حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انصراف آمازون از حضور در MWC 2020 به دلیل ویروس کرونا

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | MWC 2020

استقبال امسال از کنگره جهانی موبایل که هر ساله حدود ۱۰۰ هزار نفر را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد، تحت الشعاع نگرانی‌ها از تهدید شیوع کرونا قرار گرفته است. در جدیدترین تحولات، آمازون نیز به جمع شرکت‌های بزرگی که از حضور در این همایش تجاری انصراف داده‌اند، پیوست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره انصراف آمازون از حضور در MWC 2020 به دلیل ویروس کرونا صحبت کنیم.

انصراف آمازون از حضور در MWC 2020

پس از ال‌جی، اریکسون و اینویدیا، آمازون جدیدترین شرکت‌ بزرگی است که به دلیل نگرانی از تهدید شیوع ویروس کرونا از شرکت در یکی از بزرگترین نمایشگاههای فناوری جهان انصراف می‌دهد.

این غول فناوری اعلام کرد که به دلیل «شیوع و ادامه نگرانی‌ها درباره کروناویروس جدید» در کنگره جهانی موبایل که در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، شرکت نخواهد کرد.

تاکنون کمپانی‌های بزرگی چون شرکت کره‌ای ال‌جی، شرکت سوئدی اریکسون و شرکت آمریکایی انویدیا از حضور در این کنفرانس که از ۸-۵ اسفندماه برگزار می‌شود، انصراف داده‌اند و سامسونگ نیز  از حضور محدودتر از حد معمول نمایندگان خود در کنگره امسال خبر داده است.

انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار (GSMA) برگزارکننده این رویداد تجاری که سالانه ۱۰۰ هزار نفر را در جهان گرد هم می‌آورد، می‌گوید که این همایش با وجود تردید شرکت‌های بزرگ برای حضور، همچنان با بیش از دو هزار و ۸۰۰ غرفه‌دار به کار خود ادامه داده و برگزار خواهد شد.

بنابر تخمین‌های این انجمن، جمعیتی در حدود ۵ تا ۶ هزار نفر در کنگره جهانی موبایل امسال شرکت خواهند کرد.

ویروس کرونا که اولین بار در ماه دسامبر (دی ماه امسال) در شهر ووهان چین شایع شد، تا زمان نگارش این گزارش جان بیش از ۹۰۰ نفر را در جهان گرفته و ۴۰ هزار و ۵۵۳ تَن دیگر را نیز آلوده کرده است.

نظر شما چیست؟ آیا کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ جذاب خواهد ماند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خب دیگه کلا کنسلش کنن بره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)