حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت لنوو تب ام ۷ (Tab M7) با قیمت ۹۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، لنوو

لنوو شاید در بخش موبایل محبوب نباشد و راهبرد جالبی حتی در بازاریابی خود ارایه نکرده باشد اما مسلما نشده است که تبلت های آن ها اطراف خود ندیده باشید. سهم این شرکت از بازار تبلت ها نیز تاییدکننده این موفقیت است و چینی ها می خواهند به این موفقیت ادامه دهند. در همین راستا امروز تبلت لنوو تب ام ۷ (Tab M7) با قیمت ۹۰ دلار رسما معرفی شده که می تواند دستگاه جذابی باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تبلت لنوو تب ام ۷ (Tab M7)

لنوو تب ام ۷

لنوو تب ام ۷

در لنوو تب ام ۸ و تب ام ۷ خبری از کیبورد قابل اتصال، قلم دیجیتال، دستیار مجازی الکسا و امکانات آن‌چنانی نیست. دو گجت جدید را می‌توان با تبلت های سری فایر آمازون قیاس کرد که قیمت بسیار پایینی دارند و در قالب Kid Mode 3.0، دارای امکاناتی برای کودکان هستند. این شامل یک اکانت مستقل می‌شود که محتوای غنی و سفارشی را برای کودکان زیر ۱۲ سال فراهم می‌کند. البته امکان کنترل والدین هم وجود دارد.

ما اما در این مطلب به لنوو تب ام ۷ خواهیم پرداخت. این محصول دارای صفحه نمایش ۷ اینچی IPS با وضوح ۲۰۱۴ در ۶۰۰ پیکسل است. باتری ۳۵۹۰ میلی‌آمپر ساعتی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو و عقب دارد. ظرفیت حافظه رم تبلت، ۱ یا ۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن، 8، 16 یا 32 گیگابایت است. این تبلت لنوو با تجهیز به اندروید ۹ عرضه می‌شود؛ اما سیستم عامل نسخه 1 گیگ رم، نسخه Go Edition اندروید پای خواهد بود.

قیمت لنوو تب ام ۷

همچنین نسخه وای‌فای/3G لنوو تب M7 از تراشه چهار هسته‌ای MT8321 مدیاتک قدرت می‌گیرد؛ ولی نسخه LTE، به تراشه چهار هسته‌ای MT8765B مجهز است. این محصول در ماه اکتبر با قیمت پایه ۹۰ دلار عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره تبلت لنوو تب ام ۷ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)