حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران چینی اکنون می‌توانند حافظه هوآوی P40 خود را دو برابر کنند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

تجربه عالی مشتری پس از فروش، همیشه برای حفظ شهرت یک برند در صنعت، به ویژه در صنعت گوشی های هوشمند، بسیار مهم است. بنابراین در یکی از این خدمات مشتری مدارانه، هوآوی قصد دارد به سادگی امکان افزایش حافظه هوآوی P40 را به کاربران خود ارائه دهد. در حالی که سازندگان تلفن های هوشمند همیشه قول می دهند 2 تا 5 سال پشتیبانی نرم افزاری را از دستگاه های خود در دراز مدت داشته باشند، این به روز رسانی های اصلی نرم افزاری معمولاً مدام فضای بیشتری را در تلفن قدیمی شما اشغال می کند. اما راه حل چیست؟ شاید بگویید خب حافظه های جانبی!

 

بله حافظه جانبی فکر خوبیست اما همه دستگاه‌ ها امکان استفاده از حافظه های جانبی را ندارند و یا فقط در صورت جانشینی با یکی از سیم‌کارت ها کار شما را راه می‌اندازند. بنابراین هوآوی برای این موضوع فکر جالبی کرده است. اما دقیقاً چگونه؟

روز به روز برنامه‌ها، عکس‌ها و ویدیو هایی که در طول سال‌ها گرفته‌اید، فضای حافظه دستگاه شما را کمتر و کمتر می‌کند. معمولا برای هر کاربری یک روز کم شدن فضای ذخیره‌ سازی گوشی و معمولاً برای کسانی که از تلفن‌ های قدیمی خود استفاده می‌کنند، به مرحله آزاردهنده بودن می‌رسد و شما نمی‌توانید هم فایل های عزیز خود را نگه دارید و هم مستقیماً فضای ذخیره‌ سازی داخلی بیشتری به گوشی هوشمند خود بیافزایید؛ درست است؟

اما در چین، هواوی راه حلی را برای این کاربران تلفن های قدیمی ارائه کرده است تا چرخه عمر تلفن های خود را بدون پرداخت هزینه اضافی برای خریدن یک دستگاه جدید افزایش دهند. هوآوی رسما این خدمات پس از فروش را «راه حل ارتقای حافظه داخلی» می نامد. این سرویس از سال گذشته در چین برای پرچمداران سری هوآوی P10 تا سری هوآوی میت 30 اجرا می شد و از فوریه 2022، هواوی اکنون مجموعه هوآوی P40 خود را نیز به این سرویس اضافه کرده است.

کاربران چینی اکنون می‌توانند حافظه هوآوی P40 خود را دو برابر کنند

نحوه عملکرد سرویس ارتقاء حافظه بسیار ساده است. فرض کنید یک کاربر هوآوی P40 را با پیکربندی فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی دارد اما پس از 1 سال، او متوجه شده است که 128 گیگابایت برای ذخیره همه برنامه ها و رسانه ها در گوشی او کافی نیست و می خواهد بدون تغییر گوشی خود، فضای ذخیره سازی را به 256 گیگابایت ارتقا دهد. خب این کاربر می‌تواند به سادگی از نزدیک‌ ترین مرکز خدمات هوآوی در چین بازدید کند و با پرداخت 88 دلار آمریکا، حافظه هوآوی P40 خود که 128 گیگابایتی بود را به پیکربندی 256 گیگابایتی ارتقا دهد.

اما توجه داشته باشید که قیمت‌ ها برای هر دستگاه متفاوت است، بنابراین ممکن است لازم باشد که کاربران ابتدا از وب‌ سایت چین هوآوی دیدن کنند تا پیش از بازدید از مرکز خدمات هوآوی در چین، قیمت ارتقاء حافظه داخلی خود را دریافت کنند.

به نقل از منبع، برای مبلغی کمتر از 100 دلار، این سرویس همچنین تضمین می کند که تمام اطلاعات کاربران به حافظه ذخیره سازی جدید منتقل شود. البته تکمیل این سرویس به طور متوسط ​​10 روز طول می کشد و در حال حاضر فقط در بازار های چین در دسترس است و در سراسر جهان در دسترس نیست.

کاربران چینی می‌توانند حافظه هوآوی P40 خود را دو برابر کنند

کاربران چینی می‌توانند حافظه هوآوی P40 خود را دو برابر کنند

این سرویس برای کسانی است که احساس می‌کنند با تلفن فعلی هواوی خود راحت هستند، اما آرزو دارند تلفنشان از فضای ذخیره‌سازی بیشتری پشتیبانی کند، پس این خدمت جدید به عنوان یک راه حل خوب عمل می‌کند. به‌ این صورت کاربر نهایی می‌تواند از دردسر جستجو برای یک تلفن همراه جدید و هدر دادن وقت و هزینه برای به دست آوردن تلفن‌ مورد نظر، خود را نجات دهد، در حالی که به راحتی با پرچمدار قدیمی‌تر خود که در حال حاضر از آن راضی است، کنار می‌آید.

متاسفانه این سرویس مفید هوآوی هنوز در ابعاد جهانی در دسترس نیست و فعلاً فقط محدود به چین است اما مطمئناً کاربران زیادی در سطح جهانی منتظر ارائه سرویس مشابه هستند.

 

تا به حال با مشکل پر شدن دائمی حافظه دستگاه خود رو به رو شده‌اید؟ از نظر شما چه میزان حافظه برای دستگاهتان کافی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری