حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل ایرپاد ۳ (Airpod 3) لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | اپل

با اینکه تنها شش ماه از رونمایی از معرفی ایرپادز ۲ میگذرد، اما اپل سخت مشغول طراحی سومین جفت هندزفری های بیسیم خود هندزفری اپل ایرپادز ۳ است. اپل ایرپاد ۳ (Airpod 3) لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

اپل ایرپاد ۳ (Airpod 3)

اپل ایرپاد ۳ (Airpod 3)

اپل ایرپاد ۳ (Airpod 3)

اطلاعات در مورد ویژگی های این هدفون ها بسیار محدود بوده و نمی توان به ویژگی خاصی اشاره نمود اما گفته شده که با ویژگی هایی پیشرفته تر نسبت به AirPods 2 ارائه خواهد شد و اگر خبر تازه منتشر شده قابل اطمینان باشد می توان انتظار داشت، پیش از پایان سال شاهد رونمایی از سومین نسل ایرپادها باشیم.

خبری که در وب سایت DigiTimes منتشر شده به این مساله اشاره دارد که تامین کنندگان شرکت اپل در حال طراحی سومین ایرپادها بوده و تولید آن را از ماه آینده آغاز خواهند کرد. اگر این خبر درست باشد می توان انتظار داشت که این هدفون ها در همین ماه یا اواخر اکتبر رونمایی شوند.

این تاریخ با گفته های “مینگ چیکو” ، متخصص محصولات اپل که به تاریخی در ربع چهارم برای رونمایی از نسل تازه ی ایرپادها اشاره داشته اند همخوانی دارد. البته او تاریخی در ابتدای 2020 را محتمل تر میداند.

اپل ایرپاد ۳ (Airpod 3)

اپل ایرپاد ۳ (Airpod 3)

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد در مورد ویژگی های AirPods 3 هنوز اشاره ای نشده اما آقای مارک ژرمان گفته که اپل می خواهد هدفون های تازه ی خود را همراه با نویز کنسلینگ یا حذف صدای اضافه و مقاوم در برابر آب و گرد و غبار ارائه کند. همینطور گفته شده که طراحی این نسل تازه به کلی دستخوش تغییر خواهد شد. باید تا انتشار اخبار قابل اعتماد تر در این مورد صبر بیشتری داشت.

نظر شما درباره اپل ایرپاد ۳ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Genesis

چه عجب یه حرکتی کرد بالاخره
البته تا سره هدفون هارو از پلاستیک نرم استفاده نکنه به جایی نمیرسه

نیما عرفانی

سَری های سیلیکونی درسته که جنس نرمی دارن و وقتی در گوش قرار میگیرن اذیت کننده نیست( هرچند که طراحی هندزفری و ایرپاد به سبک اپل اوایل استفاده سخته و به مرور عادت میشه) اما این سبک طراحی باعث میشه حتی در فعالیت های سنگین ورزشی و تحرک های زیاد هیچ کدوم از گوشی ها از گوش خارج نشه و همچنان تعادل و موقعیت خودشون رو حفظ میکنن.
اینو به شخصه هم در خصوص ایرپاد اپل هم هندزفری هواوی(داخل جعبه ی میت ۲۰ پرو) تجربه کردم و درعین حال هردو کیفیت صدای فوق العاده ای داشتن.

Genesis

من فک کنم شما هیچ اطلاعاتی راجب این مسائل ندارین و صرفا بر اساس تجربه دارین میگین.
این نوع سری ها غیر از مشکلات بهداشتی و راحتی که دارن خیلی راحت هم از گوش در میان نسبت به بقیه مخصوصا تو روزای سرد
اگر این سری ها بهتر بود برای فعالت بیتز از سیلیکونی برای پاور بیتز پرو که مخصوص ورزش هست استفاده نمیکرد

نیما عرفانی

(من فک کنم شما هیچ اطلاعاتی راجب این مسائل ندارین و صرفا بر اساس تجربه دارین میگین.)
تعریف اطلاعات از نظر جنابعالی چیه ؟ اطلاعات چجوری به دست میاد؟ یعنی با این حرف تأثیر تجربه در معلومات رو بردی زیرسؤال.
صرفاً جهت اطلاع ؛ من در طی این چندسال انواع و اقسام هندزفری و هدست و هدفون(سیمی و بیسیم) رو از برندهای الجی،سامسونگ، سونی، بیتس، جبرا،نوکیا،هواوی و اپل استفاده کردم که دارم راجع به این مسئله نظر میدم.
مشکلات بهداشتی؟ مگه قراره هزار نفر از این گجت شخصی استفاده کنن؟
به نظر میرسه شما از روی ناآگاهی و عدم تجربه کافی داری اظهار نظر می‌کنی چرا که من احساس میکنم فقط از هندزفری ها و ایرپاد سامسونگ استفاده کردی که همچین تصوراتی داری . دارم میگم طبق تجربه ی طولانی مدت خودم خوبیه سَری های سیلیک.ونی در اینه که میشه بر اساس اندازه ی گوش سری هارو تغییر داد و به دلیل جنس نرمی که داره گوش رو اذیت نمیکنه اما طراحی به سبک اپل به هیچ عنوان از گوش در نمیاد.
اون بیتس هم از قدیم زبان طراحیِ خودشو داشته و قرار نیست بیاد خودشو با ایرپاد اپل وفق بده، پاور بیتس پرو در واقع نمونه ی حرفه ای و ارتقاء یافته ی ایرپادِ که پرفورمنس متفاوت و قیمت بالاتری داره.
اگه این سبک طراحی اپل برای ایرپاد بد بود که این همه فروش به خودش نمی‌دید پس آمار و ارقام فروش محبوب ترین اکسسوری اپل نشون میده که بازخوردها بهش مثبت بوده که اپل در هر سه مدل ایرپاد ۱ ، ایرپاد ۲ و ایرپاد ۲ وایرلس از همین طراحی استفاده کرده.

نیما عرفانی

ضمناً پاور بیتس پرو یه گیره و حلقه داره که دورِ گوش قرار میگیره . هر هدست بیسیم از هر برندی که هدف از تولیدش مختص مصارف ورزشی و فعالیت های طولانی مدت هست از طراحی های مشابه بهره می‌بره چون بهترین دیزاین براش همینِ لذا اصلاً منطقی نیست شما بیای برای توجیه کردن خودتون اسم پاور بیتس پرو بیاری چون پرفورمنس متفاوتی نسبت به ایرپاد اپل داره.

Genesis

بیخیال گلم شما کلا اپدیت نیستی
با همین کامنتت رسما کل دنیای صوتی رو بردی زیر سوال

نیما عرفانی

بله من عذرخواهی میکنم که آپدیت نیستم ، همون حد که کامنت شما بار علمی زیادی داشت و کل دنیای صوتی رو نبرد زیر سؤال کفایت می‌کنه.
شما همونی هستی که به عنوان اولین بازخورد در کامنت های این پست
https://toranji.ir/?p=1058831
نشون دادی عقب افتادن برند محبوبت در بحث ارتقاء توان شارژر به مذاقت خوش نیومده .
خلاصه که بازم میگم من از حضور شما عذرمیخوام که آپدیت نیستم😄.

Dr.Nazer

استاد عرفانی؛ به‌نظرت بدون درنظر گرفتن قیمت بین ایرپادز و گلکسی بادز کدوم بهتره؟

Dr.Nazer

راستی آخر از میت ۲۰ پرو ِ محترمت عکس نفرستادی😁

نیما عرفانی

هر کدوم در پلتفرم و اکوسیستم خودشون بهترین هستن و نمیتونم بگم کدوم بهترِ .
در رابطه با عکس گوشی هم یکبار همون موقع که موضوع رو مطرح کردی ، واعظ یه عکس از همین رنگ آبی twilight میت ۲۰ پرو ارسال کرد.
من هم اگه عمری باشه سعی میکنم طی روزهای آتی ۲-۳ تا عکس از زوایای مختلف از گوشیم آپلود کنم دکتر 🙃

Milad7

ایرپاد بهترینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)