حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گوشی 5G شیائومی بالای ۲۸۵ دلار خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | شبکه 5G، شیائومی

در اینکه شیائومی و دیگر شرکت های چینی در ارایه فناوری ها و ترندهای روز با قیمت بسیار نازل شهره‌اند هیچ شکی نیست. مثلا یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم تمام گوشی های 5G اوپو سال ۲۰۲۰ با قیمت زیر ۴۲۰ دلار ارایه خواهند شد. امروز اما خبر جالب تری می رسد. گفته می شود تمام گوشی های بالای ۲۸۵ دلار شیائومی 5G خواهند بود. به عبارتی یعنی قیمت گوشی 5G شیائومی بالای ۲۸۵ دلار خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت گوشی 5G شیائومی

 

سه هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم ۱۰ گوشی 5G شیائومی برای سال ۲۰۲۰ آماده خواهند شد. امروز او در جریان سخنرانی خود در گوانگژو چین اعلام کرد که در سال آینده تمام گوشی‌های این شرکت که بالای 2000 یوان (در حدود 285 دلار – 255 یورو) قیمت داشته باشند از شبکه 5G پشتیبانی خواهند کرد.

سخنرانی مدیر شیائومی در جریان کنفرانس سالانه جهانی شرکای موبایل چین برگزار شد و Howard Liang، یکی از مدیران ارشد هوآوی هم در این کنفرانس حضور داشت. در طول این رویداد Yang Jie، رئیس هیئت مدیره شیائومی عنوان کرد که این شرکت قصد دارد تا به تعداد کاربران 5G در سال آینده ۷۰ میلیون نفر اضافه کند و امکان استفاده از شبکه 5G را تا بیش از ۱۰۰ صنعت گسترش دهد.

گوشی 5G شیائومی

گوشی 5G شیائومی

تا اینجای کار شیائومی عملکرد نه چندان قابل تحسینی در معرفی گوشی‌های 5G داشته است. Mi Mix 3 5G، Mi 9 Pro 5G که البته فقط در چین عرضه شده و Mi Mix Alpha که در حال حاضر شبیه به یک نمونه اولیه است و گفته می‌شود تنها 500 نسخه از آن تولید شده، تنها محصولات این شرکت چینی با امکان پشتیبانی از شبکه نسل پنجم می‌باشند.

با ورود مودم‌های 5G به بخش گوشی‌های ارزان قیمت‌تر می‌توان امیدوار بود که نسخه غیرپرو گوشی Redmi K30، Mi 10 SE و حتی Redmi Note 9 Pro با این فناوری روانه بازار شوند. طبیعتاً گوشی‌های پرچمداری مانند Mi 10 و نسل آینده گوشی گیمینگ این شرکت، یعنی Black Shark هم دارای نسخه 5G خواهند بود و در بازارهایی که این بستر فراهم نشده با مودم 4G عرضه خواهند شد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی 5G شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سردار بلوچ

اگه ردمی k30 قیمتشم همینجور که میگن پایین باشه من نوت هشت پرو میدم ..میگیرمش 😍
البته خدا کنه پردازندش مدیاتک باشه یا حداقل اسنپ 735

calantar

عجیب شده خوب الان من یه گوشی با پردازنده قدرتمند و 230 دلار میخام چیکار کنم؟
حداقل از نسخه چیپست مدیاتک بدون مودم 5g رو نمایی کنه که ما هم بتونیم بخریم 😑

سردار بلوچ

چی میزنی داداش همین الان یکی تو سبد خریدت داری (نوت هشت پرو ) چرا میگی معرفی نکرده ؟؟؟!

afsoon

نوت۸ پرو قیمت ۱۸۰ دلار تا ۲۰۰ دلار .ردمی کی ۲۰ قیمت ۲۲۰ دلار تا ۲۴۵ دلار .می ۹ تی قیمت ۲۳۹ تا ۲۵۹ دلار .هم اکنون در حال فروش هست .یادت نره که نوت۸ پرو با قیمت ۱۸۰ دلاری آنقدر وحشتناک قدرت سخت افزاری اش هست که گوشی ۴۰۰ دلاری ای ۸ و ۵۰۰ دلاری سونی .بهش نمیرسن .شک نکن کی ۳۰ حتی اگر با مدیاتک هم عرضه بشه رقیب مستقیم پرچمداران هست و بالای ۴۰۰ هزار آنتوتو میاره

Milad7

قیمت مناسبیه 🙂

afsoon

پیش به سوی پرچمدار ۲۸۵ دلاری با فایو جی .چقدر این برند دوست داشتنی هست 😍😍

online_wireless

عالیه قیمتای شیائومی. واقعا باید بهشون احسنت گفت.
نه باریکلا.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)