حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل مک بوک پرو با نمایشگر mini-LED را در ماه سپتامبر عرضه می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اپل قصد دارد مدل‌های بازطراحی شده‌ی 14 و 16 اینچی MacBook Pro خود را تا اواخر امسال به بازار عرضه کند. درحالی‌که تاریخ دقیق عرضه این لپ‌تاپ‌ها مشخص نیست، گزارش جدید منتشر شده بیان می‌کند که اپل ممکن است مدل‌های جدید مک بوک پرو با نسل دوم تراشه سفارشی که منجر به عملکرد بهتر و دوام بالاتر باتری می‌شود را به‌همراه نمایشگر mini-LED، در ماه سپتامبر معرفی و عرضه کند.

مک بوک پرو با نمایشگر mini-LED

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط DigiTimes، اپل قصد دارد مدل‌های 14 و 16 اینچی MacBook Pro را در ماه سپتامبر یا به‌طور کلی در اواخر سه ماهه سوم معرفی کند. علاوه‌بر این، این شرکت همچنین در تولید پنل‌های mini-LED نیز سرمایه‌گذاری زیادی کرده است. از آنجا که سه ماهه سوم از ماه ژوئیه تا سپتامبر آغاز می‌شود، اگر گزارش منتشر شده صحیح باشد، ممکن است طی چند ماه آینده شاهد معرفی مک بوک پرو جدید با طراحی تازه باشیم.

مک بوک پرو با نمایشگر mini-LED

مک بوک پرو با نمایشگر mini-LED

همچنین انتظار می‌رود اپل سری جدید آیفون 13 خود را نیز در همان ماه سپتامبر به بازار عرضه کند، بنابراین بسیار محتمل است که این شرکت بتواند از نسل جدید جدید مک بوک پرو در کنار تلفن‌های هوشمند شاخص خود رونمایی کند. Mark Gurman اخیراً ادعا کرده بود که اپل طی چند هفته آینده، دستگاه جدیدی را معرفی نخواهد کرد. علاوه‌بر این، تا زمان رونمایی از گوشی‌های جدید خود، هیچ رویداد برجسته‌ای برگزار نخواهد شد. این گزارش، ادعای DigiTimes را تقویت کرده و بیان می‌کند که اپل به احتمال زیاد مدل‌های 14 و 16 اینچی MacBook Pro را در ماه سپتامبر عرضه می‌کند.

همچنین گزارش جدید نشان می‌دهد که آمار عرضه‌ی آخرین نسل از لپ‌تاپ‌های اپل در ماه اکتبر به بالاترین میزان خود می‌رسد. شرکت ساکن کوپرتینو می‌تواند مک بوک پرو جدید را در ماه سپتامبر معرفی کرده اما عرضه آن را از اواخر ماه آینده آن آغاز کند.

آنچه می‌توان از مشخصات مدل‌های 14 و 16 اینچی مک بوک پرو انتظار داشت، شامل یک شاسی بازطراحی شده به‌همراه نمایشگر mini-LED با کنتراست بالا و تجربه دید بهتر می‌باشد. همچنین این سری از لپ‌تاپ‌های اپل احتمالا با تراشه جدید M1X رونمایی می‌شوند که عملکرد فوق‌العاده همراه با مصرف انرژی قابل قبول آن را تضمین می‌کند.

رندر مک بوک پرو ۱۴ اینچی جدید اپل را ببینید: ساده و جذاب مثل همیشه!

نظر شما راجع به معرفی مک بوک پرو mini-LED در ماه سپتامبر چه بوده و سایر مشخصات احتمالی آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی