حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش ۱۵ درصدی درآمد فاکسکان در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | عملکرد تجاری شرکت ها

درآمد شرکت Foxconn در بخش محصولات الکترونیکی در سه ماهه نخست ۲۰۲۰ میلادی تا ۱۵ درصد کاهش یابد که دلیل این امر شیوع ویروس کرونا در چین است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره کاهش ۱۵ درصدی درآمد فاکسکان در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ صحبت کنیم.

کاهش ۱۵ درصدی درآمد فاکسکان

فاکسکان

فاکسکان

طبق گزارش‌ها، شرکت تایوانی «Foxconn» از مدت ها قبل همکار شرکت اپل و چند تولید کننده دیگر موبایل بوده است. اکنون فاش شده طبق پیش بینی ها درآمد این شرکت در بخش محصولات الکترونیکی در سه ماهه نخست ۲۰۲۰ میلادی تا ۱۵ درصد کاهش می یابد.

البته این شرکت پیش بینی می کند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ درآمد آن‌ها بهبود می یابد؛ زیرا تولید در کارخانه های چین به وضعیت عادی بر می گردد.
این شرکت در چین چند کارخانه دارد که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند. فاکسکان  همچنین معتقد است به دلیل شیوع این ویروس درآمدش در نیمه نخست سال افزایش نمی یابد.

با این وجود این شرکت تایوانی معتقد است از پایان ماه مارس فعالیت تولیدی در چین به روال سابق بر می گردد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید فاکسکان بتوان از شرایط جان سالم به در ببرد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

چرا دروغ میگید کرونایی وجود نداره اینا همش توهمه به خاطر قیمت بالاس 😂😂😂😂 خجالت به بعضی ها

m.b

کسی با تاثیر کرونا روی فروش و تولید منافاتی نداره…
ما مشکل با رقم من در اوردی و غیر علمی 90 درصد بخاطر کروناس داریم… 😂
خداییش 90 درصد رو چطو حساب کردی؟ من که میگم اصا 99.5 درصد بخاطر کروناس… 😂👌

Farcry

آقای عطایی لطفا این ویدیو رو هم پوشش بدید.این کانال هم یکی از معروف ترین کانال های دراپ تست گوشی ها هست.اصلا معلوم نیست که چرا اینقدر نتایج تست بین کانال های مختلف اینقدر متفاوته.https://www.youtube.com/watch?v=EIzdQr3QoEA

Milad7

فاکسکان از قدیمی و کار درست ها هستش…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)