حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست DxO نمایشگر هواوی P40 پرو منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | تست، نمایشگر، هواوی

هفت ماه پیش بود که امتیاز DxO دوربین هواوی پی ۴۰ پرو منتشر شد. امروز این لابراتوار تست DxO نمایشگر هواوی P40 پرو را منتشر کرده است. این پنل شاید مانند دوربین دستگاه یکی از بهترین ها نباشد اما جز بهترین هاست.

تست DxO نمایشگر هواوی P40 پرو

لابراتوار DxOMark اخیرا از سیستم رتبه بندی جدیدی برای دسته های مختلف برای تلفن های هوشمند رونمایی کرده است. این تست حدید مخصوص صفحه نمایش است و اکنون، Huawei P40 Pro نیز مورد بررسی قرار گرفته است. DxO این دستگاه را برای “کنترل حرکت” یا “motion control” به عنوان پیشرو کلاس خود تحسین کرده است.

برای افرادی که بی اطلاع هستند، DxOMark به طور کلی دوربین ها و صدا را از تلفن های هوشمند بررسی می کند، اما اکنون متنوع شده است و شامل یک بررسی صفحه نمایش نیز می شود. پس از یک مرحله آزمایش دقیق، این شرکت امتیاز Huawei P40 Pro را از ۸۵ امتیاز صفحه نمایش خود داد.

این دستگاه رتبه بعدی ندارد و حتی در سال گذشته اپل آیفون ۱۱ پرو مکس است. در حالی که این دستگاه نمره نسبتا بالایی را دریافت کرده است، اما نتوانسته است به ۳ رتبه اول در نمایشگر DxOMark برسد.

DxOMark اظهار داشت که این امتیاز تا حد زیادی تحت تأثیر عملکرد خوانایی آن قرار دارد، در حالی که بسیار تاریک به نظر می رسد در هر دو شرایط داخلی و خارجی نمی توان راحت آن را خواند.

اگرچه، این پرچمدار غول فناوری چینی به دلیل عملکرد خوب کلی در رنگ، مورد ستایش قرار گرفت. علاوه بر این، جایی که Huawei P40 Pro به طور استثنایی برجسته شد، دسته “motion control” است که به عنوان برترین کلاس نامگذاری شده است.

مشخص شده است که این دستگاه کنترل بسیار خوبی در تاری حرکت دارد و پخش فیلم آن بلافاصله انجام می شود. ناحیه دیگری که تلفن هوشمند با آن دست و پنجه نرم می کرد، لمس بود و همچنین به دلیل بریدگی ناگهانی و عدم عملکرد صحیح مصنوعات غیرمستقیم، که به ویژه در هنگام بازی بسیار مشهود بود، امتیازاتی را از دست داد.

به عبارت دیگر، نمایشگر در کل با استقبال خوبی روبرو شد اما نواقص خاصی داشت که امتیاز آن را کاهش می داد. با وجود این، هنوز هم موفق شد در رده بندی صفحه نمایش DxOMark در ۵ مکان برتر قرار گیرد.

نظر شما چیست؟ عملکرد نمایشگر هواوی پی ۴۰ پرو را می پسندید؟ بهترین دستگاه هواوی البته در بازار این دستگاه نیست و هواوی میت ۴۰ پرو پلاس بهترین محصول آن است.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farhad

عملکرد خوبی با توجه به قیمت داشت راضیم ازش

mostafa3

دیروز دیدم نتایج رو

ali_s

امروز چه سوت و کوره سایت

Mahdi

خب از ۸۰ به بالا خوبه دیگه حالا فرقی نداره چه برندی هست ولی بنظرم باید ریفرش نمایشگر هم تو امتیاز تاثیر داشت

Mahdi

امتیاز دوربین وانپلاس نورد هم اومد ۱۰۸

SHREK

خوبه به مولا.

rad 007

DXO در حدی نیست که صفحه نمایش گوشی را تست کنه و بهش امتیاز بده کلا تست های این سایت یک ریال هم ارزش نداره

Milad7

پیشرفت خوبی داشته راضیم ازش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)