حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع شیائومی برای دوربین اصلی پریسکوپی و دوربین سلفی پاپ آپ طور

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | حق اختراع، شیائومی

شیائومی حق اختراع جدیدی ثبت کرده که به نظر می رسد مربوط به یک پرچمدار جدید از این برند باشد. در این حق اختراع فناوری‌های جالبی برای دوربین اصلی و سلفی دیده می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا حق اختراع شیائومی برای دوربین اصلی پریسکوپی و دوربین سلفی پاپ آپ طور را ببینید.

دوربین پریسکوپی شیائومی

به نظر می رسد که شیائومی می خواهد پرچمدار بعدی خود را که شاید می میکس ۴ باشد را با ویژگی‌های منحصر به فرد به بازار عرضه کند. اولین موضوع که این روزها ترند شده و تقریبا کاربران آن را دوست دارند، دوربین اصلی با قابلیت زوم اپتیکال بالاست. این ویژگی را در دوربین هواوی پی ۳۰ پرو دیدیم که با دوربین پریسکوپی ۵ برابر زوم اپتیکال را ارایه می کرد.

حالا این حق اختراع جدید شیائومی به ما نشان می دهد که احتمالا یک دوربین سه گانه برای دوربین اصلی ببینیم که یکی از آنها دوربین پریسکوپی است. نکته جالب درباره این طراحی می توان به دوربین سلفی پاپ آپ اشاره کرد.

حق اختراع شیائومی

حق اختراع شیائومی

این دوربین سلفی در ادامه قاب مربعی دوربین سه گانه اصلی بیرون می آید و می تواند جالب باشد. هنوز درباره مشخصات این موبایل هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست. در حال حاضر می توان درباره همین دو تصویر از حق اختراع شیائومی صحبت کرد.

البته احتمال دیگری که وجود دارد، حضور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دانست. دیروز در ترنجی خواندیم که شیائومی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را با همکاری سامسونگ ارایه خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دوربین پریسکوپی برای شما چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

یکی شیائومی را از برق بکشه 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)