حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل طراحی دوربین پیکسل ۴ و رنگ نارنجی آن را در میدان تایمز نیویورک رسما تبلیغ می کند

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

شاید باور نکنید ولی گوگل با برپایی بیلبوردی تبلیغاتی برای پیکسل ۴ در میدان تایمز نیویورک رسما از وجود نسخه نارنجی رنگ این تلفن هوشمند خبر داد. مراسم معرفی پیکسل 4 در تاریخ ۲۳ مهر برگزار می‌شود. این واقعا خیلی عجیب است اما خب واقعا انجام شده! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

طراحی دوربین پیکسل ۴

 

طراحی دوربین پیکسل ۴

طراحی دوربین پیکسل ۴

گوگل دیروز رسما در خبری اعلام کرد که حدود یک ماه دیگر در تاریخ ۲۳ مهر از سری پیکسل ۴ رونمایی خواهد کرد. حالا در این اثنا، کمپین تبلیغاتی پیکسل ۴ شروع شده و به‌زودی شاهد برپایی بیلبوردهای مختلف در نقاط گوناگون دنیا خواهیم بود.

یکی از این بیلبوردهای دیجیتالی که اخیرا در میدان معروف تایمز در شهر نیویورک، یعنی محل برگزاری مراسم معرفی پیکسل ۴، بر پا شده، عملا وجود نسخه نارنجی رنگ پیکسل ۴ را تایید می‌کنید. بیلبورد مربوطه را در تصویر زیر می‌بینید.

رنگ نارنجی یا مرجانی سومین رنگی خواهد بود که امسال در کنار دو مدل کلاسیک سیاه و سفید پیکسل معرفی می‌شود. ما قبلا در تصاویر زنده و ویدیوهای افشایی از وجود این مدل رنگی تازه خبر داشتیم، اما حالا خود گوگل رسما وجود چنین نسخه‌ای از پرچمدار پیکسل ۴ را تایید کرده است.

مطابق اخبار و شایعات، پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال هر دو از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ ۶ گیگابایت رم و احتمالا دوربین دوگانه‌ای با لنزهای اصلی ۱۲ و تله‌فوتوی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. پیکسل ۴ نمایشگری ۵.۷ اینچی از نوع OLED با کیفیت 1080p و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت و به باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود، در حالی که پیکسل ۴ ایکس ال از نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع OLED با کیفیت 1440p و رفرش ریت ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند و یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

نظر شما چیست؟ شاید گوگل نمی خواهد یک ماه دیگر به کپی کاری از آیفون ۱۱ متهم شود و تلاش می کند طراحی مربعی پیکسل ۴ را از همین حالا رونمایی کند!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

حالت نایت مود
اولتراواید که وب سایت dxo بررسی کرده
بهترین نایت مود رو
P30 pro
Note10 plus دارن
********************
بهترین التراواید رو
Note10 plus
S10 plus
Xperia 1

mostafa3

امتیاز باتری Xperia 5 هم منتشر شده
راضی کننده

Milad7

🙂 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)