حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت آزمایشی اندروید ۱۰ گلکسی اس ۱۰ یک باگ بزرگ دارد، نصب نکنید

نوشته

4 سال قبل | 22 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

حدودا سه هفته پیش بود که در ترنجی برای شما نوشتیم آپدیت آزمایشی اندروید ۱۰ گلکسی اس ۱۰ با رابط کاربری One UI 2.0 ارایه شد. برخی کاربران سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پس از آپدیت دستگاه به اندروید ۱۰ آزمایشی مشکلی جدی را گزارش کرده‌اند و آن هم باز نشدن قفل گوشی است! در نتیجه باید بگویم که آپدیت آزمایشی اندروید ۱۰ گلکسی اس ۱۰ یک باگ بزرگ دارد و آن را نصب نکنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

 باگ آپدیت آزمایشی اندروید ۱۰ گلکسی اس ۱۰

آپدیت آزمایشی اندروید ۱۰ گلکسی اس ۱۰

آپدیت آزمایشی اندروید ۱۰ گلکسی اس ۱۰

دومین نسخه از آپدیت اندروید ۱۰ آزمایشی گلکسی اس ۱۰ احتمالا به‌زودی به‌دست کاربران بسیاری از کشورها خواهد رسید اما برخی کاربران گزارش داده‌اند پس از نصب این آپدیت، دسترسی‌شان به گوشی قطع شده و قادر به قفل‌گشایی اس ۱۰ نیستند؛ آن‌ها با وارد کردن پسوورد، پین یا الگو صحیح برای بازی کردن گوشی‌شان نتوانسته‌اند به آن دسترسی پیدا کنند! چنین مشکلی دسترسی کاربران به گوشی را قطع کرده و به نظر می‌رسد به‌جز آن‌هایی که گزینه قفل‌گشایی از راه دور را فعال کرده بودند، بقیه در صورت نصب آپدیت راه فراری از این مشکل برای‌شان وجود نداشته است.

دارندگان گلکسی اس 10 که با این مشکل روبرو شدند تنها یک راه پیش روی خود دیده‌اند و آن هم بازگشت به تنظیمات کارخانه یا همان Reset Factory است که چنین راه‌حلی اصلا به مذاق‌شان خوش نیامده است. در صورت استفاده از این گزینه، تمامی اطلاعات گوشی پاک خواهد شد و در عین‌حال، فکتوری ریست کردن گوشی تنها راه‌حلی بوده که جواب داده است!

احتمالا سامسونگ یک پچ برای رفع این مشکل تهیه کند اما مادامی که کاربران نتوانند گوشی خود را قفل‌گشایی کنند، نمی‌توانند به این پچ دسترسی داشته باشند. در حال حاضر در خصوص تعداد کاربرانی که گرفتار این مشکل شده‌اند رقم دقیقی در دسترس نیست اما پیشنهاد می‌کنیم عجله نکنید و در آپدیت سامسونگ اس 10 خود به دومین نسخه از اندروید ۱۰ آزمایشی دست نگه دارید. به‌احتمال بسیار زیاد سامسونگ به‌زودی بیانیه‌ای در این خصوص صادر خواهد کرد و راه‌حل را به اطلاع کاربران خواهد رساند.

شما گلکسی اس ۱۰ دارید؟ وارد برنامه آزمایشی آپدیت اندروید ۱۰ شده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad

باز خوبه حالا آپدیت اصلی نیست

The Destroyer

چرا جدیدا سامسونگ باگ‌های امنیتیش زیاد شده؟ (البته ممکنه برای همه پیش بیاد ولی این حجم از ایرادات غیر عادیه. اون از اثر انگشت اینم از این)

V800B

چون روح تکنولوژیه
فشار ک بیشتر باشه این جور مواقع خطاها بیشتر میشه

The Destroyer

کاملا موافقم. هر چی شرکت بزرگتر باشه اشتباهاش به واسطه دستگاه‌های بیشتر و مدیریت سخت‌تر بیشتر میشه و اشتباهاش هم بیشتر به چشم میاد. اما امیدوارم برای حل این مشکل یه تدبیری کرده باشه

m.b

برای اون دوستانی که بهشون میگفتم ما با سرعت شاتر 32 از فضا و… عکس میگیریم و باور نمیکردن:
comment image
comment image

MohammadFarhaadi

عکس دوم پیدا نشد مصطفی جان.

m.b

حجمش یکم بالاست…
باید صبر کنی کامل لود شه…

m.b

اتفاقاً عکس دوم عجیبتر از عکس اوله و با پوکوفون سال پیش هم گرفتن!
ایزو 1600 و شاتر 32 در حالت پرو عکاسی
باید پایه داشته باشی که دستت تا چندین ثانیه تکان نخوره…

_V_

جناب مصطفی از نظر شما سرفیس های مایکروسافت بهترین انتخاب بین لپ تاپ های پرمیوم بازار هست؟(برای طراحی و فوتوشاپ و…)

)برای کاربری که از لحاظ بودجه هیچ مشکلی نداره امروز گفتم از بین محصولات مایکروسافت(سرفیس پرو ۶ و سرفیس بوک ۲ و سرفیس لپ تاپ ها ببینه کدوم رو بیشتر به کارش میاد انتخاب کنه)

)اپل هم نمیخواد بخره)

m.b

چرا گیمینگ ایسر یا ایسوس نمیخره؟
با ssd

m.b

اگر گیمینگ دوست نداره حالا به دلیل وزن بالا یا طراحی گنده و خارج از ظرافت…
بهترین لپتاپ ها در رنج قیمت 15 تا 20 میلیون که ظرافت هم داشته باشه، سری zenbook از برند ایسوس هست…
ایسوس تولیدات متعادل تر و همه‌پسند تری داره…
اما اگر حاضره کمی از ظرافت و متریال ساخت بزنه تا مشخصات بالاتری بگیره لپ‌تاپ های ایسر و لنوو و اچ‌پی هم تو این بازه عالی هستن…
https://www.digikala.com/product/dkp-2021099/%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-15-%D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%88%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-zenbook-ux533fd-c

chalton

اولا این آپدیت آزمایشی هست و همگانی نیست برای یه عده افراد هستن که خودشون درخواست دادن ثبت‌نام کردن واسه این آپدیت،برای ایراد گیری هست،هنوز آپدیت جهانی نیومده،الان یه عده ترول شل مغز میان واق واق میکنن.
#برند اول دنیای موبایل سامسونگ

MohammadFarhaadi

نابغه اون باگه که تو نسخه بتا مشکل نداره نه فاجعه!طرف دیگه نمیتونه به گوشی دسترسی داشته باشه که بخواد ایراداتش رو پیدا کنه!هرچند همه ایراد اولش رو متوجه میشن!عدم دسترسی به گوشی برای کاربر اصلی!!!

Dr.Nazer

پروفسورهای گرامی؛ اپل تا آخرین آپدیت بتا قبل از آپدیت اصلی انواع و اقسام باگ‌ایِ عجیب غریب و داره، حالا گیر دادین به اولین آپدیت بتای اندروید ۱۰ S10 که تازه اونم رسمی نبوده و فقط واسه کاربرایی بوده که از قبل ثبت‌نام کردن…

MohammadFarhaadi

فاز سامسونگ منو کشته اولش که با یه قاب ژله ای به همه دسترسی میده برای درست کردنش زده راههای ورود به گوشی رو کن فیکون کرده!مثل اینه بری برای برطرف کردن ایراد قفل در،در رو دربیاری و بجاش دیوار بزنی تمام ورودیهای دیگه رو هم پلمپ کنی!!!

_V_

خودت فهمیدی چ زری زدی ترول؟

این آپدیت بتای اندروید ۱۰ ئه که ثبت نام هم باید میکردن

اون آپدیت رفع اشکال برای همه اومده

یکی باید فاز خود تورو کشف کنه نوب

MohammadFarhaadi

سامسونگ به این نتیجه رسیده باگ خیلی حال نمیده.یه چیزی میخواد مثل اسم شرکتش بزرگ باشه مثل فاجعه های عظیم!!! بخاطر همین هم به همه گوشیاش داره حال اساسی میده مثل ای پنجاه و فولد و نوت ده و اس ده و ای شصت و …

_V_

قشنگ لیست اونایی ک بت فشار اورده رو لیست کردی

Amir galaxy

به ترول جماعت غذا نده…

online_wireless

سامسونگ آپدیت نده سنگین تره

Dr.Nazer

حالا اگه یه‌برند چینی بود همه میگفتن بابا آپدیت اولیه‌اس تازه رسمی هم نیست بالاخره ممکنه مشکل پیش بیاد دیگه؛ بعد حالا که مال سامسونگه… دیگه کامنتارو نظاره‌گر هستید..!

Milad7

خواسته یه حالی به دولوپر ها بده =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)