حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا به دلیل کرونا با تاخیر ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، نوکیا

ویروس کرونا باعث دورکاری اکثر مشاغل شده و البته ارایه آپدیت هم موضوعی است که نیاز به کار گروهی حضوری دارد. امروز اما می شنویم که آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا به دلیل کرونا با تاخیر ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا

مرداد امسال، HMD Global برنامه زمانی رسمی ارائه به‌روزرسانی‌های خود را منتشر کرد. اکنون در ادامه فهرست قبلی، این شرکت، برنامه زمانبندی جدید آپدیت اندروید 10 نوکیا را منتشر کرده که در آن برخی بازه‌های زمانی تغییر کرده و در عین حال برخی دستگاه‌های جدید به آن اضافه شده‌اند.

در برنامه جدید، دستگاه‌های به‌روز شده‌ای مانند نوکیا 7.1، نوکیا 8.1، نوکیا 9 پیور ویو، نوکیا 6.1، نوکیا 6.1 پلاس و نوکیا 7 پلاس نشان داده شده‌اند. تغییرات برنامه زمانی جدید از دستگاه‌هایی آغاز می‌شود که قرار بود در سه ماهه اولی سال 2020 به‌روز شوند.

در برنامه زمانی قبلی اعلام شده بود که نوکیا 2.2، نوکیا 3.1 پلاس، نوکیا 3.2 و نوکیا 4.2 در سه ماهه اول 2020 به‌روز می‌شوند، اما در برنامه زمانی جدید تنها گوشی نوکیا 2.2 در سه ماهه نخست امسال به‌روز می‌شود. علاوه بر این، زمان دقیق ارائه به‌روزرسانی به اواخر سه ماهه موکول شده است، در نتیجه انتظار داریم که به‌روزرسانی اواخر این ماه میلادی (اوایل فروردین) منتشر شود.

قطعا چنین خبری بسیاری از افراد را ناراحت می‌کند، اما شرکت HMD Global قرار است از اواخر سه ماهه اول تا اوایل سه ماهه دوم سال 2020، به جبران تاخیر خود بپردازد.

بر اساس برنامه جدید آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا این شرکت در این دوره، می‌خواهد تمام هفت گوشی هوشمند را به‌روزرسانی کند. نوکیا 3.2، نوکیا 4.2، نوکیا 3.1 پلاس و نوکیا 8 سیروکو در فهرست هفت گوشی قرار دارند. همچنین، گوشی‌های نوکیا 2.3، نوکیا 7.2 و نوکیا 6.2 که در برنامه زمانی نخست جای نداشتند، در برنامه جدید قرار دارند.

نوکیا 5.1 پلاس و نوکیا 1 پلاس که قرار بود در سه ماهه اول سال 2020 به‌روزرسانی را دریافت کنند، به اوایل سه ماهه دوم سال موکول شدند. آخرین مجموعه از گوشی‌های HMD Global که در صف دریافت آپدیت اندروید 10 نوکیا قرار دارند، شامل نوکیا 2.1، نوکیا 3.1، نوکیا 5.1 و نوکیا 1 می‌شوند که قرار است اواسط سه ماهه دوم به‌روز شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که نوکیا در تحقق وعده آپدیت سریع اندروید روی گوشی های خود که اندروید خام (تقریبا خام) را دارند، موفق بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

قبول نیست همه چیز داره برا کرونا تاخیر میخوره خدا باید یه سال مرگ منم تاخیر بزنه قبول نیست که

Milad7

بهونه جدید هم جور شد 😐

Amir galaxy

بنظرم سامسونگ بیاد بگه برای a50 هم مشکل کروناست
اینجوری دردش برای دارندگانش کم میشه😅

I love htc

پس هوآوی واي 7 پرایم 2019 چی؟؟
اصلا فاز هوآوی رو درک نمیکنم سامسونگ به گلکسی a10 آپدیت داد ولی به این گوشی نداد تازه سامسونگ گلکسی A20s هم پردازنده اش با وای 7 پرایم 2019 یکی هست و داره اندروید 10 بهش میرسه

I love htc

البته به a10 قراره آپدیت اندروید 10 رو بدخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)