حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی پیکسل ۴ رسما اعلام شد: ۲۳ مهرماه

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

پنج روز پیش بود که در ترنجی خواندیم مراسم معرفی پیکسل ۴ تاریخ ۲۳ مهر ۹۸ خواهد بود. شب گذشته شرکت گوگل دعوتنامه مربوط به مراسم معرفی پیکسل ۴ را برای رسانه‌ها ارسال کرد که طبق آن، خانواده پیکسل ۴ در تاریخ ۲۳ مهرماه رسما معرفی می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی پیکسل ۴

تاریخ معرفی پیکسل ۴

تاریخ معرفی پیکسل ۴

در این مراسم، به غیر از پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال، از دستگاه های دیگری مانند پیکسل‌بوک ۲ و نسل جدید اسپیکرهای گوگل هوم رونمایی می‌شود.

گوگل در ماه ژوئن در یک اقدام عجیب، تصویری از پنل پشتی پیکسل ۴ را منتشر کرد که در این تصویر ماژول مربع شکل مربوط به دوربین توجهات زیادی را جلب کرد. گوگل همچنین وجود سنسورهای مختلف مربوط به سیستم تشخیص چهره را تایید کرده و در ضمن باید به پشتیبانی از تعامل بدون لمس به لطف تکنولوژی پروژه سولی هم اشاره کنیم.

طراحی گوگل پیکسل ۴ با دوربین مربعی رسما تایید شد

لازم به ذکر است که در چند هفته گذشته، شاهد حجم عظیمی از اخبار و تصاویر مربوط به گوشی‌های پیکسل‌ ۴ و پیکسل‌ ۴ ایکس ال بوده‌ایم و مانند نسل قبلی آن‌ها، نکته‌ی ناگفته‌ای در مورد این گوشی‌ها باقی نمانده است.

در رابطه با دیگر گجت‌هایی که قرار است در این مراسم معرفی شوند، گوگل قبلا اعلام کرده که مشغول توسعه نسل جدید لپ‌تاپ پیکسل‌بوک است. باید خاطرنشان کنیم که در سال گذشته، تبلت پیکسل اسلیت نتوانست مورد توجه زیادی قرار بگیرد و در نهایت گوگل تصمیم گرفت که ساخت تبلت‌ها را به‌طور کامل کنار بگذارد.

منتظر پیکسل های گوگل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

نیاز به معرفی نداره دقیقا مثل پارسال همه چیزش لو رفته گوشی معرفی نشده ولی تو دست یه سری هست خخخ

Milad7

حیف که داخل ایران در حد آیفون گرونه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)