حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل ۶ آیفون برای سال ۲۰۲۰ آماده می کند: آیفون ۹ با آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

به نظر می رسد اپل متوجه شده است که دیگر بازار، بازارِ فروش موبایل ۱۰۰۰ دلاری نیست و باید دستگاه های ارزان هم تولید کند. اپل ۶ آیفون برای سال ۲۰۲۰ آماده می کند که آیفون ۹ با آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو خواهند بود و محدوده قیمت ۴۰۰ تا ۱۱۵۰ دلار را پوشش می دهند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

۶ آیفون برای سال ۲۰۲۰

فروش موبایل های پرچمدار

آیفون SE چند سال پیش وارد بازار شد. این گوشی هوشمند که ابعاد کوچکی داشت، به موفقیت بزرگی در بازار دست پیدا کرد. اپل در حال توسعه گوشی جایگزین آن است. در حالی که شایعات اولیه از این دستگاه با نام آیفون SE 2 یاد کرده بودند، انتظار می‌رود با نام آیفون ۹ وارد بازار شود.

بر اساس اطلاعات جدیدی که از سوی DigiTimes در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، اپل قصد دارد از دو گوشی هوشمند با نمایشگر LCD رونمایی کند که در اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شوند. این عضو جدید، آیفون 9 پلاس با نمایشگری بزرگ محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد اپل هنوز در رابطه با طراحی این گوشی هوشمند تصمیم نگرفته است. گزارش‌های اولیه به این موضوع اشاره کرده بودند که آیفون ۹ پلاس به صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز می‌شود که حاشیه‌های ضخیمی در اطراف آن قرار می‌گیرد و دارای دکمه هوم خواهد بود. این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.1 اینچی با حاشیه‌های کم و برش مجهز شود. گفته شده این محصولات دارای طراحی مشابه با آیفون 8 پلاس بوده و یا نسخه بهبود یافته آیفون XR خواهند بود. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با قیمت مدل دوم منتشر نشده؛ با این حال انتظار می‌رود با قیمت پایه 499 دلار در اختیار خریداران قرار بگیرد.

وب سایت DigiTimes سابقه مناسبی در زمینه افشاگری محصولات اپل ندارد؛ با این حال به نظر می‌رسد گزارش جدید آن به واقعیت نزدیک باشد. نزدیک به یک ماه پیش تحلیلگر مشهور، مینگ چی کو اطلاعات مشابهی را منتشر کرد. آقای کو به تاریخ رونمایی از این محصول اشاره‌ای نکرد، اما گفته بود که اپل سه ماهه اولیه 2021 را برای عرضه آن در نظر می‌گیرد.

مینگ چی کو اعتقاد دارد آیفون ۹ پلاس دارای طراحی تمام صفحه مشابه با آیفون XR است و برش آن در مقایسه با محصولات کنونی اپل کوچکتر خواهد بود. علت کاهش ابعاد بریدگی نمایشگر مربوط به برنامه‌ریزی برای حذف فیس آیدی از آن است.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با مشخصات فنی آیفون ۹ پلاس منتشر نشده؛ با این حال انتظار می‌رود اپل مشخصات یکسان با آیفون 9 را برای آن درنظر بگیرد. در همین راستا قدرت آن توسط چیپست اپل A13 Bionic تامین می‌شود و از 3 گیگابایت رم بهره می‌برد.

چیپست ۵ نانومتری اپل A14 برای آیفون ۱۲ درنظر گرفته خواهد شد

در گزارش خود مدعی شد اند که آیفون ۹ پلاس به چیپست اپل A14 مجهز می‌شود، پردازنده‌ای که قدرت گوشی‌های سری آیفون 12 را تامین خواهد کرد. اپل قیمت پایه محصولات آینده خود را در محدوده 399 تا 1000 دلار قرار خواهد داد. انتظار می‌رود اپل در آینده محصولات زیر را وارد بازار کند.

نمایشگاه CES 2020

نمایشگاه CES 2020

لیست آیفون های ۲۰۲۰ با قیمت

آیفون ۹

این گوشی هوشمند به نمایشگر 4.7 اینچی و تاچ آیدی مجهز می‌شود. قدرت آن توسط چیپست اپل A13 Bionic تامین می‌شود و اپل برای آن 3 گیگابایت رم درنظر می‌گیرد. از سایر مشخصات احتمالی آن می‌توان به دوربین اصلی تکی و قیمت پایه ۴۰۰ دلار اشاره کرد.

آیفون ۹ پلاس

این گوشی هوشمند اپل دارای نمایشگر 5.5/6.1 اینچی بوده و از تاچ آیدی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند نیز دارای دوربین اصلی تکی و 3 گیگابایت رم خواهد بود. قدرت آن توسط چیپست اپل A13 Bionic و یا A14 Bionic تامین خواهد شد. قیمت پایه آن احتمالا برابر با ۵۰۰ دلار خواهد بود.

آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پلاس

این محصولات به ترتیب از نمایشگرهای 5.4 و 6.1 اینچی OLED بهره می‌برند. این دستگاه‌ها دارای دوربین اصلی دوگانه و سیستم فیس آیدی خواهند بود. قدرت آن‌ها توسط چیپست اپل A14 Bionic تامین می‌شود و به ترتیب با قیمت پایه ۶۵۰ و ۷۵۰ دلار به فروش می‌رسند.

آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس

این دو گوشی هوشمند به ترتیب دارای نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی OLED خواهند بود. این دستگاه‌ها از حاشیه بسیار کم اطراف نمایشگر بهره می‌برند و برش آن‌ها بازطراحی خواهد شد. از سایر مشخصات احتمالی آن‌ها می‌توان به دوربین اصلی سه گانه به همراه سیستم سه بعدی اشاره کرد. قیمت پایه آن‌ها احتمالا به ترتیب برابر با ۱۰۵۰ و ۱۱۵۰دلار خواهد بود.

نظر شما چیست؟ اپل با این راهبرد می تواند بازار را به نفع خود تغییر دهد یا میان رده های 5G اندرویدی این اجازه را نمی دهند؟ موفقیت قطعی اپل زمانی خواهد بود که آیفون های ارزانش هم 5G باشند.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

میدونستم اپل که تو تنگنا قرار بگیره بالاخره یک روز اینکار رو میکنه…
میتونیم از همین الان انتظار داشته باشیم که اگر این خبر عملی بشه، اپل دوباره رشد کنه و دومین برند پرفروش جهان بشه… من که راضی ام به بالا بودن اپل چون هر موقع اپل حال روزگارش خوب بوده بقیه مجبور به تلاش بیشتر بودن… و در نهایت این به نفع مصرف کننده هست…

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

عشق من⁦❤️⁩🙆

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

مطمعنم اگه این رویه رو پیش بگیره دوباره میره تو صدر فروش …
آیفون xr با اون قیمتش بیشترین فروش تو بالارده رو داره فکرشو بکن قیمتشو بیاره پایین 🙆🙆
همرو پارو می‌کنه …

Display

کاره درستی می کنه باید دید چقدر فروشش رو زیاد می کنه

The Destroyer

چه قدر خوبه که تنوع آیفون‌های ۲۰۲۰ زیاده… مدت‌ها بود گوشی کامپکت پرچمدار ندیده بودیم که گویا الان قراره آیفون ۱۲ این‌جوری باشه… یه پنل ۵.۴ اینچی بی حاشیه فوق‌العاده‌ست…

Lovers of God

به نظر من بهتره
دو مدل پرچمدار با قیمت 1000 دلار
یک مدل بالا رده حدود 650 دلار
یک مدل پایین رده 400دلار
چهار مدل کافیه چرا که هر چی مدل ها بیش تر بشه ابدیت دهی ضعیف تر و مشتری هم گیج تر میشه
اگه اپل تنها یک مدل اضافه کنه منظورم همون 400 دلاریه می‌تونه دوباره به جایگاه دومش برگرده

Mohammad 13759

چی میگی باووووو اپدیت دهی هیچ شرکتی به گرد پای اپل نمیرسه تو اپدیت دهی se1 هنوز اپدیت میگیره ؛ولی اگه دقت داشته باشی این روش زمانی فایده داره که تمام مدل ها 5g باشند

Chalton

وقتی سامسونگ اپل رو مجبور میکنه مدل های بیشتری معرفی کنه.
تا چند وقت دیگه اپل هم پایین رده و میان رده و پرچمدار میزنه.

Milad7

A14!!!! 😀

Amir galaxy

بالاخره احساس خطر کرد
مطمئنم موفق میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)