

Ali_t

واقعا کرین ۸۲۰ صد آفرین داره 🌹

pooria

احتمالا هم فقط تو گوشی های شبه پرچم دار استفاده شده که میشه = استفاده در گجت های بالای 400 دلار مثلا در سری nova یا بالارده های انر مثل honor 30 یا اینجور چیزا و در نسخه پرو از چیپ پرچم دار استفاده کنه چون بعید میدونم هواوی اینقد دست و دلباز باشه

persepolis

لنز پریسکوپیش دیدم،زوم نکردم چون تصویر کوچک بود،هشت مگ بود.

Armin.Technology

#همکاری،دوستی و کمک

ARMTIN

آقای عطایی
ساعت 10 صبح به صورت لایو امروز
K30 pro معرفی میشه
https://m.ithome.com/live/478763.htm

Amir galaxy

خوشمان امد

Milad7

بد نیست…

Milad7

به شدت منتظر مدل پرمیوم هستم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)