حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت آیفون ۱۲ 5G شاید حدود قیمت آیفون ۱۱ باشد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

براساس شایعات اپل در سال ۲۰۲۰ اولین گوشی هوشمند 5G آیفون خود را عرضه می‌کند. این 5G شدن احتمالا دستاویز خوبی برای اپل باشد تا قیمت را افزایش دهد. سلام ماه پیش در ترنجی خواندیم که احتمالا قیمت آیفون ۱۲ حدودا ۴۰۰ دلار گران تر از قیمت آیفون ۱۱ خواهد بود. امروز اما گفته می شود که قیمت آیفون ۱۲ 5G شاید حدود قیمت آیفون ۱۱ باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت آیفون ۱۲ 5G

قیمت آیفون ۱۲ 5G

قیمت آیفون ۱۲ 5G

برخی تحلیلگران پیش بینی کردند سال ۲۰۲۰ چهار مدل و برخی دیگر شش مدل آیفون ۱۲ خواهد داشت. دقیقا مشخص نیست برنامه اپل برای عرضه تلفن هوشمند 5G چیست و امیدواریم که با دستگاه های بهبودیافته در بحث طراحی و مشخصات رو به رو باشیم.

به تازگی گزارش جدید منتشر شده که نشان می‌دهد مدل 5G آیفون ۱۲ قیمت بسیار بالاتری نسبت به نسل فعلی آیفون نخواهد داشت. این فناوری اگرچه جدید است، تا سال 2020 گسترش کافی پیدا خواهد کرد و نباید آن را فناوری گران قیمت به حساب آورد. این اطلاعات را مینگ چی کو تحلیلگر شناخته شده صنعت اعلام کرده است.

کو در ارائه شایعات پیرامون محصولات آینده اپل بسیار فعال بوده و حال نوبت به قیمت آیفون ۱۲ 5G رسید. حتی احتمال دارد اپل قیمت نسل بعدی آیفون را مشابه مدل فعلی نماید. برای مثال قیمت آیفون ۱۱ برابر ۷۰۰ و آیفون ۱۱ پرو ۱۰۰۰ دلار است. ما انتظار داریم دو مدل آیفون ۱۱ را مشاهده کنیم که یکی از آنها به نمایشگر 5.4 اینچی و دیگری به صفحه نمایش 6.1 اینچی مجهز است. نسخه استاندارد صفحه نمایش کوچکی دارد و نسخه مکس هم با صفحه نمایش بزرگتر عرضه می‌شود.

افزایش حافظه رم و حافظه داخلی در آیفون ۱۲

شایعه شده اپل سال آینده از حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 یا 128 گیگابایتی، پردازنده A14 هشت هسته‌ای، دوربین عقب چهارگانه و صفحه نمایش فاقد ناچ را به کار خواهد گرفت. اطلاعات کافی در دست نیست و باید منتظر ماند تا برنامه دقیق اپل مشخص شود. پیش بینی شده بیشتر شایعات فاش شده پیرامون سری آیفون ۱۲ به حقیقت تبدیل گردد.

مشخص نیست چند مدل برای سال ۲۰۲۰ از راه می‌رسد و ممکن است چهار یا شش مدل باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید اپل در اندیشه افزایش قیمت آیفون است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

طبیعیه دیگه طبق رواله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)