حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت لنوو تب ام ۸ (Tab M8) با قیمت ۱۱۰ و ۱۶۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | تبلت، لنوو

لنوو تب ام ۸ و تب ام ۷ تبلت های اقتصادی ۲۰۱۹ هستند که می توانند محبوبیت زیادی در بازارهای در حال توسعه مانند بازار ما کسب کنند. در ترنجی خواندیم که تبلت لنوو تب ام ۷ (Tab M7) با قیمت ۹۰ دلار رسما معرفی شد و حالا نوبت به آشنایی مدل کمی بالارده تر است. تبلت لنوو تب ام ۸ (Tab M8) با قیمت ۱۱۰ و ۱۶۰ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تبلت لنوو تب ام ۸ (Tab M8)

تبلت لنوو تب ام ۸

تبلت لنوو تب ام ۸

لنوو علاوه بر گجت هایی مانند نمایشگر هوشمند، ساعت هوشمند و تبلت های هوشمند، هنوز تبلت های سنتی اندرویدی تولید می‌کند و تازه‌ترین آن‌ها، لنوو تب ام ۸ و تب ام ۷ هستند. کمپانی چینی، فروش خوبی هم در این عرصه دارد و در واقع، پنجمین فروشنده‌ی برتر تبلت در دنیاست. البته احتمالا در این آمار، فروش دستگاه‌های اسمارت تب و تبلت های تبدیل‌پذیر ویندوزی نیز لحاظ شده‌ است.

صفحه نمایش ۸ اینچی و IPS این تبلت، وضوح اچ دی دارد؛ اما نسخه دیگری از آن با وضوح فول اچ دی هم موجود است. قدرت پردازش لنوو تب ام 8 از چیپست چهار هسته‌ای هلیو ای ۲۲ مدیاتک همراه با ۲ یا ۳ گیگ رم تامین می‌شود. ظرفیت حافظه داخلی آن، 16 یا 32 گیگابایت است و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

قیمت لنوو تب ام ۸

این باتری، ۱۲ ساعت ماندگاری شارژ در هنگام پخش مداوم ویدیو را تضمین می‌کند که دو ساعت بیشتر از شارژدهی مدل ۷ اینچی است. قیمت لنوو تب ام ۸ برای نسخه HD، از 110 دلار و برای نسخه Full HD از 160 دلار آغاز می‌شود.

نظر شما درباره تبلت لنوو تب ام ۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

آقای عطایی

پیکسل ها ۳ سپتامبر اندروید ۱۰ میگیرن

_V_

بله راست میگید ببخشید ندیده بودم

_V_

😕

نیما عرفانی

چشمت روشن …

_V_

😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)