حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ارزان لنوو M10 FHD REL با اسنپدراگون ۴۵۰ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | تبلت، لنوو

با اینکه لنوو تلاش دارد تا علاوه بر موتورولا، با برند خود نیز وارد بازار موبایل شود اما همانند بازار ما، در بازارهای دیگر هم تبلت‌‌های خوشنام‌‌تری دارد. امروز و در بازار هند تبلت ارزان لنوو M10 FHD REL با اسنپدراگون ۴۵۰ رسما معرفی شده که احتمالا به بازار ایران هم راه پیدا کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تبلت ارزان لنوو M10 FHD REL

تبلت ارزان لنوو M10 FHD REL

تبلت ارزان لنوو M10 FHD REL

به تازگی این شرکت چینی از جدیدترین تبلت خود با نام M10 FHD REL رونمایی کرده است. همانطور که می توان از نام آن حدس زد، این تبلت از صفحه نمایش 10.1 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. اطراف این نمایشگر حاشیه های زیادی به چشم می خورد.

در حاشیه بخش بالایی دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته و لنوو آن را به اسپیکر استریو مجهز کرده است. دوربین اصلی این تبلت 8 مگاپیکسلی است که البته نباید انتظار کیفیت بالایی از آن داشت. قدرت این تبلت توسط چیپست رده اقتصادی اسنپدراگون ۴۵۰ تامین می شود.

تبلت ارزان لنوو M10 FHD REL از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که البته کاربران می توانند با استفاده از کارت حافظه، آن را افزایش دهند. این محصول به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید ۹ مجهز شده است. وظیفه تامین انرژی آن بر عهده یک باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده که کاربران توسط پورت microUSB باید آن را شارژ کنند.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به وای فای Dual Band، جک 3.5 میلی متری هدفون و رادیو FM اشاره کرد. هم اکنون این تبلت با قیمت ۱۹۶ دلار در کشور هند به فروش می رسد. در حالی که لنوو اشاره ای به فروش جهانی این محصول نکرده است، احتمال عرضه آن در سایر کشورها وجود دارد.

نظر شما درباره تبلت ارزان لنوو M10 FHD REL چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

مقامات رسمی بهداشتی در چین گفته‌اند که ۱۵ نفر دیگر نیز در 48 ساعت گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایالت هوبئی، چین که برای اولین بار این ویروس هم در این منطقه دیده شد، جان خود را از دست داده‌اند.
.
بر همین اساس تاکنون ۴۱ نفر در چین بر اثر ابتلا به این ویروس مرموز مرده‌اند و و آمار کسانی که با این ویروس بیمار و تحت مراقبت هستند هزار ۲۸۷ نفر در چین بوده است.
.
در همین حال خبرگزاری فرانسه از افزایش ممنوعیت سفر در شهرهای دیگر چین گزارش داده که حدود ۵۶ میلیون نفر را در بر می‌گیرد.

⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

دوستان نظرتون راجب لپ تاپ های ایسر چیه؟

Aпɢεʟ

به مشخصات سخت افزاری بستگی داره

m.b

من دارم راضیم…
Aspire F5

Amir galaxy

از تبلت خوشم نمیاد😑

_V_

رِل !

Amir galaxy

عه الان دیدم اسنپ ۴۵۰ داره
J8 منم همین چیپست رو داره😀

Milad7

بدک نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)