حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ MSI Creator 17 با نمایشگر Mini LED رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 18 دیدگاه | لپ‌تاپ

فناوری نمایشگر Mini LED موضوعی است که مدت‌هاست منتظر ارایه آن روی دستگاه های قابل حمل هستیم اما هنوز در مقیاس گسترده آن را لمس نکرده ایم. امشب و پیش از CES 2020 لپتاپ MSI Creator 17 با نمایشگر Mini LED رسما معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

لپتاپ MSI Creator 17

لپتاپ MSI Creator 17

لپتاپ MSI Creator 17

ام اس آی  Creator 17 این لپ تاپ از نمایشگر 17.3 اینچی مجهز به فناوری Mini LED بهره می‌برد؛ البته نباید دیودهای Mini LED را با فناوری Micro LED اشتباه بگیرید. در فناوری Micro LED دیودها به جای نمایشگر LCD قرار گرفته اما در Mini LED، تعداد زیادی از دیودهای LED بسیار کوچک در پشت نمایشگر LCD قرار می‌گیرند. ویژگی‌های این فناوری بسیار زیاد است. به عنوان مثال افزایش میزان شدت نور از جمله برجسته‌ترین آنها است.

Creator 17 اولین لپ تاپ در جهان است که به این فناوری مجهز می‌شود. تا پیش از این، Mini LED تنها در چند مانیتور دسکتاپ مورد استفاده قرار گرفته بود. از جمله دیگر ویژگی‌های نمایشگر مورد استفاده در Creator 17 می‌توان به قدرت کنترل بیشتر در کنتراست منطقه‌ای اشاره کرد. بدین ترتیب که در مناطق روشن تصاویر می‌توان نور را افزایش داده و در مناطق تاریک نور دیودها را کم کرد. این پروسه به شکل هوشمند و به سرعت بالایی انجام می‌گیرد.

Creator 17 دارای 240 منطقه نورانی متفاوت بوده و از نشت نور نیز جلوگیری می‌کند. همچنین طول عمر فناوری Mini LED به نسبت نمایشگرهای عادی بسیار بیشتر است. این مانیتور از وضوح 4K بهره برده و آخرین نشان HDR 1000 را یدک می‌کشد. این شدت نور حتی بالاتر از نمایشگرهای OLED کنونی است.

از جمله دیگر قابلیت‌های این لپ تاپ جذاب می‌توان به پشتیبانی 100 درصدی از گستره رنگ DCI-P3 اشاره کرد. همچنین MSI از سریع‌ترین کارت خوان SD UHS-III جهان با سرعت حداکثر 624 مگابایت در ثانیه استفاده کرده است. با ورود کارت‌های حافظه، نقل و انتقال اطلاعات شما به سرعت یک درایو SSD خواهد بود. این لپ تاپ دارای یک درگاه Thunderbolt است که با توان 27 وات (9 ولت و 3 آمپر) امکان شارژ گوشی‌های هوشمند و دیگر تجهیزات مشابه را خواهد داشت. لپ تاپ پیشرفته Creator 17 در CES 2020 به شکل عمومی نمایش داده خواهد شد.

نظر شما چیست؟ به فناوری Mini LED خوشبین هستید؟ منتظر لپتاپ MSI Creator 17 خواهید بود؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

خارق العاده ست
فقط همین 👍👌⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩

ALiKiNG

با qled سام چ فرقی میکنه؟؟

Dr. DIM

کیولد همون ال سی دی فقط به جای اینکه نور از پشت به ال سی دی بتابه از بالا و پایین و چپ و راست به صفحه میتابه. اینجور بهش میگن نقاط کوانتومی.
تو مینی ال ای دی ال ای دی ها مثل حالت عادی پشت صفحن فقط کوچک شدن و فاصله شون هم از هم بیشتر

_V_

دکتر دیم❤

Dr. DIM

واعظکم 😍 📿
نفسم
جیییییییییگر تو بذارم لا ساندویچ طلا بگیرم بسکه دوست دارم

_V_

😐😐😐📿📿📿

برادر من اخر نفهمیدم شما کیی؟! تو ایسنتا میبینمت؟ تل گ رام؟ دوستمی؟😐 کیی😂

ßÅÐ ßøy

واعظ عاشقت شده 😂😂💓🤵👰

_V_

بابا این خطرناکه😂😐

ßÅÐ ßøy

واعظ مگه boy بازه ؟؟😂😂😂🤭🧐

Chalton

فرقش رو اگه دوست داری بیا تلگرام بهم یه پیام بده تا بهت کاملا توضیح بدم.

Dr_Ali

فرقش رو فکر نکنم بدونی ایدیتو بده پیام بدیم

Chalton

فرقش رو اگه دوست داری بیا تل.گرام بهم یه پیام بده تا بهت کاملا توضیح بدم.

Dr. DIM

به این پیام نده چون تهش میگه:

سامسونگ بهتره مینی ال ای دی داغونه اصلا تکنولوژی نیست.

مرغش قطعا یک پا داره

Dr. DIM

مسائل رو علمی نگاه نمیکنه

m.b

خبر خوش:
سال 2020 بالاخره شارژر 100 واتی عملیاتی میشه برای تولیدات عمومی…
(احتمالاً از bbk هم یه برند(تا الان اول رو اوپو یا ویوو تست میشد و بعد به وانپلاس میرسید… اما اینبار شاید حتی وانپلاس😏) اگر بجنبه یه گوشی میزنه که شارژ وایرلسش بزنه رو دست شیا(50وات) یه مدت و خب شارژ سیمی هم که اول در جهانه… اما شیا باز خودش اگر بجنبه میتونه بزنه رو دست شارژ سیمی اوپو یه مدت و بره بالای 65 وات و تو هر دو رکورد دار دنیا شه(یعنی هر دو اگر بجنبن یه مدت جاشون توی سریعترین شارژر های جهان برعکس میشه تا شاید دوباره جایگاه اصلیشون رو پس بگیرن از همدیگه دوباره))
فیلمبرداری 8k روی 30 فریم بر ثانیه هم حقیقیه…تازه تو فیلمبرداری این تمامش نیست و ادامه لنز مخصوص فیلمبرداری که پارسال میت شروع کرد بازم تو نیمه اول اما به صورت بهتر دیده میشه…
دوربین زیر صفحه هم نیمه اول رونمایی میشه اونم روی احتمالاً دو گوشی!!… لازمه بگم از دو برند مختلف؟🤔😅
سال 2020 نرسیده هر روز جذاب‌تر میشه… 😂

_V_

“دوربین زیر صفحه دو برند”

شیائومی و ویوو؟
________________________

سامسونگ قراره چیکار کنه؟😂🤦‍♂️

vahid

پرفکت😲😲

Milad7

البته MSI مشهوره به سلطان گیمینگ 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)