حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی 5G جدید نوکیا ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ معرفی می‌شود

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

مدتی هست که نوکیا تمرکز خود را از بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده و رده بالا به بازار گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و ساده تغییر داده است. به تازگی اما یک موبایل مجهز به ارتباط 5G قرار است رونمایی شود. با ارائه یک تیزر رسمی باید گفت که گوشی 5G جدید نوکیا ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ معرفی می‌شود.

گوشی 5G جدید نوکیا

جزئیات این گوشی جدید Nokia هنوز اعلام نشده است، اما یک ویدیو ۸ ثانیه‌ای شامل ۳ اسلاید منتشر شده و به ما می‌گوید “آیا آماده تجربه سرعت هستید؟”.

به جز آن گوشه گرد گوشی هوشمند در ویدیو مشخص شده است. حدس زدن مدل این دستگاه بسیار سخت خواهد بود زیرا هیچ اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند جدید 5G نوکیا وجود ندارد. با این حال، ما معتقدیم که این گوشی هوشمند جدید سری X است زیرا تاریخ عرضه با عرضه سال گذشته Nokia X30 مطابقت دارد.

نوکیا سخت در تلاش است تا تلفن‌های همراه جدید و گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه را عرضه کند. این شرکت اخیراً چند رنگ جدید از نوکیا C12 و 2660 Flip را معرفی کرده است.

آخرین گوشی هوشمند 5G که توسط این شرکت تحت مالکیت HMD عرضه شد، نوکیا X30 5G است. صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با رفرش‌ریت 90 هرتز و حداکثر روشنایی 700 نیت را در خود جای داده است. این صفحه نمایش رزلوشن 1080 در 2400 پیکسل را ارائه می دهد.

این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 695 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 619 پشتیبانی می کند. همچنین در ۳ مدل با حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایت + 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت + 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت + 8 گیگابایت رم در دسترس است.

در بخش دوربین، یک دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی وجود دارد. یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و تماس ویدیویی قرار گرفته است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید نوکیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)