حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شماتیک طراحی ایرپادز ۳ اپل با قابلیت نویزکنسلینگ را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل

اگر به یاد داشته باشید سه هفته پیش بود که اپل ایرپاد ۳ (Airpod 3) لو رفت. تصویری از سومین نسل هدفون بیسیم اپل ایرپادز ۳ لو رفته است. این تصویر به حضور قابلیت نویزکنسلینگ در Airpods 3 اشاره دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ایرپادز ۳

ایرپاد ۳

ایرپاد ۳

اپل مانند اکثر شرکت ها همیشه مشغول کار روی ساخت یک دستگاه جدید است و به لطف افشاگری‌های انجام شده به نظر می‌رسد این کمپانی در حال کار روی نسل آینده‌ی هدفون بیسیم ایرپادز است.

دومین نسل ایرپادز در ماه مارس گذشته معترفی شد. این دستگاه که ایرپادز 2 نام داشت، از تراشه‌ی جدیدی بهره می‌برد، قادر به کنترل فرمان صوتی Hey Siri است، 50 درصد مدت زمان بیشتری را به ارمغان می‌آورد و یک قاب شارژ بیسیم را نیز به همراه خود می‌بیند. حال نسل جدید آن که ایرپادز 3 نام خواهد داشت، علاوه بر همه‌ی این قابلیت‌ها از فناوری نویز کنسلینگ نیز بهره‌مند خواهد بود.

در iOS 13.2 نیم نگاهی به طراحی این نسل از هدفون بیسیم اپل شده است. در قطعه کدهای این نسخه‌ی آزمایشی از پلتفرم موبایلی اپل، آیکونی از یک ایرباد بیسیم نمایان است که می‌تواند مربوط به Airpods 3 باشد. این لوگو که در یک پس زمینه‌ای خاکستری قرار دارد، نشان می‌دهد که دو گوشی جدید به این ایرباد وصل شده تا آسوده‌تر در گوش کاربر جای بگیرد. دو نسل کنونی، در استفاده‌ی طولانی مدت خسته‌کننده هستند و البته اجازه‌ی ورود نویز را نیز به گوش شما می‌دهند.

اپل ایرپاد ۳ (Airpod 3) لو رفت

اما این گوشی‌های جدید نشان می‌دهند که نسل جدید Airpods اپل می‌تواند از ورود نویز جلوگیری کند. در قطعه کدهای آی او اس 13.2 همچنین به یک گزینه‌ی جدید به نام “Focus Mode” یا «حالت تمرکز» نیز اشاره شده است که می‌توانید آن را فعال یا غیرفعال کنید. آیا این حالت، مربوط به Noise Cancelling ایرپادز است؟

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ایرپادز ۳ اپل می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Genesis

بالاخره اپل داره دست از سره اون طراحی منسوخ شده بر میداره و مثل بقیه هندزفری ها میشه.
پیش بینی کرده بودم که سره ایرپادز جدید اینکارو میکنه.
جالب اینه که یه سری ای شیپ ها اعتقاد دارن قبلی ها بهتر از اینا هستن.
البته الان که اینا قراره بیان دیگه این رو نمیگن😂😂

نیما عرفانی

آره منم پیش بینی کرده بودم که یه فن سامی طبق معمول بیاد اینجا هم اعلام حضور کنه . صرفاً جهت یادآوری ؛ من نگفتم طراحیِ نسل های کنونی همه جوره بهتر از نمونه های با سری های سیلیکون هست، گفتم در استفاده ی طولانی مدت که نیاز به فعالیت و تحرک هستش تحت هر شرایطی این نوع دیزاین به راحتی از گوش درنمیاد . خوبیه سری های سیلیکون اینه که میشه نسبت به سایز لاله ی گوش و مجرای گوش سری هاش رو تغییر داد که بهتر موقعیت خودش رو حفظ کنه ، هرچند که مشخص نیست اپل بخواد سری هارو به صورت قابل تغییر قرار بده یا ثابت نگه داره.

Genesis

منظورم فقط تو نیستی همه اپل فن ها.
در ضمن این سری ها باز هم خیلی راحت تر از بقیه از گوش خارج میشن مخصوصا تو هوای سرد که رسما دیگه هیچ چسبندگی تو گوش ندارند.
اینها نتایج تست های یوتیوب و تجربه شخصی هست

Soraygoular

من اصلا کاری به اپل ندارم از شرکاشم متنفرم ولی جدا به نظر من اون مدل هایه قبلی بهترند یا حداقل بهتر توی گوش میشینند شایدم من درست نمیتونم توی گوشم تنضیم کنمشون ⁦🤷🏻‍♂️⁩

Amir galaxy

نویز کنسلینگ برای همشون نیازه😑📿

Milad7

ایرپاد بهترینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)