حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی 5G نوکیا به زودی ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | نوکیا

کمتر از یک هفته پیش، نوکیا برای اولین بار گفت که در تاریخ ۱۴ آذر گوشی هوشمند بعدی خود را معرفی خواهد کرد. البته این شرکت هیچ گونه جزئیاتی درباره‌ی این گوشی ارائه نداد و در نتیجه هرگونه اطلاعاتی درمورد پرچمدار بودن آن در حد حدس و گمان باقی می‌ماند. اما اطلاعات جدیدی به بیرون درز کرده که از معرفی اولین گوشی مجهز به شبکه 5G نوکیا در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد. اولین گوشی 5G نوکیا به زودی ارایه می شود و درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گوشی 5G نوکیا

گوشی 5G نوکیا

گوشی 5G نوکیا

مدیر ارشد محصولات نوکیا، جوهو سارویکاس با انتشار توئیتی اعلام کرد که در کنفرانس Tech Summit کوالکام روی صحنه می رود. کوالکام در این رویداد از تراشه بعدی خود رونمایی خواهد کرد.

به گفته آقای سارویکاس، او در این کنفرانس درباره‌ی طرح‌های نوکیا برای معرفی گوشی‌های فایو جی صحبت خواهد کرد. این رویداد از روز سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸ آغاز خواهد شد و تا ۱۴ آذر ۹۸ ادامه خواهد یافت. بنابراین، نوکیا در تاریخ 3 دسامبر به اطلاع رسانی در مورد برنامه های فایو جی خود پرداخته و دو روز بعد در تاریخ 5 دسامبر گوشی جدید خود را معرفی می‌کند. سوالی که پیش می‌آید این است که آیا این گوشی جدید مجهز به فناوری فایو جی نوکیا خواهد بود؟

این احتمال بعید به نظر می‌رسد. چرا که بر اساس شایعات قبلی نوکیا قصد دارد یک گوشی رده بالای فایو جی را به بازار عرضه کند اما این اتفاق در کنفرانس جهانی موبایل (MWC) در سال 2020 رخ خواهد داد. به هر حال، باید تا فردا که کنفرانس کوالکام برگزار می‌شود صبر کرد و دید که اولین گوشی فایو جی این شرکت چه زمانی معرفی می‌شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی 5G نوکیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

صرفا جهت اطلاع🙏🌹
samsung T929 Memoir 2008
samsung M8800 Pixon 2008
samsung i8910 Omnia HD 2009
huawei mate 30 pro 2019

http://uupload.ir/files/zuzj_chalton5.jpg

Milad7

بیخیال بذار خاطرات خوبت بمونه برامون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)