حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی HarmonyOS را برای دستگاه های جهانی در MWC 2022 رونمایی می‌کند؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | HarmonyOS، شایعات، هواوی

سیستم عامل هوآوی HarmonyOS موضوعی است که از زمان عرضه مدت‌ هاست که سر زبان ها بوده است. مصرف کنندگان چینی برخلاف کاربران جهانی می توانند به این سیستم عامل جدید دسترسی داشته باشند. اما این نرم افزار برای کاربران جهانی گوشی های هوشمند هواوی در دسترس نیست و نمی‌‌توانند آن را بر روی دستگاه های خود نصب کنند. آیا ورق قرار است برای کاربران جهانی هوآوی برگردد؟

 

به نقل از منبع، اخیراً هوآوی تبلیغ جالبی را از رویداد راه اندازی آتی خود در MWC 2022، که برای 8 اسفند ماه 1400 برنامه ریزی شده است، به اشتراک گذاشته است. این تبلیغات نشان می دهد که این شرکت محصولات جدید اداری و مرتبط با افزایش بهره وری را عرضه خواهد کرد. اما هنوز مشخص نیست که هوآوی واقعاً چه چیزی را به روی میز خواهد آورد.

از طرف دیگر، تصویر تبلیغاتی نیز ویژگی جالبی را شبیه سازی کرده بود که توجه ما را به خود جلب کرد. این ویژگی Super Device نام دارد که به کاربران اجازه می دهد دستگاه های مختلف را از طریق یک گوشی هوشمند به یکدیگر متصل و کنترل کنند.

بنابراین آیا این بدان معناست که این سازنده بزرگ تجهیزات هوشمند، در های سیستم عامل HarmonyOS را به روی مصرف کنندگان جهانی در MWC 2022 باز خواهد کرد؟ پاسخ در حال حاضر تایید نشده است زیرا چند چیز وجود دارد که باید در مورد آنها بدانیم.

هوآوی HarmonyOS را برای دستگاه های جهانی در MWC 2022 رونمایی می‌کند؟

احتمال عرضه جهانی HarmonyOS در رویداد آتی هوآوی کم است

اول از همه، در آخرین گزارشات از روند توسعه سیستم عامل هارمونی گفته می‌شود که هوآوی HarmonyOS را برای مصرف کنندگان جهانی آماده نکرده است. بنابراین، سازنده فناوری چینی از جایگزین آن یعنی EMUI 12 رونمایی کرده است که در حال حاضر در بازار جهانی در حال عرضه است. با این حال، خیلی از کاربران می‌خواهند استفاده از سیستم عامل هارمونی را تجربه کنند. کاری که هوآوی می‌خواهد آن را انجام دهد اما در سناریوی فعلی به دلایل مختلف نمی‌تواند آن را تکمیل کند.

دلیل دیگر اما شاید سازگاری برنامه ها باشد. برخی از کاربران ممکن است پس از نصب HarmonyOS بر روی دستگاه جهانی با مشکلات عدم سازگاری برنامه ها مواجه شوند. اما گزارش ها حاکی از آن است که نسخه فعلی EMUI 12 مبتنی بر نسخه HarmonyOS + AOSP (پروژه منبع باز اندروید بر اساس سیستم عامل هارمونی) است که می‌تواند به راحتی برنامه‌ های اندرویدی را اجرا کند (فعلاً اما هیچ مدرک مشخصی در این مورد وجود ندارد).

در هر صورت ما فقط چند روز با رویداد بزرگ هوآوی در MWC 2022 فاصله داریم و شما را در جریان اخبار بیشتر قرار خواهیم داد.

 

از توليدات هوآوی استفاده می‌کنید؟ در صورت ارائه سیستم عامل هارمونی به صورت جهانی مایل به استفاده از آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری