حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام فروشگاه های اپل تا ۸ فروردین ۹۹ رسما تعطیل شدند

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، پزشکی و سلامت

بله، این هم به دلیل ویروس کرونا است! با اعلام رسمی اپل برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تمام فروشگاه های اپل تا ۸ فروردین ۹۹ تعطیل شدند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره تعطیل شدن فروشگاه های اپل بر اثر ویروس کرونا صحبت کنیم.

تعطیل شدن تمام فروشگاه های اپل

تعطیل شدن تمام فروشگاه های اپل

تعطیل شدن تمام فروشگاه های اپل

با توجه به شیوع بی وقفه ویروس COVID-19 در قاره ها و نواحی مختلف، شرکت اپل تصمیم گرفته تا کلیه فروشگاه های خود که در خارج از چین قرار دارند را  تا ۸ فروردین تعطیل کند.

اگر به خاظر داشته باشید شرکت کوپرتینویی صبح روز جمعه گفته بود که به سبب شیوع ویروس فاجعه بار COVID-19، کنفرانس جهانی توسعه دهندگان را تنها به صورت آنلاین برگزار می کند. حال تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل صبح روز شنبه اعلام کرده که کلیه شعب فروشگاه های اپل در خارج از چین، تا 27 مارس تعطیل خواهند بود. تنها مراکزی که طی این مدت به فعالیت خود ادامه می دهند فروشگاه های هنگ کنگ، ماکائو و تایوان هستند که در روز گذشته بازگشایی شده اند. شعب اسپانیا و ایتالیا نیز چند روز پیش فعالیت خود را متوقف کرده اند.

ظاهرا کلیه دفاتر اپل در خارج از چین، دارای قواعد کاری منعطف تری خواهند بود. کوک در خلال صحبت های خود اظهار داشت که در این دو هفته، کلیه کارگران روزمزد حقوق خود را بدون کم و کاست دریافت خواهند کرد. شرایط و اوضاع سلامتی کارکنان و خانواده های آن ها نیز تماما در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب کارگران می توانند دوران نقاهت خود را به صورت کامل گذرانده و یا به پرستاری از فرد مبتلا در خانواده بپردازند. در دوران قرنطینه هم نیازی به حضور در محل کار نخواهد بود.

کوک همچنین به تجارب چینی ها در طی این مدت اشاره کرد و گفت موثرترین راه برای به حداقل رساندن انتقال ویروس کرونا، کاهش میزان رفت و آمد و به حداکثر رساندن فاصله اجتماعی است. از آنجایی که نرخ ابتلا در مناطق دیگر به شدت در حال رشد است، اپل قصد دارد تا اقدامات لازم را جهت کاهش این بیماری انجام دهد. ظاهرا بخش جدیدی به اپلیکیشن Apple News اضافه خواهد شد که کاربران می توانند اخبار بعدی را در آنجا پیگیری کنند. همچنین افراد باید تا زمان بازگشایی فروشگاه ها، برای دریافت خدمات و پشتیبانی از وب سایت اپل کمک بگیرند.

نظر شما درباره تصمیم اپل برای عدم شیوع ویروس کرونا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Monarch

پرداخت حقوق و مزایا بدون کم کاست مقایسه بشه با کارفرمایان و باقی حقوق پردازان ایران :/

Monarch

و صد البته نگرانی بابت جان و سلامتی کارمندان و خانواده هایشان
چقدر شبیه اینجا هستن اونا =(

Milad7

مردم ایران کرونا را به شوخی گرفتن 😐

Amir galaxy

اگه اینا دارن کنترل می‌کند پس کاری که ما میکنیم چیه😂

Amir galaxy

میکنن*

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)