حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۹ پلاس در ایران ارایه شد

ده روز پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۹ رسما ارایه شد. این آپدیت برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در آلمان ارایه شده بود. امروز اما یکی از همراهان ترنجی به ما خبر داد که آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۹ پلاس در ایران ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۹ پلاس

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۹ پلاس

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۹ پلاس

همانطور که در اسکرین شات ارسالی از پدرام می بینید، آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۹ پلاس حجم ۱.۷۸۷ گیگابایتی دارد. این آپدیت علاوه بر جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید گوگل، جدیدترین نسخه رابط کاربری سامسونگ را هم ارایه می کند.

گلکسی S9 پلاس پس از این آپدیت به اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 ارتقا پیدا می کند. سامسونگ برای کاهش حجم آپدیت و انجام سریع‌تر آن پس از دانلود، نرم افزارهای پیش فرض را خارج از فایل آپدیت قرار داده و پس از ارتقا سیستم عامل می توانید آنها را به روز کنید.

قابلیت های جدید رابط کاربری One UI 2.0 را ببینید

یكی از اهداف اصلی رابط کاربری One UI 2.0 سبک سازی محیط کاربری با کاهش اعلان‌های ورودی و عناصری مانند نشانگر میزان صدا در رابط کاربری است. علاوه بر این، سامسونگ برای افزایش کارایی قابلیت استفاده از گوشی با یک دست، مناطق تعاملی و کاربرید برنامه‌های اصلی خود را در این حالت به نیمه پایینی صفحه نمایش منتقل کرده است. این موضوع شامل منو نمایش برنامه‌ها نیز می‌شود و در حالت کنترل با یک دست، برنامه‌ها در این منو به نیمه پایینی صفحه نمایش منتقل می‌شوند.

انتظار می رود با ارایه آپدیت اندروید ۱۰ برای Galaxy S9 Plus در ایران، نسخه کوچکتر آن نیز به زودی ارتقا پیدا کند.

شما گلکسی اس ۹ پلاس دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

آخرین اپدیت😔😔

Mahdi

البته اپدیت نسخه اندروید

pedram_01

مهم اینه که یه اپدیت پر از امکانات و تغییرات و … هستش و واقعا کاربردی و اپدیتی هست که روش کار شده . مثل بقیه برند ها نیست 3 سال اپدیت رفع باگ فقط داشته باشه و هیچ تغییری نداشته باشه!!!

Farcry

آهان.بعد اونوقت جناب بعد این آپدیت اگر خدای ناکرده مصرف باتری galaxy S9 بیش تر بشه باید تا کی منتظر موند تا سامسونگ یه آپدیت جدید بده؟باگ توی هر سیستم عاملی وجود داره ولی مهم سرعت عمل شرکت ها برای رفع اونه.

pooria

میشه یکیشون رو برای من مثال بزنی

Milad7

ی سری شایعات هست که اندروید بعدی را هم میگیره

Armin.Technology

خدایی من که ناراحت شدم اپدیت اخر.😔
اس ۹ حقش نبود این اخرین اپدیت باشه بنظرم.🙁

AAAA_.reza._AAAA

A50 خار داره؟😐

pooria

نه پولک داره

mehrdad_ma

آره دیگه :
دیروز یکی از طرفداران اپل گفت s9 آپدیت نمیشه و هیچ تغییری در آپدیت های اندروید اعمال نمیشه .
حالا منم گفتم تنها تغییر ios طی ۱۳ سال این بوده که بخاطر نمایشگر های باریکتر بجای ۴ ردیف برنامه ۵ ردیف میچینن و تکراری هم نیست ظاهر رابط کاربری اپل

اما اینکه شرکتی مثل سامسونگ وانپلاس هواوی و شیاومی و قبلا htc یا الجی و….. دو یا ۳ سال کل پوسته رو تغییر میدن و کلی امگانات اضافه میکنن میشه تکراری یا کپی یا دزدی از اپل .

Farcry

میشه بگی تا حالا کدوم آیفون یا آیپد رو داشتی که به طور خلاصه گفتی فقط یه ردیف برنامه توی این ۱۳ سال به ios اضافه شده؟؟؟؟؟ ترول میشه چند تا از این همه امکانات رو بگی؟؟؟؟والا ما به هر میگیم میگه اپل امکانات نداره ولی در عوض گوشی اندرویدی پر از امکاناته.

mehrdad_ma

از قدیم گفتن حرفتو برن صاحبش بر میداره .
پولو که با قیچی نمیبرن آیفون یا آیپد بخرم ولی اگه قانع بشی تو خونه هست همون اپل آیدیش هم رو جیمیل من فعاله

Farcry

آها بعد من گفتم s9 اندریود ۱۰ رو نمیگیره؟

CAT

بنظرتون اندروید 11 هم بگیره؟

mehrdad_ma

شایعاتی هست که s8 هم اندروید ۱۰ میگیره بخاطر شکایت هلند چون زمانی که نسخه جدید اندروید در دسترس بوده با نسخه قدیمی تر معرفی شده و سخت افزار لازم رو هم دارن

باید منتظر موند تا ببینیم چی میشه

Milad7

چه عجب!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)