حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آخرین آپدیت پیکسل ۵ گوگل عملکرد گرافیکی را دو برابر افزایش می دهد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

گوگل سرانجام آپدیت امنیتی ماه آوریل را برای سری Google Pixel منتشر کرد. این به روزرسانی در کنار وصله های امنیتی چندین تغییر در بهبود قسمت های دوربین و صفحه نمایش گوشی های پیکسل را نیز به ارمغان آورده است. این آپدیت همچنین بهینه سازی عملکردی را برای گوشی های پیکسل ۵ و پیکسل 4a 5G به طور قابل توجهی افزایش می دهد. طبق اخبار و اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد، این بهینه سازی ها عملکرد آخرین پرچمدار گوگل را در بازی ها به شدت افزایش داده است تا جایی که برخی آن را حتی دو برابر نسبت به قبل می دانند!

آپدیت پیکسل ۵ گوگل عملکرد گرافیکی دستگاه را به شدت افزایش می دهد

حتما به یاد دارید که اولین آپدیت نرم افزاری اندروید ۱۱ که برای سری پیکسل گوگل منتشر شد، عملکردها دستگاه ها را با افت شدیدی مواجه کرد که صدای بسیاری از کاربران را نیز درآورد. این آپدیت باعث شد تا سری پیکسل در مقایسه با گوشی های مشابه با سخت افزار یکسان نیز عملکرد پایین تری را ارایه دهد.

اما در جدیدترین آپدیت سری پیکسل که امروز منتشر شده است، همه چیز فرق کرده است. به نقل از wccftech بسیاری از کاربران در توییت هایی اعلام کرده اند که از این آپدیت شگفت زده شده اند و عملکرد گوشی بسیار بهتر از قبل شده است.

به نظر می رسد که آپدیت ماه آوریل گوگل برای گوشی پیکسل ۵ بسیار بیشتر از حد انتظار است، احتمالا قبلا دیده اید که گوگل درباره بهبودهای گرافیکی بسیار سخن می گوید اما این بار واقعا به آن ها عمل کرده است. حتی بنچمارک ها نیز نتایج بسیار بهتری را نشان می دهند.

مشکل گوگل پیکسل

کاربر دیگری در توییتر گفته است:

عملکرد دستگاه به میزان 30 تا 50 درصد بهتر از قبل شده است و این موضوع واقعا خوشحال کننده است. این آپدیت انجام بازی با پیکسل ۵ را نسبت به قبل بسیار لذت بخش تر کرده است.

حالا با جرات می توان گفت عملکرد دستگاه نسبت به سایر گوشی هایی که از اسنپدراگون ۷۶۵ جی استفاده می کنند، بسیار بهتر و در رتبه بهتری قرار می گیرد. به مدت ۶ ماه کار کردن با گوشی واقعا عذاب آور بود اما حالا همه چیز متفاوت است.

 

شما آخرین آپدیت نرم افزاری سری پیکسل را دریافت کرده اید؟ سرعت گوشی تان فرق کرده است؟ نظر شما درباره گوشی های سری پیکسل گوگل و به خصوص گوشی پیکسل ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

حیف که با 865 نزد پیکسل پنج رو…

ایول به گوگل.
ولی کاش ۷۶۵ نمیذاشت…..

Milad7

باریکلا 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی