حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اتحاد اوپو و هواوی برای استفاده از سیستم عامل هارمونی در ساعت هوشمند

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | سیستم عامل، هواوی

می دانیم که فاز اول ارایه سیستم عامل جدید هواوی یعنی Harmony OS با ارایه تلویزیون و ساعت هوشمند آغاز خواهد شد. امروز خبر جالبی درباره اتحاد اوپو و هواوی برای استفاده از سیستم عامل هارمونی در ساعت هوشمند می شنویم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

استفاده از سیستم عامل هارمونی در ساعت هوشمند

سیستم عامل هارمونی هواوی

سیستم عامل هارمونی هواوی

در ماه های اخیر شاهد افزایش تقاضا برای ساعت های هوشمند بودیم و در همین راستا، شرکت اوپو قصد دارد وارد این بخش از بازار شود. بر اساس پستی که به تازگی از سوی یکی از مسئولین اوپو در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، این شرکت در حال توسعه اولین ساعت هوشمند خود برای عرضه در سال آینده میلادی است. به نظر می رسد این محصول دارای طراحی چهارگوش است و خبری از طراحی دایره ای شکل برای آن نیست.

سیستم عامل هارمونی هواوی (Huawei Harmony OS) رسما معرفی شد

شرکت اوپو قبل از عرضه اولین ساعت هوشمند خود در سال آینده میلادی، قصد دارد از یک هدفون بی سیم با قابلیت حذف صداهای مزاحم رونمایی کند. این هدفون تا پیش از پایان سال جاری میلادی از راه می رسد.

رقیب هموطن اوپو، هواوی نیز به دنبال توسعه یک ساعت هوشمند جدید است. این ساعت هوشمند هواوی ظاهرا به سیستم عامل Harmony OS مجهز می شود. در گذشته شاهد عرضه محصولات این غول فناوری چینی با سیستم عامل های Lite OS و Wear OS بودیم؛ با این حال هیچ کدام به موفقیت بزرگی دست پیدا نکردند.

تلویزیون آنر ویژن تی وی (Honor Vision TV) با سیستم عامل هارمونی (Harmony OS) چیپست Honghu 818 و قیمت ۵۴۰ دلار رسما معرفی شد

با توجه به کاهش سهم Wear OS در بازار، استفاده از سیستم عامل هارمونی برای ساعت هوشمند هواوی می تواند یک اقدام هوشمندانه باشد. هواوی معتقد است که سیستم عامل هارمونی می تواند گجت های پوشیدنی آن را تبدیل به رقبای اصلی محصولات سامسونگ و اپل کند. در حال حاضر اپل بیشترین فروش را در بازار ساعت های هوشمند تجربه می کند. انتظار می رود در مراسم رونمایی از آیفون های 2019، با نسل جدید اپل واچ ملاقات کنیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که چینی ها متحد خواهند شد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

هوآوی داره برندهای چینی دیگه رو خر میکنه بیاید متحد بشیم دهن کره جنوبی و آمریکا رو سرویس کنیم،وقتی بیشتر نرم افزارهای دنیا یا آمریکایی هستن یا واسه کشورهایی هستن که متحد امریکا هستن،هوآوی رو تحریم نرم‌افزاری کنن اون موقع چیکار میخواد بکنه؟این داستان شکست خورده هست.

_V_

سامسونگم گلکسی واچش تایزنه خب😐

m.b

https://techcrunch.com/2019/08/13/xiaomi-mi-samsung-india-smartphone-market/
گزارش مفصل فروش 4 ماهه دوم سال 2019 در هند جناب عطایی…

Dr.Nazer

سیستمِ هارمونی و تهش بتونه روی ساعت‌اش بذاره اگه بخواد پرچمدار بزنه با این سیستم فقط میتونه تو چین موفق باشه؛ بقیه دنیا – فرررت :-/

afsoon

گزارش سال ۲۰۲۲ توی همین ترنجی میاد که سهم هارمونی از اندورید هم بالاتر میزنه .این خط و این نشون .خود چینی ها به تنهایی دو سوم گوشی های دنیا رو تولید میکنن .کافیه نور موفقیت بیاد بهت قول میدم سامسونگ هم از این سیستم عامل استفاده کنه

Saeed mirzaei

تلاش هواوی واقعا ستودنی هست ، اگر بتونه بقیه شرکت های چینی رو با خودش همراه کنه عالیه

afsoon

ویوو وان پلاس ریلمی شیائمی زد تی ای میزو و الی آخر تا دو سال آینده همگی از این سیستم عامل استفاده خواهند کرد

Taskin

با ورود این سیستم عامل به موبایل و افت فروش شدید هواوی
بهتون میگم چقد این سیستم عامل موفقه و همه برند های چینی استفاده میکنن🤣🤣🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)