حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال معرفی زودهنگام گلکسی فولد ۲

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

به نظر می رسد با توجه به شایعات قبلی و احتمال مجهز شدن گلکسی فولد ۲ به قلم S Pen و البته معرفی شدن همزمان گلکسی زد فلیپ با گلکسی اس ۲۰، احتمال معرفی زودهنگام گلکسی فولد ۲ در کنار گلکسی نوت ۲۰ وجود داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

معرفی زودهنگام گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲

کمپانی کره‌ای نخستین گوشی منعطف خود را در زمستان ۲۰۱۹ معرفی کرد؛ دستگاهی که یک صفحه نمایش اصلی ۷.۳ اینچی و یک نمایشگر ثانویه ۴.۷ اینچی داشت. البته به علت پاره‌ای از مشکلات فنی، گلکسی فولد پس از وقفه‌ای طولانی وارد بازار شد. سامسونگ اخیرا از محصولی با طراحی متفاوت، قیمت ارزان‌تر و ابعاد کوچک‌تر به نام گلکسی زد فلیپ هم رونمایی کرد.

قضاوت درباره این گوشی منعطف، زمان بیشتری را می‌طلبد؛ ولی ظاهرا سامسونگ از هم‌اکنون کار خود را برای تولید سومین مدل آغاز کرده است. درباره جانشین مستقیم گلکسی فولد صحبت می‌کنیم؛ مدلی بزرگ‌تر، قوی‌تر و تجملی‌تر که می‌تواند گلکسی زد فولد ۲ یا گلکسی فولد ۲ نام‌ بگیرد.

یکی از منابع نزدیک به سامسونگ اسم رمز داخلی Champ را برای گلکسی زد فولد ۲ برگزیده و احتمالا از گلس فوق باریک (Ultra Thin Glass) یا UTG در ساخت آن استفاده خواهد کرد. این می‌تواند راه را برای تعریف تازه‌ای از طراحی بدون حاشیه و تعبیه دوربین در زیر صفحه نمایش گوشی، هموار سازد.

گلکسی فولد ۲ با دوربین سلفی زیر نمایشگر ارایه خواهد شد

بعید نیست مهندسان کمپانی به این نتیجه رسیده باشند که نمایشگر شیشه‌ای، بهتر از نوع پلاستیکی مورد استفاده در گلکسی فولد اورجینال است؛ پس این ادعا باورپذیر به نظر می‌رسد. اما در مورد دوربین زیر نمایشگر هم می‌دانیم که سامسونگ، مدت‌هاست روی این فناوری کار می‌کند و شاید بهترین گزینه برای رونمایی از آن، یک گوشی منعطف گران‌قیمت باشد.

چنانچه دوربین یا دوربین‌ها در زیر پنل Infinity Flex تعبیه شوند، نیازی به وجود حاشیه در بالای صفحه نمایش نخواهد بود. البته اگر این تکنولوژی تا آن موقع آماده نشود، احتمالا سامسونگ از پنل حفره‌دار برای گنجاندن دوربین استفاده خواهد کرد. سایز نمایشگر اصلی هم می‌تواند ۷.۷ اینچ باشد.

منبع ما بدون اشاره به سایز نمایشگر ثانویه، آن را با طراحی Infinity-V توصیف کرده؛ این یعنی یک ناچ وی (V) شکل خواهد داشت. تشابه مجموعه دوربین دستگاه با گلکسی اس ۲۰ پلاس، دیگر احتمال مطرح شده است. حتی شاید سومین نسل از گوشی‌های منعطف سامسونگ، قلم دیجیتال مشابهی با گلکسی نوت ۲۰ داشته باشد. اگر همه این‌ها برای نجومی شدن قیمت دستگاه کافی نیست، بدانید که انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۲ در نسخه‌هایی با بدنه سرامیکی و فولاد ضد زنگ عرضه شود.

وجود رنگ‌های متنوعی چون آبی، طلایی، صورتی، مشکی و عرضه گسترده در سطح جهان نیز برای گلکسی فولد ۲ قابل پیش‌بینی است. شاید هنوز برای پرداختن به زمان عرضه این محصولات، زود باشد؛ ولی اگر روال کار سامسونگ را مدنظر قرار دهیم، باید در اوسط تابستان آینده، منتظر رونمایی از خانواده گلکسی نوت ۲۰ باشیم.

از آنجایی که گلکسی زد فلیپ همراه با سری گلکسی اس ۲۰ معرفی شد؛ گلکسی زد فولد ۲ نیز می‌تواند در مراسم رونمایی از خانواده گلکسی نوت ۲۰ حاضر باشد. اصلا شاید سامسونگ، رونمایی از یک گوشی منعطف در کنار پرچمداران خود را به سنت تازه‌ای تبدیل نماید.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی فولد ۲ هستید یا گلکسی زد فلیپ برای شما جذاب بود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

بعید بدونم دوربین زیر نمایشگر باشه

Mahdi

کاش با پردازنده اگزینوس معرفی بشه و البته اون نمایشگر نخودی زدفلیپ

Milad7

استفاده از اس پن ایده ی جالبی نیست. قلم انحصارا برای سری نوت هست

Amir galaxy

اگه نمایشگرش خوب نباشه بدرد نمیخوره
کاش یه فکری کنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)