حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد کاربران هارمونی به 220 میلیون نفر رسید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | HarmonyOS، هواوی

امروز هواوی اعلام کرد که تعداد کاربران هارمونی از 220 میلیون کاربر در دستگاه های هوشمند گذشته است. یو چنگدونگ، مدیر عامل گروه کسب و کار مصرف کننده هواوی، اعلام کرده است که این یک دستاورد بزرگ برای هارمونی او اس است زیرا آنها اکنون سریع ترین سیستم عامل در حال رشد در جهان محسوب می شوند.

کاربران HarmonyOS هواوی به ۱۵۰ میلیون نفر رسید: سریع ترین رشد یک سیستم عامل در تاریخ؟!

تنها دو ماه از خبری که برای شما از 150 میلیونی شدن کاربران هارمونی نوشتیم می‌گذرد و اکنون به گفته منبع هدف 220 میلیون گوشی هوشمند برای آنها موضوع جدی برای صحبت نیست! و این شرکت انتظار دارد با عرضه سال آینده پا را فراتر بگذارد! این در حالی است که تا کنون، HarmonyOS برای بازار چین انحصاری باقی مانده است، اما این شرکت ممکن است آن را در سال 2022 برای مصرف کنندگان جهانی نیز رونمایی کند که موج رشد کاربران این سیستم عامل را به همراه خواهد داشت.

هارمونی او اس برای گوشی های هوشمند تجربه کاربری جدیدی را در مقایسه با EMUI مبتنی بر اندروید به ارمغان می آورد. این سیستم‌ عامل شامل یک رابط کاربری جدید به همراه مفهوم طراحی کاملاً جدید و همچنین جلوه های انیمیشن جدید است.

ویژگی های مانند بخش‌های برنامه و کنترل پنل بیشترین استفاده را از صفحه اصلی گوشی شما می‌برند و Super Device بدون نصب برنامه های همراه شخص ثالث از همه دستگاه‌های هوشمند مراقبت می‌کند.

در طول رویداد راه اندازی، غول سازنده فناوری چینی همچنین یک نقشه راه بزرگ ارتقاء را اعلام کرد که قرار بود در نیمه اول سال 2022 تکمیل شود. این نقشه راه شامل بیش از 100 مدل از دسته های مختلف از جمله گوشی های هوشمند، تبلت ها و تلویزیون های هوشمند می‌شود.

 

تعداد کاربران هارمونی هر روز رو به افزایش است

تعداد کاربران هارمونی هر روز رو به افزایش است

با این حال، این برنامه هوآوی فقط برای یک جدول زمانی کوتاه مدت بود. در همین حال، هواوی پیش از موعد مقرر عرضه سیستم عامل HarmonyOS را برای مدل ذکر شده تکمیل کرده است. و تنها این نیست، لیست بلند بالای این دستگاه ها حتی شامل مدل‌های قدیمی مانند میت 9 و پی10 است که در حالت عادی مدت‌ها پیش باید از ارائه به‌ روزرسانی‌ های نرم‌افزاری حذف می‌شدند.

تعداد کاربران هارمونی که حالا به 220 میلیون نفر رسیده است و سریعترین رشد را داشته نشان از پشتیبانی عمیق و همه‌جانبه کاربران از این سیستم عامل است. بنابراین، شکی وجود ندارد که ویژگی‌های جدید و بهترین سازگاری ممکن، آنها را به پیوستن به اکوسیستم جدید سیستم عامل موبایل هارمونی ترغیب کرده است.

این تازه آغاز راه است زیرا این شرکت به معرفی دستگاه های هوشمند جدید با سیستم عامل هارمونی ادامه می دهد.

 

آینده این سیستم عامل به نظر از رقبای شکست خورده قدیمی خود روشن تر است. نظر شما چیست؟ با توجه به سرعت رشد این سیستم عامل، نهایتاً هارمونی می‌تواند تهدیدی برای اندروید باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

سومین پلتفرم بزرگ موبایلی شدن کار سختی بود که تا الان هواوی موفق شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری