حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گلسی ای ۵۱ (Galaxy A51) حجم ۴۰۰۰ میلی آمپری خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

دیروز بود که سایت روسیه سامسونگ گلکسی ای ۵۱ را لو داد. امروز اما مشخص شده است که باتری گلسی ای ۵۱ (Galaxy A51) حجم ۴۰۰۰ میلی آمپری خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

باتری گلکسی ای ۵۱

طراحی گلکسی ای ۵۱

گلکسی ای ۵۱

پیش بینی می شود که سامسونگ گلکسی ای ۵۱ به زودی وارد بازار هند شود.  شایعه شده است که گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را اریه می کند و این در حالیست که سامسونگ هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گلکسی A51 به طور رسمی فاش نکرده است اما یک مجوز از مؤسسه تحقیقاتی دولت کره جنوبی نشان می دهد که این تلفن هوشمند واقعا یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را عرضه می کند، به اندازه به اندازه باتری های گلکسی A50 و A50s است.

بقیه مشخصات شایعه شده شامل یک صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD + دارای سوراخ نمایشگر ، یک دوربین عکسبرداری سلفی 32 مگاپیکسلی و یک دوربین چهارگانه در قسمت پشتی می باشد که از 48MP اصلی، 12MP فوق عریض ، 12 مگاپیکسلی تله و ماژول های حسگر عمق 5MP تشکیل شده است.

گلکسی A51 همچنین در بنچمارک Geekbench حاضر شد و برخی از مشخصات مانند چیپست Exynos 9611 و حافظخ رم 4 گیگابایت در کنار اندروید ۱۰ را تایید کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ای ۵۱ هستید؟

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)