حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود تصویر زمینه هواوی HarmonyOS 2.0

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | HarmonyOS، حتما بخوانید

تصویر زمینه جدید همیشه یکی از راه های تنوع بخشیدن به فضای دستگاه های دارای نمایشگر ماست. سیستم عامل جدید هواوی هارمونی مدتی است که برای دانلود در چین ارایه می شود. اگر گوشی Huawei دارید و منتظر سیتسم عامل جدید هستید، با دانلود تصویر زمینه هواوی HarmonyOS 2.0 می توانید به آن نزدیک شوید.

دانلود تصویر زمینه هواوی HarmonyOS 2.0

HarmonyOS Wallpaper

HarmonyOS Wallpaper

هواوی ۱۰ تصویر زمینه برای سیستم عامل جدید خود در نظر گرفته است. این تصاویر زمینه را می توانید از فایل زیر دریافت کنید. این لینک به گوگل درایو منتقل خواهد شد. شما می توانید به صورت یکجا یا تک تک آن ها را دانلود کنید. کیفیت اکثر این تصاویر زیمنه بالای FHD است. این تصاویر زمینه ثابت بوده و نمونه متحرک ندارند.

✅✅ دانلود والپیپر هواوی هارمونی ✅✅

هواوی HarmonyOS تلاش دارد تا بهبودهایی را در زمینه های مختلف ارایه کرد. با مقایسه حافظه داخلی موردنیاز EMUI 11 و Harmony OS متوجه شدیم که این سیستم عامل فضای کمتری اشغال می کند که خبر خوبی برای گوشی های ارزان تر است. البته باید توجه کنید که تست روی هواوی پی ۴۰ پرو پلاس انجام شده بود و مشخص نیست که دقیقا روی گوشی های اقتصادی چه تاثیری دارد.

همچنین با بررسی همان Huawei P40 Pro Plus می بینیم که مصرف باتری HarmonyOS تا ۱۰ درصد بهتر از EMUI 11 است. به هر صورت انتظار می رود که پس از عرضه جهانی این سیستم عامل بتوان درباره آن بیشتر صحبت کرد.

نظر شما درباره تصاویر زمینه HarmonyOS چیست؟ آن ها را دانلود کردید؟ کدام یک برای شما جذاب تر بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)