حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی S20 FE یا هواوی پی ۴۰ پرو | TSL20

نوشته

3 سال قبل | 68 دیدگاه | سامسونگ، موبایل، هواوی

بر اساس مسابقات دور اول لیگ اسمارت فون ترنجی ۲۰۲۰ حالا ما شاهد یک رقابت جالب بین سامسونگ گلکسی S20 FE یا هواوی پی ۴۰ پرو هستیم. ۲ پرچمدار در دنیای اندرویدی که اول نمونه اقتصادی سامسونگ و دومی نمونه پریمیوم هواوی است. این که چطور شد این ۲ دستگاه بهم رسیدند، به رای های مرحله قبلی باز می گردد. اینجا اما دوباره خواهیم دید تفکر پرچمدار اقتصادی پیروز خواهد بود یا پرچمدار پریمیوم. در دور اول دیدیم که گاهی تفکر اول و گاهی تفکر دوم پیروز میدان هستند.

سامسونگ گلکسی S20 FE یا هواوی پی ۴۰ پرو

گلکسی S20 FE سامسونگ رقیب قدری را در دور اول با اختلاف بسیار کم (در حقیقت کم اختلاف ترین مسابقه دور اول) پشت سر گذاشت. آن دستگاه آیفون ۱۲ بود. در مقابل هواوی پی ۴۰ پرو در دور اول پیروزی مقتدرتری نسبت به موتورولا اج پلاس داشت که البته اختلاف آن مسابقه هم زیاد نبود اما بیشتر از مسابقه حریف فعلی اش رقم خورد.

گلکسی S20 FE به وضوح اقتصادی ترین عضو خانواده خود است. این دستگاه در حال حاضر با قیمت جذابی در بازار کشور ما یافت می شود. هواوی پی ۴۰ پرو بنا به محدودیت هایی که برای سرویس های گوگل پیش آمد در بازار ما فروش رفت اما موجودی آن خیلی زیاد نیست. برحسب طبع پرچمدار پریمیوم بودن هم قیمتش از گلکسی S20 FE بالاتر است. اما کدام یک انتخاب شماست؟

ابتدا اجازه بدهید مروری روی هر کدام داشته باشیم و سپس رای گیری را در توییتر، اینستارگام، تلگرام و وب سایت انجام دهیم.

گلکسی S20 FE

سامسونگ در حال حاضر سه مدل مختلف از تلفن های Galaxy S20 را تولید می کند: یک گوشی معمولی ، یک Plus و یک Ultra. اکنون می توانید چهارمین ترکیب را به آن اضافه کنید ، Galaxy S20 FE که FE مخفف “Fan Edition” است. این یک S20 است که برخی از قطعات گران قیمت آن برداشته می شود اما برخی از ویژگی های کلیدی مهم را در خود نگه می دارد. همچنین در شش رنگ مختلف ارائه خواهد شد. این دستگاه از تقریبا یک هفته دیگر با قیمت 699 دلار برای مدل Sub 6 در اپراتور T-Mobile ، AT&T و 749 دلار برای نسخه mmWave توسعه یافته برای Verizon به فروش می رسد.

گلکسی S20 FE

گلکسی S20 FE

گلکسی S20 FE از صفحه نمایش 6.5 اینچی بهره می برد. این دقیقاً بین Galaxy S20 کوچکتر و S20 Plus بزرگتر قرار دارد. مانند بقیه اعضای خانواده، FE دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز برای انیمیشن ها و گرافیک های نرم و روان است، اما بر خلاف بقیه اعضا، صفحه نمایش آن کاملا مسطح است و نمی توان آن را تا رزولوشن Quad HD+ بالا برد.

در پشت نیز پلاستیکی است، اما اگر چیزی شبیه پلاستیک Note 20 باشد، احتمالاً حال خوبی خواهد داشت. سامسونگ به شدت گزینه های رنگ را بازاریابی می کند:

  1. ۱- قرمز
  2. ۲- نارنجی
  3. ۳-اسطوخودوس
  4. ۴- نعناع
  5. ۵- سفید

همه این رنگ ها با پیشوند “cloud” نشان داده می شوند، این نشانگر سامسونگ است که دارای یک ظاهر مات هستند که باید لکه انگشت را پنهان کند.

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن از مشخصات صرف نظر نمی کند. این گوشی دارای یک باتری 4500 میلی آمپری، 6 گیگابایت رم، شارژ بی سیم، مقاومت در برابر آب IP68، فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و پردازنده برتر Snapdragon 865 است. FE همچنین با داشتن دوربین عقب این دستگاه با مگاپیکسل بالاتر مجهز نشده است ولی نمی توان گفت که این بد است چرا که تاکنون آن مگاپیکسل های اضافی آن برنده بزرگ سامسونگ در ابتدای سال نبوده است.

دوربین اصلی آن ۱۲ مگاپیکسل با OIS است، به علاوه یک دوربین زاویه دید عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک تله فوتو ۸ مگاپیکسلی هم وجود دارد. سامسونگ می گوید تله فوتو یک زوم اپتیکال ۳ برابر است و همچنین می گوید که این ویژگی 30 برابر “بزرگنمایی فضایی” را حفظ می کند، البته بیشتر از طریق سخت افزار توسط نرم افزار هدایت می شود. این سنسورها به معنای این است که FE نمی تواند ویدیوی 8K را ارایه دهد، اما این ضرر زیادی ندارد.

سامسونگ همچنین به سنت خود در ارایه دوربین سلفی عجیب و غریب به صفوف خود ادامه می دهد، زیرا دوربین سلفی در FE هم 32 مگاپیکسل است – مشابه آنچه در Galaxy A71 ارایه می شود.

این شرکت می گوید وقتی نسخه اصلی S20 را از این برند ارایه کرد، نسخه FE در برنامه های آن نبود. اما پس از آن همه گیری کرونا، شد. رویداد S20 سامسونگ یکی از آخرین مواردی بود که بسیاری از روزنامه نگاران فناوری در آن شرکت کردند. مدت زیادی از واقعه مارس نگذشته بود که شرکت تصمیم گرفت این گوشی را بسازد.

Galaxy S20 FE احتمالاً اولین گوشی هوشمندی است که دیده ایم و به عنوان پاسخی مستقیم به همه گیری ایجاد شده است. به طور خاص، سامسونگ می خواست قیمت کمتری را هدف قرار دهد اما به خانواده S پرچمدار که در ایالات متحده عملکرد بهتری دارد، بستگی داشته باشد.

توسعه سریع آن گواهی است بر این که سامسونگ چگونه می تواند محصولات جدید را به سرعت از بین ببرد، هرچند که احتمالاً به S20 موجود کمک کرده است. سامسونگ تلاش کرده با طراحی دوربین متفاوت بتواند آن را با ۳ عضو دیگر خانواده گلکسی S20 کنید متفاوت کند.

هواوی پی ۴۰ پرو

هواوی در پی ۴۰ پرو برای اولین بار از نمایشگر Overflow Display به چهار گوشه خمیده‌ای که به لبه‌های دستگاه متصل می‌شوند، استفاده کرده است. تغییر دیگر این دستگاه همانند Huawei P40 استفاده از سوراخ نمایشگر به جای ناچ است. در سوراخ بیضی شکل درون نمایشگر یک دوربین 32 مگاپیکسلی مانند نسخه استاندار قرار دارد. البته با این تفاوت که یک سنسور ToF 3D برای تشخیص عمق و احراز بایومتریک امن‌تر آن را همراهی می‌کند.

هواوی

هواوی پی ۴۰ پرو

نمایشگر 6.58 اینچی هواوی P40 پرو با رفرشریت ۹۰ هرتر با زولوشن 1200×2640 پیکسل بوده و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر آن 30 درصد در مقایسه با نسل قبلی بزرگتر شده است. بنابراین استفاده از آن سریع‌تر و راحت‌تر خواهد بود. این گوشی همچنین از اسکنر مادون قرمز چهره برای پرداخت امن نیز بهره می‌برد. چیپست این دستگاه تراشه Kirin 990 5G هوآی است که دارای مودم یکپارچه 5G بوده و با فناوری 7nm+ EUV طراحی شده است. دارای سیستم SuperCool بر پایه گرافن است.

هواوی پی ۴۰ پرو باز هم مانند سال‌های گذشته دارای دوربین بهتری در مقایسه با نسخه استاندارد است. با این تفاوت که امسال این دوربین‌های جهش بزرگی در مقایسه با نسل قبل داشته‌اند. چهار سنسور در قاب پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. سنسور اصلی این دستگاه هم ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه 1/2.28 اینچ است که بزرگتر از سنسور اس ۲۰ اولترا می‌باشد.

این سنسور 50 مگاپیکسلی P40 Pro دارای ترکیب پیکسلی RYYB است و می‌تواند تا 40 درصد نور بهتری جذب کند.  فوکوس خودکار این دستگاه حالا به Octa Phase Detection ارتقا یافته است و این یعنی فوکوس خودکار با تشخیص فاز از 100 درصد پیکسل‌ها پشتیبانی خواهد کرد. گشادگی دیافراگم دوربین اصلی f/1.9 است و از لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز بهره می‌برد.

هواوی در این گوشی هم مانند نسل قبلی از دوربین پریسکوپی استفاده کرده است. این سنسور 12 مگاپیکسلی RYYB با لرزشگیر اپتیکال است که توانایی زوم اپیتیکال 5x، زوم هایبرید 20x و در نهایت زوم 100x را دارد. سنسور سوم 40 مگاپیکسلی فوق عریض Cine Lens با f/1.8 است. در نهایت یک سنسور ToF سه بعدی برای تشخیص عمق بهتر در کنار سنسور دمای رنگ در کنار دوربین‌های اصلی جای گرفته‌اند.

هواوی P40 Pro امکان فیلمبردای با کیفیت 4K در نرخ 60 فریم بر ثانیه را دارد. دوربین تله‌فوتو این دستگاه از قابلیت فیلمبرداری Super Steady  با کمک لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. دوربین فوق عریض ی‌تواند ویدئوهای HDR حتی در تاریکی به ثبت برساند. امکان ضبط ویدئوی تایم لپس با کیفیت 4K و صحنه آهسته در نرخ 7680 فریم بر ثانیه نیز در نظر گرفته شده است.

قلب تپنده این دستگاه چیپست Kirin 990 5G هوآی است که دارای مودم یکپارچه 5G بوده و با فناوری 7nm+ EUV طراحی شده است.

این دستگاه دارای باتری 4200 میلی آمپرساعتی بوده که از شارژ بی‌سیم 40 وات پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای گواهینامه IP68 است و در رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای و طلایی روانه بازار خواهد شد.

رای گیری سامسونگ گلکسی S20 FE یا هواوی پی ۴۰ پرو 

بسیار خوب، برای یادآوریم می گویم که رقابت ها به صورت روزانه و ساعت ۱۷ هر روز خواهد بود. رای گیری در پلتفرم های توییتر، اینستاگرام، تلگرام ترنجی و البته وب سایت برگزار خواهد شد. مجموع آرای هر ۴ پلتفرم مبنای مشخص شدن برنده است. هر رای گیری فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد. بیاید یک رای گیری آزمایشی داشته باشیم 😉.

ما انتظار داریم که در این رقابت ها هیجان بین طرفداران بالا برود. ما همواره به کاربران و همراهان فهیم خود افتخار کرده ایم که در قالب احترام و خیلی حرفه ای نظرات خود را اعلام می کنند و در مقابل به نظرات متفاوت هم احترام می گذارند. طبق معمول ما تلاش خود را می کنیم تا این جو را در ترنجی حفظ کنیم و با کاربرانی که از مرزها عبور کنند، برخورد خواهیم کرد.


انتخاب شما کدام دستگاه است و چرا؟

اشتراک در
اطلاع از
68 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

چرا آخه؟😂
پی ۴۰ پرو…

نیما عرفانی

امیدوارم به این موضوع توجه بشه …⁦🤷‍♂️⁩😏
✓https://toranji.ir/?p=1089102/#comment-259825

قطعا تو فینال سامسونگ نماینده ای نخواهد داشت…

به چه دلیل و بر اساس چه قاعده ای؟

وجود finch

نیما عرفانی

جای خالی چالتون و ماشالا به شدت حس میشه😂😐

چالتون کیه؟اسمش رو زیاد دیدم تو کامنتا

نیما عرفانی

بحثش مفصله ولی دوستان اطلاع دارن …
بنده خدا ارادت خاصی نسبت به فضای مجازی و سایت های تکنولوژی داشت .

ali_s


من خودمم تازه اومدم این سایت وای چند تا پست قدیمو دیدم فقط تونستم بفهمم چالتون تروله فقط سامسونگ قبول داره

ali_s

وای=ولی

اره منم یه جاهایی دیدم که تعصب بیخودی رو سامسونگ داره،فهمیدم چرا معروفه…

نیما عرفانی

دوستان بیخود دلتونو صابون نزنید…
اولو آخر تخلیه ی عقده‌ها می‌ره واسه تقابل با نوت سامسونگ حالا چه با می ۱۰ اولترا چه بعدش با کی ۳۰ اولترا …
اگه بلایای غیر طبیعی رخ نده و ابرو خورشیدو ماهو فلک مجوز بدن که به حول و قوه ی الهی بعد از گذروندنِ هفت خان پی ۴۰ پرو بره بالا 🙄😑 خواه ناخواه تو یه سمت از نیمه نهایی به احتمال زیاد میخوره به آیفون ۱۲ پرو مکس و خود به خود از دور گردونه ی رقابت ها اوت میشه✋.

Finch

از هواوی حمایت میکنم چون دلم میخواد باز با شیا بزنمش نه با سامسونگ

m.b

لعنتیا😂
بذارید p40 pro بیاد بالا بعد لااقل تو رقابت با شیا با اختلاف اوتش کنید… 😂
چه کاریه آخه… 🤦‍♂️

TheFreeCritic

یه نظر سنجی رو سالم نذاشتن
انگار مهد کودکه ..

Finch

واقعا دلم میخاد این اتفاق بیوفته ☹️☹️☹️☹️
ولی خب نشد هم نشد
نهایتا بازم تخقیرشون میکنیم میگیم اونی که شما روژ ده ، ما زدیمش😂

ahmad

چقدر خنده داره کسایی که به سامسونگ رای دادن مشخصه متعصبانه رای دادن پی ۴۰ پرو واقعا برتره

SHREK

مقایسه درستی نیست✈️✈️✈️😱بالارده در مقابل پرچمدار😵آدم نمیدونه به قیمت رای بده یا مشخصات سخت افزاری😳

Finch

از نظر مشخصات سخت افزاری هم
هم اگزینوس ۹۹۰ هم اسنپ ۸۶۵ ، از کایرین ۹۹۰ امتیاز بالاتری دارن
راستی صفحه سام ۱۲۰ هرتز هست و اسپیکر استریو داره
پس ببین
گوشی های هواوی هیچ چیزی جز دوربین ندارن…

پیش بینی برای فینال
k30ultra vs mi10ultra

فینال نمیخورن به هم ، مگر یه سمت نیمه نهایی …!

منتظرم ببینم بین zfold2 و آیفون 12 پرو مکس کی اول میشه
یک گوشی اندویدی با صفحه نمایش 120 هرتز و تاشو و اسنپ 865 پلاس یا یک گوشی آی او اسی با دوربین عالی و صفحه نمایش 60 هرتز و a14
انتخابش خیلی سخته😐

Mr.Sediq

من به s20fe رای میدم
چون به نظرم همه چیش کامله

TheFreeCritic

اس 20 اف ای زیرا در نظرسجی قبلی هم مبنا را نسخه ی اسنپ در نظر گرفتیم

Mohammadr

شت
در این لحظه سامسونگ 30 تا جلوعه😂😂
دارید چیار می‌کنید با نظرسنجیا😂

Naranj

😄 پرچمدار هواوی جلوی بالارده سامی له شد!

AŁɪ

من فقط ۸ تا آدم میبینم تو سایت بقیه غده سرطانی هستن 🙂

Naranj

ها هر کی فن برند سازمان امنیتی هواوی نیست غده سرطانیه!

Taha

من قده سرطانی هستم یا نه ؟

AL1K1NG

ی بنده خدایی هم بود DNA بود
یادش بخیر

pooria

کدوم ادم تنگی حال کرده اینقدر فندوق شکن نصب کنه 😂

Pouya

باز باید برم تو کار دعا
اللهم المستشفی کل الرای دهندگانه به السامسونگانه در برابر الپی چهلانه😐

آخه چه جوری رای های سام بیشتره😂
سام فن های عزیز رفتید تو همه گروهاتون گذاشتید گفتید برید رای بدید؟
اصلا منطقی رای دادن داره موج مکزیکی می‌ره 🙂

پردازندش که اسنپ 865 هست
مودم 5g بهتری داره چون مودم 5g کوالکام بهتره!
اسپیکر استریو تیون شده akg داره
صفحشم 120 هرتزه که هیچ و بهترم هست توی عملکرد با اختلاف
باتریش عملکرد بهتری داره
اگه پی 40 پرو تو عکاسی بهتره s20fe توی عملکرد ویدیو هم بهتره!
سه سال آپدیت اندروید گارانتیه برای s20fe برای پی40 پرو چی؟
تازه سرویسای گوگلم داره
بعد قیمتش چنده؟ 700 دلار پی 40 پرو چنده؟1200 دلار

آفرین برتریا رو بزار کنار به پلاستیک پشتی که میره تو گارد و خورد زمین نمیشکنه خرابم شه هزینه تعمیرش از یک سوم شیشه هم کمتره ایراد بگیریم بهش
شما خیلی از پلاستیک ناراحتی میتونی بری می 10 لایت بخری هم شیشه با کیفیت تری رو گوشیش نسبت به پی 40 پرو استفاده کرده هم صفحه نمایش بهتری داره کلیم پول سیو میکنی
مجبور نیستی از شیشه هواوی که ساخت کورینینگم نیست با 1200 دلار پول و کلی کم گذاشته براش به خاطر یه دوربین اینقدر طرفدارای کنی

ali_s

شاید نشکنه ولی خط و خش پذیریش زیاده
برا ادامه کامنتت قانع شدم

نیما عرفانی

تو تقابل بین آیفون ۱۲ با اس ۲۰fe گفتم پوئن های مثبت fe بیشتره پس ارزش خریدش بیشتره، اینجا هم در مجموع پی ۴۰ پرو می‌چربه به fe…
اصلاً همون هزینه ی ترکیب دوربین های اصلی و سلفی و برتری عملکردشون تو هردو مقوله ی عکاسی و فیلمبرداری ، فیس آی دی ۳ بعدی سریع و دقیق ، air gestures ، دیزاین جذاب تر از همه جهت که تو دست گرفتنش حس یه محصول پریمیوم و با کیفیت رو به کاربر القاء می‌کنه. به علاوهٔ خنک کننده مبتنی بر گرافن و پشتیبانی از شارژ سیمی و بیسیم سریع تر(بیسیم معکوس هم چون در هاله ای از ابهامه حرفی ازش نمی‌زنم).
همه ی اینا خودش اندازه ی یه اس ۲۰fe ارزش داره😉
حالا بماند که قریب به اتفاق همه ی اس ۲۰ fe هایی که وارد ایران میشه نسخه ی اگزینوسه و ۵جی نیست ، تازه بازم ۵جی پی ۴۰ پرو باندهای بیشتری رو نسبت به ۵جی اسنپدراگونه fe پوشش میده .
از نظر قیمت هم که پی ۴۰ پرو زمان معرفی ۱۰۰۰ یورو بود یعنی زیره ۱۰۰۰ دلار و الان که هردو افت قیمت داشتن ارجاعتون میدم به قیمت های درج شده در جاسم آرنا و کیموویل که ببینید تو بازار جهانی(نه بازار ایران)چقدر اختلاف قیمت دارن و ارزش خرید کدوم بیشتره…
✓https://www.google.com/amp/s/m.gsmarena.com/huawei_p40_pro-ampp-10152.php
✓https://www.google.com/amp/s/m.gsmarena.com/samsung_galaxy_s20_fe_5g-ampp-10377.php
✓https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-huawei-p40-pro
✓https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-samsung-galaxy-s20-fan-edition-global-8gb-128gb-5g

اون فیلم برداری که سامسونگ بهتره
تو بدترین حالتش 4k 60fps از eis ساپورت میکنه 😂😂
air gestures؟ یعنی این یه برتریه؟ اینارو سامسونگ از زمان گلکسی اس 4 رو گوشیاش داشت بدون اسکنر 3d
میمونه بانداری 5g
خوب اول بگو تعداد باند مهم تره یا سرعت؟
اکثر این باندایی که میگی فقط تو چین قابل استفاده هستن
حس پرمیوم میده؟ بله حس پرمیوم میده اینکه شکی درش نیست
دیزاین بهتره؟ معلومه چون پرچمداره
خنک کننده گرافنی که تاثیر خاصی نداشته نزدیک به 40 درصد افت عملکرد داره کایرین 990 و توی حالت پرفورمنسم دماش حوالی 50 درجه میشه
اینایی که گفتی جز متریال و دیزاین هیچ کدوم برتری نیست
راستی نسخه اسنپشم پیدا میشه تو ایران چون 5gهاش همه اسنپن

نیما عرفانی

“اون فیلم برداری که سامسونگ بهتره
تو بدترین حالتش 4k 60fps از eis ساپورت میکنه 😂😂”
لعنتی آخه 4k 60fps ؟؟😂 حالا فارغ از حجمی که این ویدئوها میگیره ، با 4k ۶۰ فریم میخوای چه محتوایی بسازی که از FHD برات پرکاربرد تره؟؟😂😂 بعدم اول میگی فیلم برداری fe بهتره بعد که میبینی هوا پسه میای از eis 4k 60fps حرف میزنی؟؟😂 اصلاً کجا گفته مجموعاً فیلم برداری fe از پی ۴۰ پرو بهتره؟؟🥴
قبلاً از نداشتن ois سنسور اصلی میت ۴۰ پرو به عنوان ضعفش حرف زدی و نتایج Dxo رو طبق معمول قبول نداشتی . خب الآنم من میگم برو بررسی دوربین و لرزشگیر پی ۴۰ پرو از منابع مختلف ببین که داستان از چه قراره.
“air gestures؟ یعنی این یه برتریه؟ اینارو سامسونگ از زمان گلکسی اس 4 رو گوشیاش داشت بدون اسکنر 3d”
مرسی که متقاعدم کردی چرا نباید باهات بحث کرد . کل عملیاتی که اس ۴ میتونست به صورت ژست هوایی انجام بده چی بود و چندتا بود؟؟ آخه لعنتی اس ۱۰ ۵جی هم که tof سلفی داشت توانایی ژست های حرکتی هوایی هواوی و الجی رو نداشت بعد با چه رویی میای از عدم برتریش حرف میزنی؟؟
“میمونه بانداری 5g
خوب اول بگو تعداد باند مهم تره یا سرعت؟”
مگه اصلاً بستر و زیر ساخت ۵جی هنوز تو ایران فراهم و راه اندازی شده که از سرعت داری حرف میزنی؟ همین الان اختلاف سرعت نت ۴جی و ۴.۵ جی بین پلتفرم های مختلف چیپست چقدر بوده که میخوای اختلاف سرعت ۵جی رو تو تجربه ی کاربری حس کنی؟؟؟
“اکثر این باندایی که میگی فقط تو چین قابل استفاده هستن”
کلیشه ای صحبت کردن کاری نداره هموطن . به تو هم باید اون توضیحاتی که چند وقت پیش به یکی از دوستامون آقا علی راجع به ماهیت استاندارد پروتکل های شبکه ی ۵جی کمپانی ها بسته به نوع منطقه و بازار های هدفشون دادم بگم؟؟😂
خودِ مودم چیپست balong 5000 به ذاته باندهای بیشتر 5G رو ساپورت می‌کنه و این یعنی در آینده با فراگیری ۵جی حتی تو ایران به هر منطقه ای که حضوری سوییچ کنی احتمال اینکه گوشیت فلان باند مقصد رو داشته باشه هست و این یه امتیاز تلقی میشه.
“خنک کننده گرافنی که تاثیر خاصی نداشته نزدیک به 40 درصد افت عملکرد داره کایرین 990 و توی حالت پرفورمنسم دماش حوالی 50 درجه میشه”
مگه اصلاً کسی از توان پردازشی چیپست و افت عملکردش صحبت کرد؟؟ همیشه گفتم بازم میگم؛ خب طبیعتاً کسی که مصارف گیمینگ و رفرش ریت بالاتر براش در ارجحیت باشه اس ۲۰fe ورژن اسنپدراگون میگیره تا پی ۴۰ پرو .طبق تجربهٔ شخصی خودم میگم, برای اکثر کاربران در استفاده ی روزمره و عادی اصلاً هیچ نیازی به فعال سازی مود پرفورمنس کایرین احساس نمیشه .
“اینایی که گفتی جز متریال و دیزاین هیچ کدوم برتری نیست”
باشه تو خوبی هوا بده
“راستی نسخه اسنپشم پیدا میشه تو ایران چون 5gهاش همه اسنپن”
می‌دونم مدل های ۵جیش فقط اسنپدراگونه ولی مثل سری اس و نوت ، برای اینم اکثراً سری اگزینوس به صورت رسمی وارد میشه که اون کلاً ۴جیه و اسنپدراگون تکوتوک پیدا میشه که اونم بارها گفته شده نسخه های اگزینوس تو آپدیت گرفتن های منظم و بدون وقفه و بعضاً آنتن دهی عملکرد بهتری دارن نسبت به اسنپدراگون.
دیگه دلیلی به ادامه ی بحث نمی‌بینم . من همونیم که تو نظرسنجی بین آیفون ۱۲ و fe سنگینی نظراتم بیشتر به نفع fe بود . اینجا هم با دلیل و اوردن مدرک برای نشون دادن اختلاف برچسب قیمتی کمتر، برخلاف ادعای پوچ ۱۲۰۰ دلاری جنابعالی برای پی ۴۰ پرو ثابت کردم که برآیند مقایسه ی این دو مدل ؛ پی ۴۰ پرو ارزش خرید بالاتری داره.
در مورد ضمانت آپدیت نرم افزاری ۳ ساله ی fe ، آره این یه پوئنه مثبته چون GMS محبوب تره و HMS اوله راهه اما فعلاً در باب این موضوع وارد نمیشم و بحث رو ادامه نمیدم چون تکلیف هارمونی مشخص نیست تا ببینم بعداً چی پیش میاد ولی به محض اینکه راستی آزمایی و توسعه ی هارمونی او إس تموم بشه و کاملاً آماده بشه برای عرضه رو موبایل و امتحانشو پس بده، اون وقت شاید از خجالت آپدیت دهی های اندروید هم دربیام.
برای امشب کافیه
اوقات به کام ✋

موضوع ساخت یا عدم ساخت محتوا نیست
موضوع ترند بودنه وقتی رقباش دارن پس انتظار میره پرچمدار 2020 این شرکتم داشته باشه جز اینه؟ نه!
این حرفت واقعا توجیه کننده نیست برای کمبود یه همچین آپشنی که گذاشتن فکر نکنم هزینه زیادی در بر داشته باشه!
من خودم زیاد دوربین موبایل استفاده نمیکنم ولی یکی از بهترین دوربینای موبایلی حال حاضرو دارم
تو یه جورایی میگی به خاطر دوربین اونم فقط سخت افزارش این حقو داره بیاد کم بزاره تو یه سری موارد ولی خودتن ته دلتم میدونی اینا همش کم کاریه شرکت هواوی هست و امید وارم یه روزی هم هواوی اینو بفهمه که خداراشکر یکی از نقص هاش اسپیکرش بود جبران کرد
نیما جان من از اس1 تا اس 20 التراشو هر ساله داشتم
شمایی که نمیدونی چه ژستایی داره میتونی بری سرچ کنی ببینی اگر وقت کردی!
شمایی که 4k 60fps بی کاربرد میدونی چون برند محبوبت روش کار نکرده! منم با چندتا برهان میتونم ژستای حرکتی هواوی رو بی کاربرد بدونم! مثلا: هست وقتی دست دارم چرا باید 10 تا ادای مختلف در بیارم؟ یعنی اینقدر بیکاره آدم؟ والا!
من از تو سوال پرسیدم گفتم تعداد باند مهمه یا سرعت؟ خوب جناب عالی طبق حدسی که میزدم گفتین تعداد باند! معلومه چون هواوی تعداد باندش بیشتره
ولی من میگم هردوش مهمه ولی از اونجا که 5g نیومده ایران بحث نکنیم راجبش بهتره
بله عزیزم وقتی از خنک کننده صحبت میکنی معنیش اینه که رو پایداری پردازنده و پایدارای دما ثاثیر داره
ولی منکه چنین چیزی رو گوشیای هواوی نمیبینم
ایفون و وانپلاس رو گوشیاش خنک کننده نمیزارن تا جایی که میدونم ولی ببین چه قدر عملکرد بهتری دارن
پس خنک کننده برتری نیست یه توجیه الکی از طرف یه فن هواوی هست! طبیعیه! میدونم الانم اگزینوس 990 رو مثال بزنی که از بحث در بری یه ضعف دیگه هواوی رو توجیه کنی
یه نصیحتم از من به تو سیستم عامل چینی هیچوقت قرار نیست پا جای بزرگترین سیستم عامل موبایلی بزاره
اندروید مثل ویندوز هستش هر سیستم عاملی تو طول تاریخ فقط جرئت کرده بود که با ویندوز در بیوفته ور افتاده بود چرا؟ زحمت بکش دلایلشو ببین و به همون دلایلم هارمونیم موفق نمیشه

Finch

دوست عزیزی که مشتاق به تقابل نوت ۲۰ اولترا و آیفون تو فینالی
پشت این حرفت یه حرف دیگه هم هست
اونم اینه که نوت ، می۱۰ اولترا رو میزنه
ببین ، سرنوشت میت رو به یاد بیار 😀😏😉
اول که خود زنی میکردی که چرا میت با نوت نیوفتاد ( چون واقعا زشت بود نمیانده ۱۴۰۰ دلاریت در برابر نماینده ۷۰۰ دلاری شکست بخوره)
اگه نوت ، میت رو میزد حداقل مرهمت این بود که یه گوشی هم قیمت ، شما رو زده
نه گوشی ۷۰۰ دلاری و این نهایتا حقارت برای برندی محسوب میشه
پس بشین انقد از دکل سامسونگ نرو بالا چون حتی سام هم بیاد جای شیا بازم شما حریف نمیشید
شما حریف اس۲۰ اف‌ای نیستید چه برسه زد فولد و نوت ۲۹ اولترا
الان من میدونم که فانتزی شما اینه که ، تو سر بچه ها بگی اگه پس فردا نوت ۲۰ اولترا اسنپ هست و فلان فلان
بعد یهویی به صورت عجیبی پی۴۰پرو بیاد بالا ، آیفون هم زی فولد رو بزنه ، پی ۴۰ باز زی فولد بزنه ( عجب) ، بعدش فینال بشه بین پی۴۰پرو و نوت
اون موقع بگی آقا نوت اگزینوسه 😂😂
ولی باشه دایی ، ما هنوزم اونقدر بدرد نخور نشدیم بمولا …😂

Mahdi

سلام پی۴۰پرو خداحافظ

ali_s

حیف نبودم اگه بودم پی چهل پرو میزدم ولی باز هم نبود اپلیکیشنا گوگل خیلی بده

afsoon

قیمت که نماینده سامسونگ اما کلیت پی ۴۰ پرو با اقتدار

Mahdi

چه نظرسنجی عجیبی میت۴۰پرو با کایرین ۹۰۰۰ حذف شد ولی پی۴۰پرو مونده ، درسته به نماینده هواوی رای دادم ولی فکر نکنم بتونه کاری بکنه

Finch

دوست من شیرِ هواوی توسط کوسه قاتل شیائومی شکار شد
اما کفتارِ هواوی تا الان با موش و خرگوش داشته رقابت میکرده
قطعا اگه این کفتار به کوسه قاتل (می۱۰ اولترا) یا نایت فیوری ( کی۳۰ اولترا) برخورد کنه در کسری از ثانیه نابود میشه

SHREK

اینجا تقلب شد ولی برای رای گیری های بعدی اجازه نمیدم این اتفاق بیفته.
comment image
#ستاد مقابله با تقلب ترنجی

نویسنده آزمایشی

اصلا لازم نیست اینهمه فیلتر شکن,با فیلتر شکن گوگل “browsec” خیلی راحت تر ازونچیزیه که فکر میکنی….😂

TheFreeCritic

هر وی پی ان 20 سرور
10 * 20 = 200

با 200 تا فکر کنم بشه با تقلب مبارزه کرد

#ستاد مبارزه با رای های حق

SHREK

خواستم رای بدم P40pro بیاد بالا ولی دیدم حالش نیست رای فیک بدم 😬 حدود 30 تا زدم ولی خسته شدم.

Milad7

p40 pro دیگه سوال نداره 😐

به لطف تل گرام هواوی با اختلاف زیاد از سامی جلو افتاده پس رای ترنجی پشیزی کمک نمیکنه به s20fe که متاسفانه از الان میتونم بگم این یکی نماینده سامیم حذف میشه
الحمدالله سه تا پرچمدار اصلی سامسونگ اصلا نبودن
امیدم نوت 20 التراس
اگر سامی نرسه مرحله نهایی حتی با تقلب!!!! کلا باید فنای سامی برن کشکشونو بسابن

نیما عرفانی

باید به حال اونایی که دغدغه ی فکریشون شده تحقیر فلان برند و هِی رفرش کردن صفحه ی این پست و چک کردن نتایج رأی ها و از طرفی هم دخیل بستن به استفاده از VPN و تغییر ip و خیمه زدن برای تغییر نتایج و افزایش اختلاف تو پلتفرم های مختلف رأی گیری ، غبطه خورد😏
به والله که برای من هیچ اهمیتی نداره نتیجه چی بشه چون خدام شاهده حتی یکبار به هیچ کدوم از این ۱۶ گوشی رأی ندادم ، فقط از اون موقعی که نیت و قصدو غرض یه عده رو از وانمود کردن برتری رأی های ثبت شده ی می ۱۰ اولترا به میت ۴۰ پرو اونم با اختلاف فاحش، غیر عادی و غیر اصولی فهمیدم، دیگه به تفریحی بودن این نظرسنجی پی بردم حالا تا میتونید به خیالتون بشینید با هر راه و ترفندی پی ۴۰ پرو هم تخریب کنید ببینیم آخر جز پهن کردن فرش قرمز دیگه چی نصیبتون میشه… با این روند چشمم آب نمیخوره که آیفون ۱۲ پرو مکس حتی به نیمه نهایی برسه دیگه فینالش پیشکش.
یا حق✋

TheFreeCritic

انگار نظر سنجی مهد کودکه .
بعضی ها واقعا جو رو بهم ردن و نذاشتن که یک نطر سنجی عادلانه داشته باشیم .
من که دیگه برام فرق نداره کدوم برنده بشه
چون برنده محبوب ترین کاربرهای زومجی نیست
محبوب جناب اقای فینچ و چند نفر دیگس

TheFreeCritic

محبوب ترین کاربرهای ترنجی *

Finch

بابا
بخدا من هیچ کارم 😐😐😐😐
با چنتا از رفقا که همه میشناسنشون کلکل داشتیم سر نتیجه میت و می 😊
اگه من میخاستم یا میتونستم تو نتیجه‌دست ببرم‌ به نظرت میزاشتم کی۳۰ اولترا با اون اختلاف تو سایت از سونی ببازه؟؟؟
یکم تفکر ناموسا 😐

TheFreeCritic

اوکی

Finch

هواوی انشالا تا صبح میزنع بالا اگه خدا بخواد و الگوریتم همینجوری باشه

SHREK

357 رای😱😱😱😱😱😱فیککککککککککککککککککککککککککککککک
#رأی شکن خاموش کن تا رای شکن روشن نکردم

Finch

اونی که داره خود زنی می‌کنه که بگه من تقلب کردم و اینا
نه داداش اگه من میخاستم تقلب کنم الان هواوی از سام بالاتر نبود 😊😊
بفهم
حالا فعلا شما و‌ دار دستتون هواوی رو ول کنید از دکل نوت ۲۰ اولترا برید بالا و نذر و دخیل ببندید که پس فردا شب نوت بتونه پیروز بشه 😂
شما که دیگه آب از سرتون گذشته و میدونید شانس قهرمانی پی۴۰پرو از جی ال ایکس شاهین پایین تره ، برید دکل سامسونگ رو بوس کنید که شاید تونست آبی بریزه بر آتش حقارت میت۴۰پرو

Finch

حس و حال هواوی فن ها دقیقا همون حس و حال استقلالی‌ها هست که میرفتن به اون تیم عربیه التماس میکردن که بیا پرسپولیس رو بزن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

TheFreeCritic

🙄😑😑

دیگه برنده نظر سنجی برام مهم نیست .
#رای شکن خود را خاموش فرمایید تا رای شکن روشن نکردم

Taha

با حرفت درباره نظر سنجی کاری ندارم ولی حرفت درباره الاستقلال عالی بود😂😂

Finch

یا قرآن نتیحه رو
سام فنا کله کردن😂
جووووون اینو میگن رقیب
یه مسابقه چالشی و نزدیک میخام باشه مسابقه نوت و می

Milad7

اوه اوه چرا نتیجه اینطوری شده ملت با وی پی ان رای دادن؟؟؟

ali karimi

سلام، من به هوآوی رای میدم،چون تو این تحریمها بازم داره گوشیهای خوبی وارد میکنه، البته قیمتم هستش،اگه به پول ایران اختلاف چند میلیونی مثلا هواوی گرونترو مثال 10میلیون بیشتر از feباشه میرم سامسونگ میگیرم البته مدلی که اینپ داشته باشه

ali karimi

ببخشید اشتباه نوشتم میخواستم بگم مدلی که اسنپ داسته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)