حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام آیفون ۲۰۲۰ به جای آیفون ۱۱ اس احتمالا آیفون ۱۲ خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل، شایعات

مینگ چی کو می‌گوید آیفون سال ۲۰۲۰ اپل فاقد پسوند “S” خواهد بود و با نام آیفون ۱۲ عرضه می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا اپل به دنبال تغییراتی گسترده در سیاست‌های خود است؟

نام آیفون ۲۰۲۰

نام آیفون ۲۰۲۰

نام آیفون ۲۰۲۰

آیفون‌های امسال آیفون ۱۱ نام گرفتند و این بدان معناست که غول کوپرتینویی عادت نامگذاری گذشته‌ی خودش را دنبال کرده است. بنابراین اگر این عادت ادامه داشته باشد، آیفون سال 2020 اپل باید «آیفون ۱۱ اس» نام داشته باشد. این سیاست نام‌گذاری از زمان عرضه‌ی آیفون 3GS تا به امروز ادامه داشته است، اما این سوال وجود دارد که چنین سیاست‌گذاری تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

به نظر می‌رسد همراه با آیفون های سال آینده‌ی میلادی این عادت اپل تغییر خواهد کرد. بر اساس گفته‌های مینگ چی کو، معتبرترین تحلیلگر کمپانی اپل، سیاست نام‌گذاری آیفون‌ها در سال آینده متفاوت خواهد بود و به جای پسوند اس، آن‌ها خانواده‌ی آیفون ۱۲ خواهند بود. این پیامدهای بزرگی دارد می‌تواند با آنچه در گزارش‌های اخیر دیده‌ایم، مطابقت داشته باشد.

برداشتن پسوند اس در آیفون سال 2020 به معنای تغییراتی بنیادین است
اگر با نوع عرضه‌ی گوشی‌های اپل آشنا نیستید، لازم به ذکر است که آن‌ها یک سال پس از عرضه‌ی مدل اصلی خود، یک مدل با پسوند اس را روانه‌ی بازار می‌کند که مشخصات فنی آن بهبود پیدا کرده و برخی قابلیت‌های جدید را ارائه می‌کند، اما از نظر طراحی تفاوتی با نسخه‌ی اصلی خود ندارد. اما وقتی اپل برای آیفون‌های بعدی خود نام آیفون 12 را انتخاب کند، آیا این بدان معناست که ظاهر متفاوتی نیز خواهند داشت؟

طرح مفهومی آیفون ۱۲ (iPhone 12) را ببینید

بر اساس آنچه مینگ چی کو می‌گوید، ظاهر این آیفون متفاوت از آیفون 11 بوده و در طراحی آن از گوشی محبوب آیفون 4 الهام گرفته شده است.

این می‌تواند شروع جذابی برای شایعات مختلفی باشد که باید تا سال دیگر آن‌ها را بشنویم. اپل پاییز سال 2020 میلادی از نسل جدید گوشی آیفون پرده برداری خواهد کرد که تا آن زمان، فاصله‌ی زیادی داریم.

نظر شما چیست؟ کدام نام را برای آیفون ۲۰۲۰ می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

این قضیه قابل پیش بینی بود چون قرار شده در نمای جلویی(نمایشگر) و فریم فلزی(شاسی) آیفون های ۲۰۲۰ تغییرات اساسی لحاظ بشه یعنی همون تحول در پرفورمنس و دیزاین. نمونه های کانسپتش در فضای مجازی علی الخصوص اینستاگرام زیادِ .‌‌
آیفون های سال دیگه با تلفیق زبان طراحیِ نوین و رگه هایی از دیزاین آیفون ۴ می‌تونه بهترین طراحیِ تاریخ دیوایس های اپل لقب بگیره.

android 10

دوستان میشه بگید ریپک چیه ؟؟؟
و اینکه به نظرتون خرید ایفون 5 دست دوم منطقی هست یا نه (ابنو یکی از دوستان پرسیده)

android 10

و اینکه ایا گوشی های ریپک شده مشکل دارن یا نه؟؟

نیما عرفانی

در پست بالایی پاسخ دادم

Mahdi.L

آیفون ۷ بعدش آیفون ۷اس نیومد، ۸اومد پس چیز عجیبی نیست اگر اتفاق بیوفته دوباره

Amir galaxy

منتظرم ببینم سامسونگ هم مثل اپل اسم سری جدید s رو ۱۱ میزاره یا مثل هواوی ۲۰
منتظریم…

MohammadFarhaadi

این قطعا یه معنی رو داره با خودش.اینکه آیفون بعدی هم از نظر ظاهری متحول میشه هم سنیور جدیدی بهش اضافه میشه هم یه تکنولوژیه جدید که تا روز معرفی لو نمیره رو با خودش داره.مثل فایو اس و متول کردن سنسور اثر انگشت و استفاده از چیپست ۶۴ بیتی که خیلی اولش گفتن تبلیغاتیه ولی نتیجش الان مشخص شده یا آیفون تن با فیس آیدی.

_V_

حس میکنم باید منتظر ی دستگاه منعطف هم ازش باشیم

Milad7

فکر نکنم روال را عوض بکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)