حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا قیمت آیفون ۱۲ حدودا ۴۰۰ دلار گران تر از قیمت آیفون ۱۱ خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | اپل، شایعات

هر چند تیم کوک مدعی است اپل همیشه پایین ترین قیمت را برای محصولاتش در نظر می گیرد اما این را همه می دانیم که محصولات اپل همواره گران قیمت هستند و این لزوما به دلیل کیفیت نیست، به دلیل حاشیه سود بالای این شرکت است. می دانیم که آیفون ۱۲ قرار است از ایفون ۱۱ خیلی بهتر باشد و یک تحول را ارایه کند، به همین دلیل شایعات می گویند که قیمت آیفون ۱۲ بیشتر از قیمت آیفون ۱۱ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت آیفون ۱۲

آیفون ۲۰۲۰

آیفون ۲۰۲۰

تازه‌ترین برآوردها حاکی از آن است که قیمت آیفون ۱۲ گران‌تر از آیفون ۱۱ خواهد بود. از آنجایی که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری پیشتر برآورد و اعلام کرده بودند که اپل تحت تاثیر توسعه گوشی های مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه ۵G، گوشی های آیفون ۱۲ را به شبکه ۵G تجهیز و عرضه خواهد کرد، حالا انتظار می رود که قیمت این محصولات نسبت به نسخه های قبلی یعنی آیفون ۱۱ بالاتر عرضه شده و در بازارهای جهاین گران تر به فروش برسند.

گوردون کلی، به عنوان یکی از این کارشناسان در مجله فوربس می نویسد:

استقبال بی نظیر دولت‌های مختلف جهان از شبکه ۵G و تلاش بی‌وقفه و مداوم شرکت‌های تکنولوژی و اپراتورهای مخابراتی به منظور توسعه، راه‌اندازی و برقراری نسل پنجم اینترنت همراه، موجب شده است که تولیدکنندگان موبایل نیز به سمت و سوی توسعه و تولید گوشی‌های هوشمند مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G روی بیاورند و از برنامه های خود در این زمینه رونمایی کنند.

قیمت آیفون ۱۲ حدودا ۴۰۰ دلار گران تر از آیفون ۱۱

وی افزود: علاوه بر ویژگی های شبکه ۵G، نمایشگرهای اولد (OLED) و مادربرد از دیگر قطعات گران قیمتی است که در آیفون ۱۲ به کار برده خواهد شد. بدین ترتیب به عقیده مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد محصولات اپل، به نظر می‌رسد که حدودا ۴۰۰ دلار به قیمت آیفون‌های سال آینده اضافه شود.

طرح مفهومی آیفون ۱۲ (iPhone 12) را ببینید

حالا خبر افزایش قیمت گوشی آیفون ۱۲ که قرار است در سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی رونمایی و عرضه شوند، در حالی منتشر شده است که اپل امسال به منظور بازیابی و تقویت سهم خود در بازارهای جهانی فروش موبایل، اندکی قیمت محصولاتش را کاهش داده بود تا کاربران بتوانند بدون هیچ مشکلی در استطاعت مالی آیفون های موردعلاقه خود را خریداری و استفاده کنند.

البته این در حالیست که بسیاری از غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های سازنده موبایل در سراسر جهان نظیر سامسونگ، ال‌جی، هواوی،  لنوو، نوکیا و غیره در طول یک سال اخیر بارها از برنامه‌های خود برای ارائه و عرضه گوشی‌های هوشمند و سایر محصولات مجهز به فناوری نسل پنجم اینترنت همراه سخن گفته‌اند ولی تاکنون شرکت آمریکایی اپل به ارائه و عرضه گوشی مجهز به فناوری ۵G اقدام نکرده است و به نظر می رسد تنها شرکتی است که هنوز خبر رسمی از معرفی و عرضه گوشی با فناوری مذکور منتشر نکرده است.

فروش آیفون ۱۲ به دلیل پشتیبانی از 5G بیشتر از آیفون ۱۱ خواهد بود

در اوج رکود بازارهای جهانی فروش موبایل، نام شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G همچون روزنه نوری بود که توانست امیدواری شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند را افزایش دهد و تکانی به بازارهای راکد فروش موبایل وارد کند.

برخی دیگر از کارشناسان همچنین پیش‌بینی کرده‌ بودند که آیفون ۱۱ قادر خواهد بود تا پایان سال جاری میلادی فروش خود را به ۷۵ میلیون دستگاه برساند. این درحالیست که به نظر می‌رسد آیفون‌های ۱۲ مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G و مودم‌های اسنپدراگون ایکس ۵۵، در سال آینده فروش ۸۰ میلیونی را تجربه خواهند کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید کاربران از آیفون ۱۲ که ۴۰٪ گران تر از آیفون ۱۱ خواهد بود،استقبال می کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

چینی ها پرچمدار میسازن ۴۰۰ دلار با فایو جی🤣😂اپل بخاطر فایو جی ۴۰۰ دلار میخاد گرون تر بفروشم😂

Mr_asterky

حتما یه قابلیت خاص به جز فایوجی می خواد معرفی کنه..
اگه بخواد اینطوری ادامه بده آیفون ۱۵ میشه نزدیک ۲۰۰۰ دلار⁦⁦
⁦⁦:-\⁩

afsoon

آیفون و قابلیت؟ چقدر واژه خنده داری .

Farcry

انقدر حرف …. نزن دیگه.

Farcry

الان دیگه تقریبا هیچ موبایلی تفاوت فاحش و با بقیه نداره.

Farcry

البته اینجا منظورش 400 دلار بیش تر از قیمت آیفون 11 هست که میشه 1100 دلار.الان گوشی های پرچمدار 5G هوآوی و سامسونگ هم همین مقدار قیمت دارن.

_V_

الان اینطورن اونا!

اپل میخواد وقتی این تکنولوژی ارزون شد با این قیمت بده!

البته هیچی الان نمیشه گفت باید معرفی شن ببینیم چ خبره!

امیدوارم دستگاه های خوبی باشن ولی

android 10

اپل هم شورشو دراورده یه قابلیت اضافه میکنه دوتا کم میکنه قیمتم دوبرابر میکنه
(فنا و ترولای محترم و نامحترم اپل لطفا ناراحت نشید خودتونم اینو میدونید)

Milad7

داره گند میزنه.یعنی نسخه پایه این افزایش قیمت را داره؟ چه خبره؟!

persian64

اندرویدهای محترم لطفا به خودتون مسلط باشین
افزایش قیمتش در حد شایعه اس دیگه؟!
شمام اندرویدی ! چرا خونتون بجوش میاد
اگه اگه افزایش قیمتی بود واسه اپل هاست شما کاسه داغ تر از آش نشین

_V_

چ ربطی داره

اپلم جزو دنیای تکنولوژیه
اینجام سایت تکنولوژی

بی ربط حرف نزنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)