حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این گوگل پیکسل ۵ (Pixel 5) است؟

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | گوگل

به تازگی خانواده پیکسل ۴ معرفی شده و تا معرفی پیکسل ۵ حدودا ۱۱ ماه فاصله داریم. شایعاتی درباره آن منتشر شده و بر اساس آن رندرهایی داریم که می تواند نگاه جالبی به پرچمدار ۲۰۲۰ گوگل ارایه کند. هر چند که باید در نظر داشته باشید حتما این اطلاعات شامل خطاهایی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا آیا این گوگل پیکسل ۵ (Pixel 5) است؟

گوگل پیکسل ۵

شرکت گوگل هر سال اواسط مهرماه با برگزاری رویدادی نسل جدید محصولات خود را معرفی می‌کند. برای سال ۲۰۱۹ نیز سری پیکسل 4 پرچمدار در دو مدل استاندارد و ایکس ال رونمایی شده و باید آن را گزینه ارزنده در میان محصولات گوگل دانست.

در حالی که انتظار داشتیم سال جاری پیکسل ۴ از حاشیه نمایشگر بسیار کمی برخوردار باشد، اما کمی حاشیه در نمایشگر این اسمارتفون مشاهده شد و انتظار نمی‌رفت. حال که چند هفته‌ای از عرضه پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال آن می‌گذرد، به تازگی رندر نسل بعدی پیکسل موسوم به پیکسل ۵ منتشر شده است.

پیکسل ۵

پیکسل ۵

گوشی هوشمندی که در بخش عقب ماژول دوربین مستطیل شکل داشته و دارای نمایشگر نسبتا کم حاشیه‌تر با طراحی ناچ است. همچنین احتمالا گوگل باتری پرظرفیت‌تری در این مدل به کار می‌گیرد و تقریبا 10 درصدی باتری هر دو مدل استاندارد و ایکس ال پیکسل ۵ افزایش ظرفیت پیدا می‌کند. بدیهی است که هر گوشی هوشمندی هر سال نسبت به نسل قبل بهبودی در مشخصات و طراحی پیدا کند.

بنابراین انتظار داریم سری پیکسل ۵ نیز چنین باشند و مدل های بهتری در مقایسه با نسل فعلی تلقی شوند. پیش بینی می‌شود پیکسل 5 با حافظه رم 8 گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون 865، دوربین عقب 48 یا 64 مگاپیکسلی، باتری 3080 میلی آمپری نسخه استاندارد، باتری 4030 میلی آمپری نسخه ایکس ال، صفحه نمایش QHD+، حافظه داخلی 256 یا 128 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۱۱ عرضه خواهند شد.

پیکسل ۵

پیکسل ۵

گوگل در تلاش است تا همسو با دیگر برندها حرکت کرده و اسمارتفون های برجسته‌ای را در بازار عرضه دارد. بنابراین گوشی‌های هوشمند نسل جدید پیکسل ۵ به مراتب از مشخصات و طراحی بهتری نسبت به قبل برخوردار هستند.

نظر شما درباره رندرهای پیکسل ۵ چیست؟ این طراحی برای پرچمدار ۲۰۲۰ گوگل ارایه خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عـــلـــۍ

آقای عطایی چرا اینجوری عنوان خبر رو می‌نویسید من خندم میگیره 😂😛🤣

Dr.Nazer

تیتر خبر واقعا زیبا و تامل‌بر‌انگیز بود…
آیا #این گوگل پیکسل ۵ است؟!

_V_

بله #این

Mani

ناظر چرا پیج اینستاگرام ات رو privte کردی؟

mohammad

#اوه_خیلی_سبز

Amir galaxy

اوه خیلی m30s

MohammadFarhaadi

بهتره بگیم سعی می‌کنه با ترند گوشیای چهار پنج سال پیش و مشخصات اون موقع منطبق باشه!

Chalton

m30s samsung

Milad7

این چینش دوربین را اصلا دوست ندارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)