حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت های جدید رابط کاربری One UI 2.0 را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ

نسخه جدید رابط کاربری One UI 2.0 یکی از مباحث کلیدی سامسونگ در این کنفرانس بود. سامسونگ در این کنفرانس به قابلیت‌های جدید رابط کاربری One UI 2.0 و تجربه کاربری جدید برای گجت‌های پوشیدنی و گوشی‌های تاشو اشاره کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قابلیت های جدید رابط کاربری One UI 2.0 را ببینید.

رابط کاربری One UI 2.0

رابط کاربری One UI 2.0

رابط کاربری One UI 2.0 

یكی از اهداف اصلی رابط کاربری One UI 2.0 سبک سازی محیط کاربری با کاهش اعلان‌های ورودی و عناصری مانند نشانگر میزان صدا در رابط کاربری است. علاوه بر این، سامسونگ برای افزایش کارایی قابلیت استفاده از گوشی با یک دست، مناطق تعاملی و کاربرید برنامه‌های اصلی خود را در این حالت به نیمه پایینی صفحه نمایش منتقل کرده است. این موضوع شامل منو نمایش برنامه‌ها نیز می‌شود و در حالت کنترل با یک دست، برنامه‌ها در این منو به نیمه پایینی صفحه نمایش منتقل می‌شوند.

در رابط کاربری One UI 2.0 حالت Dark mode مورد بازنگری قرار گرفته و در این نسخه با برنامه‌ها و عناصر بیشتری در محیط کاربری سازگاری دارد. سامسونگ در این رابط کاربری قابلیت‌هایی را برای افزایش شنوایی و بینایی کاربران تعبیه کرده است که توسط کاربر قابل فعال سازی است؛ همچنین در این رابط کاربری یک کیبورد جدید با کنتراست بالا و با حروف و ترکیب‌های رنگی تعریف شده‌تر نیز اضافه شده است.

رابط کاربری One UI 2.0

رابط کاربری One UI 2.0

برای برخی از برنامه‌های اصلی و کلیدی مانند پیام‌ها و مخاطبین، رنگ‌های پرطراوت تری در نظر گرفته شده تا بیشتر مورد توجه کاربر قرار بگیرند. در بخش صوتی رابط کاربری One UI 2.0 هم اکنون گزینه ای وجود دارد که می تواند صدای محیط اطراف شما را تقویت کند. در حال حاضر این قابلیت‌ها در اختیار کاربران آزمایشی قرار گرفته است و انتظار می‌رود که نسخه پایدار این رابط کاربری به همراه اندروید ۱۰ تا پایان سال جاری میلادی برای پرچمداران جدید سامسونگ عرضه شود.

نظر شما درباره رابط کاربری One UI 2.0 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

بهترین رابط‌کاربری دنیای موبایل
بی‌صبرانه منتظر عرضه رسمیش‌ام…

UnderTaker

البته در مجموع انتظارات تغییرات و قابلیت‌های بیشتری داشتم ولی خب با توجه به اینکه نسخه اولش هم خوب بود، انتظار تغییرات زیادی نمیره.

اگه دستی هم به آیکوناش بکشه و از حالت کارتونی درشون بیاره، خیلی خوب میشد. آیکونای اکسپرینس خیلی سنگین‌تر و بااُبهت‌تر بودن.
هرچند که اینا همش برمیگرده به سلیقه‌.

در کل بنظرم بهترین رابط‌های شخصی‌سازی شده‌ی اندرویدی در حال حاضر وان یوآی و می یوآی هستن.

Dr.Nazer

به‌نظر منم دقیقا وان‌یوآی و می‌یوآی بهترین رابط‌کاربری‌ایِ اندرویدن…
اون بحث تغییرات خب همونطور که در سال‌های قبلم شاهدش بودیم تغییرات اساسی و طراحی رابط‌کاربری با اندرویدای فرد هستن؛ مث اندروید ۷ که اکسپرینس بود و رابط‌کاربری سامسونگ به‌کل متحول شد اما اندروید ۸ فقط اومد یه‌سری قابلیت اضافه کرد و رنگ آیکون گالری هم عوض کرد! ولی اندروید ۹ دوباره طراحی رابط‌کاربری متحول شد و وان‌یو‌‌آی معرفی شد… حالا تو گوشیاش برعکسه؛ تغییرات اساسیِ ظاهری تو گوشیای زوج‌ان مث S6 و S8 و S10..!

UnderTaker

بله. کاملا درسته.
واقعا رابط جذابی هست One UI

علی شیخ زاده

مثل وان یو آی ۱ عالیه بنظرم بهترین رابط کاربری اندرویده

Big S

کلا از همه رابطا بیشتر دوسش دارم
فقط کاش این لگش رو برطرف‌میکرد ک هنوز یکم داره گاهی
و چن تا کارایی جالب هم رو هواوی دیدم اونارو هم اضاف میکرد جالب میشد مثلا وقتی گوشیو خاجوش میکنه میتونی کاری کنی در حالت خاموش هم اگر ساعت کوک کردی زنگ بخوره مثل گوشیای قدیمی

android 10

رابط های سامسونگ همیشه عالی بودن اینم مثل اونا میشه

Dr.Nazer

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی ترول‌ها و اساتید سایت ترنجی به‌خصوص استاد عرفانی که کلا به‌ما علاقه‌ی عجیب و خاصی دارن. بنده‌‌ی حقیر خدمت شما عزیزانِ گرامی نظرسنجی‌ای آماده کردم که شما با فشردن دکمه‌ای؛ بهترین گوشی پرچمدار سال ۲۰۱۹ از نظر خودتون رو انتخاب می‌کنید. از طریق این لینک، به‌نظرسنجی تشریف‌فرما شوید :

http://www.strawpoll.me/18872397

تا درودی دیگر، بدرود!

Milad7

خخخ کی به جی ال ایکس رای داده؟!

The Destroyer

آذری جهرمی با فیلترشکن رفته کلی رای به جی‌ال‌ایکس داده 👌

Milad7

رابط کاربری سامی واقعا عالی و پر امکاناته و از نصب لانچر کاملا بی نیاز میشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)